• Een zachte bries streelde mijn huid en de eerste zonnestralen deden mijn lichaam opwarmen. Het gras kietelde mijn voeten en de eerste vogels zongen hun ochtend lied. Het was lente. De eens zo kale bomen kregen hun prachtige groene bladeren terug en op de groene weiden verschenen kleurige bloemen. Mijn lichaam lag op de voet van de heuvel. Op een plek die onbereikbaar was voor auto’s. Mijn lichaam, slap en gebroken, ontsierde de hele buitenwereld van hun pracht en gaf het een gruwelijke tint. Mijn naam is Elizabeth Old. Ik werd ontvoert op 11 april 1995 om precies drie over negen. Ik werd vastgehouden, acht jaar lang, voor mijn ontvoerder mij besloot om te leggen. Mijn ontvoerder, een man die in nog geen duizend woorden is te beschrijven, drogeerde mij en gooide me van een heuvel af, om me voor dood achter te laten. Dood, iets wat ik liever zou zijn dan dit. Dit, nog levend, nog dood..

    Mijn broer: Die eerste paar zinnen zijn echt vrouweigen. Dat is echt iets wat vrouwen leuk vinden dus hou er lekker in. Daarnaast, Elizabeth Old is een engelse naam dus maak je verhaal óf engels óf kies een nederlandse naam. Dat drie over negen slaat nergens op want je gaat niet even kijken hoelaat het is als je ontvoert word! Dan die heuvel.. dat is gewoon een mini berg, dan ben je heus niet dood hoor, gooi haar dan in het water ofzo! En dat "Nog levend, nog dood" toont goed aan dat het een horror word.. toch wel met zombies neem ik aan?

    Omg.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Het is best wel een jongens reactie of is dat mijn mening?
    Vooral het zombie deel :P
    Ik bedoel.. als iemand niet echt leeft of niet echt dood is hoeft het niet te betekenen dat hij/zij een zombie word ofzo..
    ik zat meer te denken aan een coma ofzo xD

    Ik denk dat je 'noch' bedoelt.
    En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje met je broer eens ben :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Ik denk dat je 'noch' bedoelt.
    En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje met je broer eens ben :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat is jouw broertje bot, zeg! Commentaar geven is altijd makkelijk. misschien moet hij zelf eens gaan schrijven, kijken of hij daarna nog zo lomp doet.(cat)


    | Reality is for people that lack imagination |

    ontvoert moet met een d zijn op het eind (:

    wel grappig die manier waar je broer commentaar geeft :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Yayde schreef:
    Wat is jouw broertje bot, zeg! Commentaar geven is altijd makkelijk. misschien moet hij zelf eens gaan schrijven, kijken of hij daarna nog zo lomp doet.(cat)


    Aan de ene kant, ja, aan de andere kant: Zonder hard en eerlijke commentaaren en kritiek, kom je ook niet verder.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet niet of hij dit tegen je gezegd hebt, of opgeschreven, getypt heeft, maar het kan zijn dat hij dit met een grappige ondertoon heeft gezegd/bedoeld.
    Maar misschien hij daar wel een beetje mee oppassen, want hij komt inderdaad erg bot over, hier. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha! :') Da's inderdaad een typische jongensreactie. (cat)

    werd ontvoerD (:
    En ik vind dat je broer wel een paar goeie punten aanhaalt!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sommige punten kloppen van je broer, maar sommige ook niet. Zo te zien heeft je broer nog maar een paar boeken in zijn leven gezien, de nijntjes- en schoolboeken misschien...
    Want 'leven noch dood' is een goede uitdrukking. Het bestaat niet volgens google (maar zo veel van de uitspraken die ik gebruik staan daar niet op, dus don't worry), maar het komt mij over dat het een soort shock toestand is, niet weet wat er gebeurt of zo...
    Ik vind het verder erg goed ;)
    Ps : je kan best doodgaan van een heuvel. Moeten er lekker veel doornige struiken en uitstekende, puntige stenen zijn. :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kijk, het komt er misschien bot uit, maar als je dat weghaalt is het wel gewoon echt zijn mening. Hier op Quizlet schrijf je maar voor een bepaald publiek waar meestal echt jongens niet ondervallen dus zo'n mening is in principe wel waardevol. En de punten die hij haalt zijn in principe wel goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eigenlijk zijn die punten nog niet zo slecht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hij heeft een punt, maar hij brengt het wel bot. Het is in principe goed geschreven maar er kan natuurlijk altijd iets aan verbeterd worden, en de dingen die je broer noemt kloppen op zich wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reepicheep schreef:
    ontvoert moet met een d zijn op het eind (:

    wel grappig die manier waar je broer commentaar geeft :')


    Sting schreef:
    Ik denk dat je 'noch' bedoelt.
    En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje met je broer eens ben :'D


    Ja klopt, Ik heb dyslexie dus vandaar dat er ook fouten in staan, toch bedankt voor het melden want dan kan ik mezelf meteen even verbeteren ;)

    Stoppable schreef:
    Ik weet niet of hij dit tegen je gezegd hebt, of opgeschreven, getypt heeft, maar het kan zijn dat hij dit met een grappige ondertoon heeft gezegd/bedoeld.
    Maar misschien hij daar wel een beetje mee oppassen, want hij komt inderdaad erg bot over, hier. (cat)


    Hij had het gezegt ;)

    Ik heb het zegmaar samengevat
    maar weetje ik vroeg zijn mening erover omdat ik graag meningen wil, is altijd handig nietwaar?

    Pronks schreef:
    Sommige punten kloppen van je broer, maar sommige ook niet. Zo te zien heeft je broer nog maar een paar boeken in zijn leven gezien, de nijntjes- en schoolboeken misschien...
    Want 'leven noch dood' is een goede uitdrukking. Het bestaat niet volgens google (maar zo veel van de uitspraken die ik gebruik staan daar niet op, dus don't worry), maar het komt mij over dat het een soort shock toestand is, niet weet wat er gebeurt of zo...
    Ik vind het verder erg goed ;)
    Ps : je kan best doodgaan van een heuvel. Moeten er lekker veel doornige struiken en uitstekende, puntige stenen zijn. :Y)


    Ja mijn broer leest niet zo graag :P
    Dus het was al een wonder dat hij dit voor me wilde lezen :P