• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    [C.R = Smoking hot, omnmnom maar inderdaad, je kan beiden doen zodat iedereen denkt dat Alexys terug is, haha ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Is goed, ik reageer ff niet omdat ik personages maak XD ]


    El Diablo.

    [Okido]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik glimlach even naar Hiram en kijk daarna weer verliefd naar Rachel. Ze ziet er inderdaad prachtig uit, zoals altijd. Daarna laat ik mijn blik even op Kurt vallen en gebaar ik dat hij moet beginnen om het goede nieuws te vertellen. Ik denk dat dit het beste is zodat ze in een goede bui komen. Maar Kurt gebaart iets terug wat moet lijken op ''nee''. 'Wat zijn jullie toch aan het doen?' vraagt Burt dan ineens waarna ik Kurt doordringend aankijk. 'Oké, jij je zin.' fluistert Kurt zachtjes zodat ik en alleen Rachel het zouden kunnen horen.

    Kurt

    Ik tik even zachtjes met mijn mes tegen het glas zodat ik iedereens aandacht heb en schraap daarna mijn keel. Nu moet ik heel snel even een knop omzetten zodat ik dit vrolijk kan zeggen zonder dat ik in huilen uitbarst. 'Ik wil jullie graag iets vertellen,' zeg ik terwijl ik iedereen even aankijk en daarna heel even mijn ogen neersla. 'Er had nog iemand aanwezig moeten zijn, maar wegens omstandigheden kon hij niet meer komen.' zeg ik waarna ik iedereen weer aan kijk. 'Maar,' ik slik even en kijk dan mijn vader aan. 'Ik heb een vriend.'

    Burt

    Ontdaan kijk ik even naar Kurt en langzaam ontstaat er een glimlach op mijn gezicht. Wat leuk om te zien dat Kurt iemand heeft. Maar hij kijkt er nog steeds niet blij bij. Zou die jongen wel goed zijn voor hem? Voordat ik het weet stuur ik allerlei vragen op hem af. 'hoe heet hij, behandeld hij je wel goed en waarom kon hij niet komen?' vraag ik snel achter elkaar. Ik wil natuurlijk wel dat hij mijn zoon gelukkig maakt, en ik zou hem graag willen ontmoeten. 'Ja, hij is goed voor me.' zegt Kurt waarna hij weer een beetje begint te stralen. 'Hij is geweldig, zijn naam is Blaine en..-' Kurt kijkt even naar Rachel maar daarna weer naar mij. 'Er is iets ergs gebeurt..' zegt hij waarna ik zie dat hij een beetje wit wegtrekt. 'Maar, daar wil ik het niet over hebben, nu. Ik wil dit gezellige diner niet verpesten.' glimlacht hij zwakjes. 'Ik ben blij voor je, jongen.' glimlach ik gemeend naar hem. Ik ben echt heel blij voor hem dat hij verliefd is. Ik durf te wedden dat Carole dit ook geweldig vindt voor hem.



    [Ik zou zeggen : BOTH! (: ]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:17 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach naar kurt ik vond het knap van hem om het nu te vertellen. "Het is echt een leuk stel" zeg ik tegen Burt. Ik knijp zenuwachtig in Finns hand

    Carole
    Ik kijk verast naar Kurt. Dit had ik ergens wel aan zien komen, hij was niet de type voor een meisje. Burt zag er blij uit en ik keek lachend naar Kurt. "Ik vind het fijn voor je dat je iemand gevonden hebt, hopelijk kunnen we hem snel ontmoeten" ik kijk even naar Burt. Daarna kijk ik weer naar Rachel en Finn die weer aan het smiespelen waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zullen we zo etenen dan ons stukje doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry:

    Ik luisterde aandachtig naar het gesprek en was blij voor Kurt. 'Ik ben ook blij voor jou, Kurt' zeg ik blij. 'Hopelijk worden jullie net zoals ik en Leroy ook gelukkig samen' zeg ik gelukkig en kijk mijn man aan.

