• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Hij probeerd op te staan en ik houd hem tegen. Ik kijk hem even streng aan `Luister Kurt, Blaine heeft het moeilijk, hij heeft haar gezien en wist wat er met haar was, hij heeft tijd nodig om te verwerken, de eerste dagen zijn het zwaarste. Maar net zoals Finn kreeg te horen dat hij vader werd moest hij het ook verwerken en nu houd hij van ons kind. Blaine moet het verwerken lieverd gunhem de tijd maar houd hem wel een beetje in de gaten.` Ik omhels hem nogmaals. `weet dat ik er altijd ben voor je`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Hij was zo overstuur, Rachel. Ik ben bang dat hij zichzelf ook iets aandoet. Ik wil naar hem toe..' snik ik terwijl ik Rachel blijf omhelzen. Maar Blaine zou me toch weer wegsturen, net zoals hij me net elke keer wegduwde. Maar wat moet ik dan doen?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Toen ik onderweg was naar hier met Jesy, heb ik bijna een zwarte auto geramd." Zei ik en keek beschaamd naar mijn voeten. "Ik mag echt niet achter het stuur kruipen als ik zo in paniek ben."
    Ik reed zowat overal veel te snel gereden en ik denk dat ik van geluk mocht spreken dat ik geen politie ben tegengekomen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik zucht even. `het is moeilijk Kurt ik weet het, maar hij zou jou dat niet aandoen wetend dat hij jou ook zou breken` ik zucht even en slik wat tranen weg. `laat hem even, vraag of hij vanavond nog komt als afleiding` ikkijk Kurt even aan in zijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Gelukkig is er niks gebeurt, dat hadden we er echt niet bij kunnen hebben.' zucht ik een beetje opgelucht. 'Als je wilt, kan ik jullie zo meteen wel een lift geven?' vraag ik aan haar.

    Kurt

    Mijn tranen zijn gelukkig al verminderd, maar dat geldt niet om de zorgen die ik me maak om Blaine. Hij was echt van slag, ik heb hem nog nooit zo gezien. 'Ik denk niet dat hij me nu wilt spreken.' zeg ik naar waarheid. Misschien had hij even ruimte nodig. Maar ik wou hem niet alleen laten, helemaal niet nu.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    `weet je wat stuur hem een sms dat je er bent voor hem en dat je snapt als hij alleen wilt zijn. Zet erin dat hij je mag bellen als hij wilt en als hij wilt afspreken dat dat goed is Dan kan hij kiezen wanneer hij er behoefte aan nheeft` ik glimlach hem bemoedigend toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik schudde mijn hoofd en sloeg het aanbod vriendelijk af.
    "Ik wil zelf naar huis rijden, ik denk dat ik nu wel kalm genoeg ben." Zei ik en merkte nu pas op dat ik niet langer aan het huilen was.
    Mijn ogen waren wel wat aan het prikken, maar er liepen geen tranen over mijn wangen.
    "Ik moet trouwens toch mijn wagen thuis krijgen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik kijk even verslagen naar de grond, maar pak daarna toch trillend mijn mobiel en toets zijn nummer in. 'Blaine,' ik zucht en kijk Rachel even aan omdat ik niet verder kom dan zijn naam, zonder dat ik weer in tranen uitbarst. Maar toch ga ik verder. 'Ik begrijp dat je behoefte hebt aan ruimte.. En die zal ik je ook geven, je moet even alles op een rijtje zetten en dat begrijp ik. Ik moet wel zeggen, dat ik het vreselijk vind dat ik niet bij je kan zijn om je te steunen. Ik wilde je niet alleen laten, daarom rende ik je achterna. Het kon me niets schelen wat ik zou zien, zolang ik jou maar kon beschermen.. Wat een vreselijke falende poging was, omdat je jezelf hier de schuld van geeft. Ik hou van je Blaine, heel erg veel en het breekt mijn hart om je zo te zien, en ik maak me zorgen. Maar vergeet niet, dat zodra je behoefte hebt aan me dat je naar me niet kunt komen. Het maakt niet uit wanneer dat is, ook al is het midden in de nacht. Mijn deur zou altijd open voor je staan. Ik hou van je. Kurt.' Een aantal tranen zijn uit mijn ooghoeken ontsnapt als ik naar Rachel kijk.

