• Ik keek op magister en ik heb een 9,9 dat betekent dus dat ik overga... <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Super! :'D Volgens mij heb ik dit jaar ten hoogste een 8 gehaald en daar was ik dan al héél blij mee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gefeliciteerd!

    Ik moest ook huilen om mijn punt voor Duits, een 3.7. nouja, ik huilde niet, het was om te huilen :'D
    maar ik ga nog steeds over. dik. maarja...

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:21 ]


    Miep

    Wajoo, ik heb nog nooit zo'n hoog cijfer voor wiskunde gehaald o.o Zelfs niet in de eerste, toen ik een 9 stond voor dat vak.
    Ik moest vanochtend ook huilen om mijn 1 voor wiskunde. Betekent dat ik misschien niet overga :c.


    i put the fun in funeral

    Wow, een 9,9? Supergoed! Ik faal in wiskunde en heb nog nooit hoger dan een 8 gehaald voor dat vak, maar ja. Gefeliciteerd c: X


    The universal language of art.

    Gefeliciteerd!


    I am an idiot, I move.

    Audacity schreef:
    Wajoo, ik heb nog nooit zo'n hoog cijfer voor wiskunde gehaald o.o Zelfs niet in de eerste, toen ik een 9 stond voor dat vak.
    Ik moest vanochtend ook huilen om mijn 1 voor wiskunde. Betekent dat ik misschien niet overga :c.


    Da's balen.... )': I know how it feels. Ik had uitgerekend wat ik moest halen op wiskunde om over te gaan. Bleek een 8,9 te zijn. Ik DAFUQ gaat nooit lukken, maar tadaa daar stond een 9,9 op mijn blaadje.. Oftewel heb het blaadje nog niet gezien, maar het staat op internet. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Da's balen.... )': I know how it feels. Ik had uitgerekend wat ik moest halen op wiskunde om over te gaan. Bleek een 8,9 te zijn. Ik DAFUQ gaat nooit lukken, maar tadaa daar stond een 9,9 op mijn blaadje.. Oftewel heb het blaadje nog niet gezien, maar het staat op internet. xd


    Ik zou 't waarschijnlijk hebben opgegeven als ik zag dat ik een 8.9 moest halen .__. Ik baal echt zwaar van m'n cijfer, vooral aangezien ik echt hard geleerd had deze keer > <. Ik zat echt een beetje naar m'n blaadje te staren en was gewoon alles kwijt.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik zou 't waarschijnlijk hebben opgegeven als ik zag dat ik een 8.9 moest halen .__. Ik baal echt zwaar van m'n cijfer, vooral aangezien ik echt hard geleerd had deze keer > <. Ik zat echt een beetje naar m'n blaadje te staren en was gewoon alles kwijt.


    Ik had het ook al opgegeven.. Eigenlijk... (;
    Alleen dit was een wiskunde A hoofdstuk en dat kan ik beter dan Wiskunde B en toen BOEM een 9,9.
    Normaal zit ik ook altijd naar mijn blaadje te staren. Laatst had ik een toets "Heel goed" gemaakt, krijg ik hem terug is het een 4,8 :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Konayuki schreef:
    Gefeliciteerd!
    Ik krijg morgen te horen of ik geslaagd ben. Maar ik ben echt bang want ik heb Wiskunde juist helemaal verkloot volgens mij:(


    This.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Negen komma negen
    Dat gaat lekker o.o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Santos schreef:
    That's awesome! Gelukkig heb ik wiskunde laten vallen, want ik kon dat echt voor geen meter.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Super! (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wauwi! Geweldig! Gefeli (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gimme.

    Ik had op mijn laatste proefwerk 1 vraag ingevuld, de rest was allemaal pruttel voor mij.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Wat goed van je!


    I won't let you come close enough to hurt me.