    Leroy Berry:

    Ik bedankte Carole voor het compliment en luisterde ook aandachtig. Waarna mijn man iets zei, glimlachte ik ook gelukkig. 'We zijn inderdaad blij dat je gelukkig bent, Kurt' zeg ik gemeend. 'Ik ben echt zo gelukkig dat iedereen hier is, net een grote familie' zeg ik gelukkig en pink een traantje weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Everyone, SAY HELLO TO DAMON AND MELODY!



    ]


    El Diablo.

    [waarom lig ik hier plat te gaan??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik glimlach even als ik mijn vaders zo bezig hoor. Ik leg mijn bestek neer en veeg mijn mond af aan het servetje. Vergeleken met normaal at ik nu ineens wel erg weinig maarja ik had vanmiddag erg veel op en tjsa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dooooooooooooooooooooooood argh ik hoor mijn broer telkens lachen argh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kijk even dankbaar naar Rachels vaders. 'Bedankt, dat gaat zeker gebeuren.' zeg ik terwijl ik een beetje in mijn eten begin te prakken en aan Blaine denk. Was hij nu maar hier.. Het was veel fijner geweest als we dit samen gedaan hadden.

    Als ik tegen mijn zin in alles opgegeten heb, neem ik een kleine slok van mijn water. Het was heerlijk, maar ik had gewoon niet zoveel eetlust. 'Het was heerlijk, bedankt.' zeg ik tegen Hiram en Leroy terwijl ik zwakjes glimlach naar ze.

    Finn

    'Ja, het was inderdaad heerlijk.' sluit ik me aan bij Kurt. 'Maar goed dat mijn schoonouders zo lekker kunnen koken.' lach ik waarna ik Rachel verliefd aan kijk. Ik begin steeds zenuwachtiger te worden nu..

    Burt

    Ik kijk even naar Finn en Rachel, omdat ze er beiden zo gespannen uit zien. Wat is er allemaal aan de hand? Iedereen doet best raar vandaag, zo lijkt het wel. Wat is er allemaal gebeurt toen Carole en ik de stad uit waren? Ik weet nu al dat ik Finn en Kurt maar eens goed ga uithoren als we thuis zijn. 'Het smaakte geweldig,' zeg ik tegen Hiram en Leroy. 'Jullie hebben jezelf weer overtroffen.'


    [Oh. My. Damon.. *kwijlt*]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Carole
    Ik glimlach naar Leroy "ik zei het het eten zou lekker smaken" ik keek even naar Burt, schijnbaar viel hem het ook op dat ze allemaal gespannen waren.

    Rachel
    Ik bijt op mijn lip en kijk Finn aan. Ik sein met mijn ogen de vraag of het nu moet of nog even wachten. Mijn buik trekt samen bij het idee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [HIIII Damon and Hi Melody, lol...ik ga dadelijk nog iets schrijven met Quinn. Weet alleen niet wat ik met Jesy aanmoet aangezien Thirlwall afwezig is, meh.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leroy Berry:

    Ik bloos lichtjes. 'Ach, het is niets' zeg ik blozend. Ik kijk in mijn ooghoeken dat Rachel en Finn wel erg gespannen zijn. Zal er iets zijn met hun? En Kurt zit er maar wat bij? Ik kneep zachtjes in Hiram zijn hand en knik richting Rachel.

    Hiram Berry:

    Iedereen gaf complimenten aan ons en ik bloos ook lichtjes net als Leroy. 'Leroy, kan gewoon goed koken meer niet. We willen gewoon deze moment genieten en van jullie' zeg ik glimlachend. Ik voelde de kneep van Leroy en hij knikt naar Rachel, als teken dat ze een beetje raar doet. 'Lieverd, is er wat. Je eet meestal veel van ons eten' zeg ik bezorgd aan Rachel en kijk haar aan. Net als Leroy kijkt hij ook bezorgd naar haar en Finn.


    One Who Travels A Higher Path.