• Welke voetballers vinden jullie mooi/knap?
    Ik heb echt een zwak voor Gerard Piqué. :3


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:53 ]


    Not all those who wander are lost.

    Afellay.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Afellay natuurlijk (: En Torres^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kjaer. Defininately Kjaer.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ibrahim Afellay, Robin van Persie, Gregory van der Wiel, Jack Wilshere, Aaron Ramsey, Fernando Torres...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Demn, wat heeft iedereen met Afellay. Hij heeft zo'n huilgezicht, hahah. No offence(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Corsara schreef:
    Demn, wat heeft iedereen met Afellay. Hij heeft zo'n huilgezicht, hahah. No offence(bloos)


    Een babyface vind ik hem hebben (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Afellay, Van der Wiel, Christiano Ronaldo, Neymar, Memphis Depay <3__<3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Boutella schreef:
    (...)

    Een babyface vind ik hem hebben (cat)


    Ja, dat vind ik ook. En zijn ogen glinsteren zo erg dat het lijkt alsof hij gaat huilen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Corsara schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik ook. En zijn ogen glinsteren zo erg dat het lijkt alsof hij gaat huilen..


    Haha. Inderdaad. Een beetje typisch, ik weet niet. 'Echte' mannen, met een beetje baardje, halverwege/eind twintig zijn toch meer mijn types dan van die jongetjes die net komen kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Haha. Inderdaad. Een beetje typisch, ik weet niet. 'Echte' mannen, met een beetje baardje, halverwege/eind twintig zijn toch meer mijn types dan van die jongetjes die net komen kijken.


    Ja, agreed. I mean, hij is niet lelijk, maar hij ziet er wat te 'jongensachtig' uit.
    Zeker voor een voetballer.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Corsara schreef:
    (...)

    Ja, agreed. I mean, hij is niet lelijk, maar hij ziet er wat te 'jongensachtig' uit.
    Zeker voor een voetballer.


    Mwah, ik heb sowieso niet heel veel met voetballers. Sommige zuiderlingen vind ik wel leuk maar als ze blond zijn houd het bij mij al snel op. Blonde mannen worden in mijn ogen nooit volwassen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Afellay, verder eigenlijk niet haha.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Boutella schreef:
    (...)

    Mwah, ik heb sowieso niet heel veel met voetballers. Sommige zuiderlingen vind ik wel leuk maar als ze blond zijn houd het bij mij al snel op. Blonde mannen worden in mijn ogen nooit volwassen.


    Wauw, nogmaals eens, haha. Ik kijk graag voetbal, maar niet om 't uitzicht. En blond is ook niet mijn ding, hoewel ik voor een aantal een uitzondering maak. Ik ben sowieso ook meer van de bruin haar met bruine ogen types en dat brengt ook mij al snel bij de zuiderlingen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Corsara schreef:
    (...)

    Wauw, nogmaals eens, haha. Ik kijk graag voetbal, maar niet om 't uitzicht. En blond is ook niet mijn ding, hoewel ik voor een aantal een uitzondering maak. Ik ben sowieso ook meer van de bruin haar met bruine ogen types en dat brengt ook mij al snel bij de zuiderlingen. :3

    Haha. Inderdaad, bruine haren, bruine ogen of Navas als enige uitzondering, en een tintje. Prachtig, alleen het Spaanse team kijk ik voor het uitzicht maar meestal overschreeuwd mijn kritiek en agressiviteit over het spel de mooie Spanjaarden, sowieso het voetbal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)
    Haha. Inderdaad, bruine haren, bruine ogen of Navas als enige uitzondering, en een tintje. Prachtig, alleen het Spaanse team kijk ik voor het uitzicht maar meestal overschreeuwd mijn kritiek en agressiviteit over het spel de mooie Spanjaarden, sowieso het voetbal.


    Yeah, I'm quite agressive as well, though I prefer being called 'fanatic'. (: En de Spanjaarden zien er inderdaad het beste uit, over het algemeen dan toch. En nu moet ik mezelf echt uit dit topic verwijderen, want door dit gedoe krijg ik zin om vanavond voetbal te kijken maar ik heb twee SE's morgen, dus dat is niet het beste idee.


    Have you ever been alone in a crowded room?