• Ik keek op magister en ik heb een 9,9 dat betekent dus dat ik overga... <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gefeliciteerd!

    Your brain. Hand it over.

    Gefeliciteerd. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Goed gedaan!

    Ik haal echt hoge cijfers voor wiskunde en natuurkunde. Ik had verwacht dat ik omlaag zou gaan aan het eind van het jaar, omdat ik dan niets doe. Ga ik omhoog O.o

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:04 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ten schreef:
    Your brain. Hand it over.

    Gefeliciteerd. *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Kunnen we ruilen? Dan ga ik ook over (:


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd!
    Ik krijg morgen te horen of ik geslaagd ben. Maar ik ben echt bang want ik heb Wiskunde juist helemaal verkloot volgens mij:(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Aaaah, echt awesome. Congratulations!
    Volgens mij heb ik vandaag ongeveer een 4 gescoord voor mijn wiskunde SE. So yeah, I'm jealous, there's no way I could possibly deny that fact.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ten schreef:
    Your brain. Hand it over.

    Gefeliciteerd. *O*


    comfort in c h a o s

    Oh.. my... God... Als ik een wiskunde toets súper goed maak, haal ik op zijn hoogst een 5,7. Maar gefeliciteerd!


    The odds are néver in our favor.

    Ten schreef:
    Your brain. Hand it over.

    Gefeliciteerd. *O*

    That's awesome! Gelukkig heb ik wiskunde laten vallen, want ik kon dat echt voor geen meter.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat goed van je! Dat is pas een opluchting.

    Wow, gefeliciteerd!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yeah*O**O**O*
    Ik heb morgen Wiskunde en moet ook zoiets halen om over te gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb vandaag ook voor het eerst een examen wiskunde gemaakt waar ik een goed gevoel bij heb, so i know the feeling.

    Good job! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien