• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Jesy Brown
    'waarom?' snik ik. 'waarom gaat iedereen dood?' Eerst Joselyn, nu Alexys. E ze zijn allebei zo jong. Ik kijk op naar Mercedes en veeg de eerste paar tranen uit haar ooghoeken. Dan worden het er teveel en kan ik ze niet allemaal weer weg vegen. 'Sorry,' fluister ik zacht.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn

    Ik wrijf Quinn troostend over haar rug. 'Rustig maar, Quinn.' fluister ik terwijl ik haar zachtjes heen en weer wieg. 'Het komt allemaal goed.' zeg ik terwijl ik een blonde pluk uit haar betraande gezicht strijk.

    Kurt

    Ik moet mijn best doen om mijn evenwicht te houden als Blaine me van zich af duwt. 'Blaine,' zeg ik zachtjes. 'Het is jouw schuld niet!' zeg ik terwijl ik hem bezorgd aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    "Je moet je toch niet verontschuldigen?" Fluisterde ik hees en sloot mijn ogen. "Misschien is het beter dat we met zen allen even naar buiten gaan?"
    Ik kon het niet langer verdragen dat ik in eenzelfde kamer was met een lijk en ik had het gevoel dat dat het beste was voor iedereen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Quinn

    "Alles loopt altijd mis," Zei ik zacht en keek naar de grond. "Het lijkt wel alsof niemand wil dat we gelukkig worden."
    Met de rug van mijn hand veegde ik nog wat tranen weg en had het gevoel alsof alles draaide.
    "Ik voel me zo slecht," Snikte ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik laat haar woorden tot me doordringen, ergens heeft ze wel gelijk. Waarom gebeurt dit allemaal met ons? 'Laten we zoals Mercedes zegt naar buiten gaan, oké?' vraag ik zachtjes aan haar. Quinn is zo overstuur dat ik besluit om haar op te tillen, ze heeft al zoveel meegemaakt, en ik ben bang dat ze anders flauw valt. 'Het wordt beter, Quinn.' zeg ik zachtjes terwijl ik haar naar buiten til en haar weer neer zet. Hopelijk doet de frisse buitenlucht haar beter.

    [Zou ik Blaine maar gewoon naar buiten ''sleuren?'' Aangezien Darkwings offline is?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Vaag was ik me er van bewust dat ik plots buiten was.
    "Wat als het niet beter zal worden?" Vroeg ik en plaatste me snikkend op de stoeprand. "Hoeveel doden en gewonden gaan er dan nog vallen?"
    Ik leunde met mijn hoofd op mijn knieën en vervloekte deze dag.


    [Whoehoew Quinn is een beetje depressief, lol en ik denk dat je dat inderdaad het beste kan doen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Om een of andere vage reden wil ik de reactie van de ouders lezen ._. ]


    El Diablo.

    Finn

    'Quinn,' zucht ik terwijl ik naast haar ga zitten. 'Zo moet je niet denken, dat gebeurt niet.' zeg ik terwijl ik mijn hand op haar schouder neer leg. 'Ik weet dat het moeilijk is, na alles wat je meegemaakt hebt. Maar probeer om positief te blijven. Anders gebeurt er straks ook nog iets met jou.' zeg ik terwijl ik haar bezorgd aan kijk.

    Kurt

    'Kom, Blaine.' zeg ik zachtjes als hij niet antwoordt, en ik ondersteun hem terwijl we naar buiten lopen. Hopelijk draait hij zo wel bij, want het is zijn schuld echt niet..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik zal wel even de ouders doen dan, of de vader...had ze een moeder? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Jep..]


    El Diablo.

    Quinn

    "Je zou het erg vinden," Merkte ik op en keek op met een betraand gezicht. "Waarom?"
    Verwoed probeerde ik de tranen weg te vegen wat me uiteindelijk toch niet lukte aangezien er telkens nieuwe kwamen.
    "Ik ben soms zo'n zware last voor jullie."



    Mister Romano

    Vlak nadat ik het telefoontje had gekregen van het meisje, was ik meteen naar huis gereden met mijn vrouw.
    Ik stopte onze auto met gierende remmen voor ons huis en zag al meteen 4 mensen zitten.
    Ik stapte uit, net als mijn vrouw en bekeek ze stuk voor stuk.
    "Is het waar?" Vroeg ik voorzichtig en voelde tranen achter mijn ogen prikken. "Zeg dat het niet waar is."
    Mijn vrouw was het huis ingelopen en haar gil ging door merg en been, waardoor ik het huis in liep en het dode lichaam van onze dochter zag liggen.
    Ik nam mijn vrouw in de armen en voelde dat ze ontroostbaar begon te huilen, waardoor ik zelf verscheurd was.
    "Het spijt me meneer, We wa-"
    "Ga weg," Was het enige wat ik zei. "Ga weg!"
    "Maar-"
    "Ga weg, of ik gooi je buiten!" Brulde ik nu. "Jullie hebben mijn kleine meid de dood in gejaagd, door jullie schuld is ze dood!"
    Het zwarte meisje droop samen met haar vriendin af, waarna ik nog een blik wierp op Alexys.
    Onze kleine meid was er niet meer en dat zou ik mijn hele leven betreuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Natuurlijk zou ik dat erg vinden, Quinn.' zeg ik terwijl ik haar doordringend aan kijk. 'Je was mijn eerste liefde, dat betekent wat.' Twijfelend druk ik haar tegen me aan. Ik weet dat als Rachel dit zag, dat ze zou flippen, maar hier zitten geen bedoelingen achter. Quinn had echt iemand nodig en dat zag ik. 'Iedereen maakt fouten. Ik heb jou ook niet altijd met respect behandeld.' zeg ik terwijl ik eraan denk hoe ik Quinn dumpte na de begrafenis van Sue's zusje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Een troostloze glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik mijn hoofd even schudde.
    "Als Rachel je nu zou horen, zou er meer drama zijn." Ik stopte een blonde lok weer op zijn plaats en keek hem dankbaar aan. "Je bent veel te lief, weet je dat?"
    Ik was al een beetje gekalmeerd en de tranen waren ook al geminderd, maar ik voelde me nog steeds erg rot.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Rachel zou het wel begrijpen,' zeg ik terwijl ik even voor me uit staar. 'Uiteindelijk.' mompel ik zachtjes. Ik glimlach zwakjes even om haar en kijk haar weer aan. Ik zie zo aan haar dat ze zich nog vreselijk voelt, maar dat is logisch. Maar ik voel ook dat dit niet het enige is. 'Quinn, als er ooit iets is waar je over wilt praten, twijfel dan niet om langs te komen.' zeg ik gemeend. Rachel zou het waarschijnlijk niet zo leuk vinden, maar ik maak me toch best wel zorgen om haar. En daarbij kan een vriendschap tussen mij en Quinn toch geen kwaad?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik ging bedenkelijk met mijn tong over mijn lippen voordat ik verder ging.
    "Heb je het over mijn reactie toen Rachel vertelde toen ze vol zat?" Vroeg ik zacht en keek naar mijn knieën. "Want dan geef ik toe dat ik er niet echt blij om was."
    Ik beet op de binnenkant van mijn wang en zuchtte.
    "Ik wil Beth terug," Zei ik uiteindelijk. "Ik heb enorm veel spijt dat ik haar heb afgestaan en er is niets meer aan te doen...Ik ga er kapot van."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.