• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Ik zag dat meteen al aan je,' zeg ik tegen haar. Ik zucht terwijl ik even nadenk. Als een kind eenmaal is afgestaan, en de bedenktijd is om van de biologische ouders, dan is er geen weg meer terug. Tenzij er iets moet gebeuren met de adoptiemoeder waardoor Quinn weer de voogdij krijg. Maar dat gaat niet gebeuren. 'Ik snap het, de leegte die je nu voelt in je leven.' zeg ik begrijpend. 'Het enige wat misschien nog zou kunnen werken is om iets af te spreken met Shelby, zodat je haar grwoon kunt blijven zien..' zeg ik. Ook al is dit hoogstwaarschijnlijk al iets was Quinn zelf ook al bedacht had. Ik probeer echt mee te denken, maar dit is gewoon heel lastig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Dat wil ze niet," Zei ik en ging met mijn hand door mijn haar wat me een kalmerend gevoel gaf. "Ik heb het vermoeden dat ze me niet echt vertrouwd."
    Ik tuitte mijn lippen wat en veegde één van de laatste tranen weg.
    "Ik voel me zo eenzaam de laatste tijd," Zei ik meer tegen mezelf dan tegen hem. "Alsof er iets belangrijks mist."
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde wanhopig mijn hoofd.
    "Ik zal me er maar bij moeten neerleggen zeker?"


    [Ik ga nu slapen :) Je kan nog altijd wat posten als je wilt en dan reageer ik morgenvroeg wel meteen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik kijk haar even aan en frons even. Ik wist niet dat Quinn zich zo voelde. Ik had al een vermoeden dat ze niet lekker in haar vel zat, maar ik had nooit gerealiseerd dat ze zich eenzaam voelde. 'Quinn, het voelt nu misschien wel alsof je er alleen voor staat, maar dat is niet zo..' zeg ik terwijl ik haar doordringend aankijk. 'En misschien,' ik stop even omdat ik twijfel om dit te zeggen, maar uiteindelijk besluit ik on het toch te zeggen. 'Misschien is het belangrijke dat je mist onbewust iemand anders..' zeg ik. 'Misschien ben je zo gefocust op Beth, dat je niet doorhebt waar die gevoelens eigenlijk wel vandaan komen.' zeg ik. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dan heb ik het tenminste geprobeerd.

    [Welterusten!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Misschien wel," Zei ik bedachtzaam en liet mijn hoofd in mijn nek leunen. "Misschien heb je gelijk, maar dan is het nogal redelijk kinderachtig dat ik me zo gedraag."
    Ik zette mijn hoofd weer recht en wreef vermoeid in mijn gezicht.
    "Wil je tegen niemand zeggen dat ik dit tegen je heb gezegd?" Vroeg ik zacht en keek hem aan. "Ik wil niet dat anderen gaan roddelen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [trolol en rachel lgt te slapen op schoolxD]rond 15:45 ben ik er dus dan kunnen we ok dat vertellen aan de ouders(yeah)]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 7:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat is niet zo,' zeg ik rustig tegen haar. 'Je gaat door een moeilijke periode, daarbij blijven deze dingen ook steeds gebeuren.' zeg ik in een poging haar op te beuren. 'En tuurlijk blijft dit tussen ons, maak je geen zorgen.' zeg ik terwijl ik bemoedigend probeer te glimlachen naar haar


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kom, Blaine.' zegt Kurt en neemt me mee naar buiten, waar ook iedereen nu staat. Het is mijn schuld dat ze dood is. Ik wist het en deed niets. Ik dacht dat het goed met haar was, maar het wat gewoon niet zo. Nog steeds liepen er tranen over mijn wangen en ik kon het nog steeds niet geloven. Haar lischaam voelde gewoon koud aan en mijn kleding onder van haar bloed. Ruw trek ik me uit Kurt en loop een stukje van hem vandaan.

    (Ik ben er weer. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blaine trekt zich ruw uit me en loopt een stukje van me vandaan. Ik kijk hem bezorgd aan en zet weer een paar stappen in zijn richting. 'Blaine, alsjeblieft.' zeg ik. Ik merk dat mijn stem trilt. 'Het is niet jouw schuld!'

