• Een zachte bries streelde mijn huid en de eerste zonnestralen deden mijn lichaam opwarmen. Het gras kietelde mijn voeten en de eerste vogels zongen hun ochtend lied. Het was lente. De eens zo kale bomen kregen hun prachtige groene bladeren terug en op de groene weiden verschenen kleurige bloemen. Mijn lichaam lag op de voet van de heuvel. Op een plek die onbereikbaar was voor auto’s. Mijn lichaam, slap en gebroken, ontsierde de hele buitenwereld van hun pracht en gaf het een gruwelijke tint. Mijn naam is Elizabeth Old. Ik werd ontvoert op 11 april 1995 om precies drie over negen. Ik werd vastgehouden, acht jaar lang, voor mijn ontvoerder mij besloot om te leggen. Mijn ontvoerder, een man die in nog geen duizend woorden is te beschrijven, drogeerde mij en gooide me van een heuvel af, om me voor dood achter te laten. Dood, iets wat ik liever zou zijn dan dit. Dit, nog levend, nog dood..

    Mijn broer: Die eerste paar zinnen zijn echt vrouweigen. Dat is echt iets wat vrouwen leuk vinden dus hou er lekker in. Daarnaast, Elizabeth Old is een engelse naam dus maak je verhaal óf engels óf kies een nederlandse naam. Dat drie over negen slaat nergens op want je gaat niet even kijken hoelaat het is als je ontvoert word! Dan die heuvel.. dat is gewoon een mini berg, dan ben je heus niet dood hoor, gooi haar dan in het water ofzo! En dat "Nog levend, nog dood" toont goed aan dat het een horror word.. toch wel met zombies neem ik aan?

    Ten schreef:
    (...)

    Aan de ene kant, ja, aan de andere kant: Zonder hard en eerlijke commentaaren en kritiek, kom je ook niet verder.

    Jawel hoor. Het is net zo makkelijk om een comment over een verhaal te schrijven dat tegelijkertijd opbouwende kritiek als vriendelijk is :].
    The thing is; zulke comments krijg je niet altijd.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 11:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil ook een broeeeer. ;(
    Verder, misschien kan je wat met zijn commentaar doen. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    RainbowShine schreef:
    Eigenlijk zijn die punten nog niet zo slecht


    comfort in c h a o s

    het komt misschien bot over, maar ik zie de humor er wel van in. Geniale broer, geef mij er ook maar zo eentje :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hahaha mijn broer is wel lief hoor :)
    Hij is alleen soms SOMS een beeeeeeeeeetje sukkelig xD
    in 2 maanden is hij onwel geworden (koninginnendag) waardoor we hem van amsterdam moesten ophalen.. en is hij aangereden omdat hij zo in dromenland was dat hij een auto niet aan zag komen.. (afgelope vrijdag gebeurt) maar hij komt er toch zonder schade vanaf.. op koninginnendag had hij geen eens een kater en na de aanreiding alleen wat schrammen, terwijl de politie en de verpleeging zei dat hij wel dood had kunnen zijn..
    dus hij is wel een mazzelaar.. wil iemand hem nu nog als broer? xD

    xBlackRoseX schreef:
    Hahaha mijn broer is wel lief hoor :)
    Hij is alleen soms SOMS een beeeeeeeeeetje sukkelig xD
    in 2 maanden is hij onwel geworden (koninginnendag) waardoor we hem van amsterdam moesten ophalen.. en is hij aangereden omdat hij zo in dromenland was dat hij een auto niet aan zag komen.. (afgelope vrijdag gebeurt) maar hij komt er toch zonder schade vanaf.. op koninginnendag had hij geen eens een kater en na de aanreiding alleen wat schrammen, terwijl de politie en de verpleeging zei dat hij wel dood had kunnen zijn..
    dus hij is wel een mazzelaar.. wil iemand hem nu nog als broer? xD


    ruile met de mijne?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel