• Want dan krijg ik echt een supercadeau!
    Ik had namelijk gevraagd om een weekendabonnement voor met de trein, zodat ik overal heen kan gaan en ik nu al mijn geld dus uitgeef aan treinkaartjes. En toen net kwam mijn broer stiekem mijn OV-chipkaart jatten, dus ik weet nu bijna helemaal zeker dat ik het krijg :'D
    Daar ben ik echt heel blij mee, want dan ben ik eindelijk vrij om te gaan en staan waar ik wil!!!
    Om dit topic nog nuttig te houden: waar zijn jullie blij mee, of waar kijken jullie naar uit?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Naar de 21ste, dan hoef ik niet meer naar school en ben ik dus klaar met mijn toetsweek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omg, dat is eigenlijk een megahandig cadeau.

    Ik kijk uit naar... meetings en concerten met nog onbekende data.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uh, niks eigenlijk. Ik heb helemaal niks leuks in het vooruitzicht, en dat maakt mijn leven op dit moment aardig depressief.


    Food.

    Ik kijk uit naar vrijdag mijn verjaardag ga ik naar WICKED.
    En zondag vier ik mijn verjaardag

    Haha, me too! Ik ben de 25e van juli jarig, ik krijg Dr Martens! :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    Haha, me too! Ik ben de 25e van juli jarig, ik krijg Dr Martens! :')


    Ooooomg, jaloers ;o
    Alhoewel ik ontzettend blij ben met mijn abonnement :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kijk uit naar de 7de, want dan gaan wij meeten
    En ik kijk uit naar dit weekend want ik heb een verjaardag en ik ga naar Ice Age 4!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kijk uit naar maandag wanneer ik Bes (Op Q Frodo) eindelijk nog eens kan zien. En naar 6 juli dan vertrek ik op kamp naar Zwitserland. En in November (Ja dan pas)ga ik naar een concert van Ed Sheeran.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:25 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Forks schreef:
    Haha, me too! Ik ben de 25e van juli jarig, ik krijg Dr Martens! :')


    Omg ! Ik wil die al zooooo lang hebben. In de winter mag ik ze kopen van mijn ouders. Yey!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Op een rëunie van mijn lagere school klas. :'D

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:27 ]


    Life is all about having a good time.

    Cecily schreef:
    Ik kijk uit naar de 7de, want dan gaan wij meeten
    En ik kijk uit naar dit weekend want ik heb een verjaardag en ik ga naar Ice Age 4!


    Yaaaaay :'D Dat wordt superawesome, ghehe. Mijn moeder zo gisteravond: helemaal naar Bergen op Zoom toe?! Ik zo: Ja, vandaar dat we elkaar ook niet eerder gemeet hebben. Zij: Nou, jij liever dan ik, veel plezier in de trein. :')
    Veel plezier dan dit weekend ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.