    [Ik moet eten, ben zo terug.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ëten*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ moet gaan eten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Tranen liepen nog steeds over mijn wangen en paar snikken verlieten mijn mond. Met een snel tempo loop ik naar huis, eenmaal thuis gekomen smijt ik de deur dicht en loop naar me kamer. Ik begin ruw mijn kleding uit te trekken, waar bloed van Alexys op zit en gooi het ergens in de hoek. Ik haal uit de kast zo'n boksbal en begin zonder mijn handschoenen erop te slaan. 'Alexys, bloed, lichaam, Kurt, mijn schuld. Het is mijn schuld. Schuld, bloed, Alexys haar bloed' Tranen lopen nog steeds over mijn gezicht heen en ik voel pijnscheuten door mijn handen gaan, maar negeer het.

    Uiteindelijk stop ik met slaan en zie dat mijn handen helemaal rood zijn en dat er blauwe plekken komen. Ik ga snel onder de douche en doe schone kleren weer aan. Opeens hoor ik mijn mobieltoontje gaan, dat ik een sms heb gekregen. Ik loop naar mijn mobiel en zie dat ik een sms van Kurt heb gekregen en begin te lezen.

    'Blaine,'

    'Ik begrijp dat je behoefte hebt aan ruimte.. En die zal ik je ook geven, je moet even alles op een rijtje zetten en dat begrijp ik. Ik moet wel zeggen, dat ik het vreselijk vind dat ik niet bij je kan zijn om je te steunen. Ik wilde je niet alleen laten, daarom rende ik je achterna. Het kon me niets schelen wat ik zou zien, zolang ik jou maar kon beschermen.. Wat een vreselijke falende poging was, omdat je jezelf hier de schuld van geeft. Ik hou van je Blaine, heel erg veel en het breekt mijn hart om je zo te zien, en ik maak me zorgen. Maar vergeet niet, dat zodra je behoefte hebt aan me dat je naar me niet kunt komen. Het maakt niet uit wanneer dat is, ook al is het midden in de nacht. Mijn deur zou altijd open voor je staan. Ik hou van je. Kurt.'

    Weer komen er tranen in mijn ogen. 'Kurt' schoot er door me heen. Ik schud mijn hoofd en gooi mijn mobiel ergens neer en ga in bed liggen, waarnaar ik de deken strak om me heen doe.

    (Even een langer post. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlach weer even zwak naar haar. 'Dat is waar.' ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk daarna even naar Rachel en Kurt. Het gesprek is zo meteen ook nog. Hopelijk reageren onze ouders niet te erg boos, want dat zou deze dag alleen nog maar erger maken. Ik zucht even.

    [Ben er weer. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik sla mijn arm om kurt heen. `Het komt goed` Ik zucht even als ik terug denk. `Finn vertelde me dat hij ook van hem houd en hij denkt dat het een jongen word` ik zucht even en leg een hand op mijn buik. `Zullen we zo maar gaan dan kunnen we even bijkomen voor we het moeten vertellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik begin zwakjes te lachen door mijn tranen heen en kijk Rachel even dankbaar aan, omdat ze me afleidde. 'Het wordt een meisje,' zeg ik schor terwijl ik even een paar keer knipper met mijn ogen. 'Oké, is goed.' zeg ik terwijl ik mijn tranen van mijn gezicht veeg en met moeite opsta.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even `Dat zullen we weten over 2 of 3 maanden, maar 1 ding jij en Blaine mogen mee kleding kopen en al die meuk` ik pak zijn hand vast en loop naar Finn toe. `heey lieverd`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan