• Zo luidt de titel van het volgende artikel:

    Gedurende honderd jaar is een verslag van een Britse bioloog over het op z'n minst markante seksleven van pinguïns achter slot en grendel gebleven. Het typeert de pinguïn als een verdorven dier dat zich onder andere bezighoudt met necrofilie en seksueel misbruik van zijn jongen.
    Het document werd gisteren voor het eerst vrijgegeven en is te bekijken in het Natural History Museum in Londen. Het is van de hand van Dr. Levick, een bioloog die als arts deel uitmaakte van de rampzalige expeditie van kapitein Scott naar de Zuidpool. Levick had als eerste de mogelijkheid om de pinguïns een jaar lang te observeren. En hij kwam tot schokkende bevindingen. Hij omschreef de vogel als verdorven, vooral omdat de 'hooligans' van mannetjes paarden met dode vrouwtjes. De bioloog was zo beschaamd dat hij deze passages niet in het Engels, maar in het Grieks optekende.
    Zijn uitgebreide en gedetailleerde verslag werd aangeboden aan het Natural History Museum, maar de passages over het seksleven werden gecensureerd. Wel werden er honderd kopieën van het origineel gemaakt om achter slot en grendel te bewaren. Twee daarvan werden onlangs toevallig ontdekt. Het verslag bulkt van de observaties over homofiele pinguïns, pinguïns die hun jongen mishandelen en misbruiken, en pinguïns die zich gedragen als seksverslaafden.
    Volgens wetenschappers die het verslag becommentarieerden op de BBC kloppen de waarnemingen. Maar de grote vergissing zit in het feit dat de pinguïn door zijn gestalte vaak niet aanzien wordt als een gewone vogel, maar als een dier met menselijke trekken. Daardoor worden zijn daden fout geïnterpreteerd. Volgens de wetenschappers paren pinguïns inderdaad soms met dode vrouwtjes, maar enkel omdat ze het verschil niet zien tussen een levende en een dode pinguïn die toevallig ook in de 'paarhouding' ligt.

    bron: nieuwbslad.be

    Ik zag er wel de humor van in :W
    Vinden jullie pinguïns nog steeds zo schattig? :')

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 12:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh. Well, that's disturbing. o.o

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 12:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind punquïns gewoon lief. Net zoals mensen ook lief kunnen zijn.


    Your make-up is terrible

    Wist ik al.
    Ik heb altijd al geweten dat die beesten niet te vertrouwen waren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    So this explains why my favorite stuffed animal was a pinguin (cat)

    En ook een blauw schaap


    quidquid excusatio prandium pro

    G-E-W-E-L-D-I-G-!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    xD Een klasgenote heeft als bijnaam pinguïn en ik moest zo lachen toen ik het las


    Physics is awesome

    Hebben ze vast van ons geleerd.. :-(


    Tonight is the night.. (Dexter)