    [Hallooooo (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Blaine, alsjeblieft.' zegt Kurt en ik hoor zijn stem trillen. 'Het is niet jouw schuld!' zegt hij dan. 'Dat is het wel' zeg ik boos en kijk hem aan. 'Ik kon haar helpen, Kurt!' zeg ik woedend. 'Het is mijn schuld, dat ik niets gedaan heb en nu' mijn stem sierf weg. 'Nu is ze dood' fluister ik en en draai me weg van Kurt.

    (Lekkere drama is dit. XD En Hoooooiiii :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blaine, ze was verward.. Zulke mensen kunnen niet meer gered worden..' zeg ik terwijl ik aarzelend mijn hand op zijn arm leg. 'Je hebt alles gedaan wat je kon, en dat was om er voor haar te zijn als ze je nodig had.' Ik probeer om zo kalm mogelijk over te komen, zodat Blaine misschien ook wat kalmer zou worden. Maar bepaald kalm ben ik van binnen niet, mijn knieën zijn nog steeds slap en ik voel me nog steeds een klein beetje licht in mijn hoofd. Maar dat is normaal.. We hebben net iets heel heftigs meegemaakt.

    [Ik hou van drama. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Blaine, ze was verward.. Zulke mensen kunnen niet meer gered worden..' zegt Kurt en legt zijn hand op mijn arm. 'Je hebt alles gedaan wat je kon, en dat was om er voor haar te zijn als ze je nodig had.' zegt hij dan. Ik schud woedend mijn hoofd en duw zijn hand weg. 'Wat ben jij erg! Zulke mensen kunnen we wel redden, het laten inzien, dat ze nog geliefd zijn en hun geliefd laten voelen' zeg ik schreeuwend. 'Je begrijpt het nog steeds niet. Ik wist dat ze zichzelf sneed, ik wist dat ze een depressie had, ik wist uiteindelijk dat ze op mij was en ik bleef maar zeggen dat het goed komt. En nu is ze dood, Kurt. Door mij' zeg ik nog steeds scheeuwend en balt mijn handen tot vuisten.

    (Hehe, ik ook. :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik voel dat mijn ogen vochtig worden en schud mijn hoofd. 'Ze zag geen uitweg, Blaine. Het is vreselijk dat dit gebeurt is. Maar er is niets, ik herhaal NIETS waar jij hieraan had kunnen doen. Ze had professionele hulp nodig! En ik denk dat ze zó in de knoop zat dat ze niet te redden was!' zeg ik harder terug tegen hem. 'Wat had je dan moeten doen om haar te redden? Dag en nacht bij haar blijven, misschien? Dat kan toch niet!'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Dankje," Glimlachte ik en kon nog net een geeuw onderdrukken. "Voor je steun bedoel ik dan."
    Uitgeput leunde ik tegen zijn schouder aan en zuchtte.
    "Al die spanning van de voorbije dagen maakt me zo moe," Zei ik zacht en sloeg mijn ogen neer. "En het schooljaar is nog maar net begonnen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    Ik hoor meneer Romano schreeuwen naar Mercedes en ren meteen naar binnen, om haar te helpen. 'kom maar Mercedes, dit is een normale reactie. Kom, dan gaan we weer naar buiten,' Ik pak haar hand en begeleid haar voorzichtig naar buiten. zodra we buiten zijn, omhels ik haar stevig. 'dat is een normale reactie voor ouders, zo reageerde,' Ik pauzeer even en besluit dan dat het niet uitmaakt. 'zo reageerde mijn ouders ook na mijn zusjes ongeluk,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Hij schudt zijn hoofd en kijkt me aan. 'Misschien had ik dat beter gedaan om dag en nacht bij haar te blijven in plaats van..' mijn stem sierf weg en kijk weg van hem. Ik hield ook van haar, maar dat had ik nooit gezegd tegen iemand. Niemand wist het. En als nog ben ik met Kurt gegaan, ookal had ik ergens voor haar mijn gevoelens. Maar voor hem zou ik alles doen. Ik hou echt van hem, heel mijn hart. Maar op dit moment kon hij de boom in. Het was mijn schuld, dat ze dood is en hij begreep dat niet. Niemand begreep het.


    One Who Travels A Higher Path.