• Ja, het is jullie Schuld dat ik vanmiddag the hungergames heb gekocht. Toen deze hype begon, weigerde ik eraanmee te doen en gewoon uit principe het boek niet te lezen en de film niet te kijken. [ja, heel kinderachtig i know]
    Maar nu was ik vanmiddag aan het werk, bij mijn geliefde Hema, en toen kwam er zo'n mannetje de boeken verwisselen. en toen stond er dus ook The Hungergames bij voor een tientje.
    Zo stout als ik ben heb ik even snel de eerste bladzijde gelezen en heb ik hem maar even apart gelecht om hem daarna te kopen.

    Dus owee, als het een kut boek is, want dan is het jullie schuld dat ik nu 10 euro armer ben. Dus ik hoop voor jullie dat hij de moeite waard is.
    Hahaha nee hoor, ik zou jullie nogsteeds heel aardig vinden. ;x

    Zo dus wie heeft ook nogsteeds the Hungergames niet gezien of gelezen, of ben ik hier nou echt de enige?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik had de boeken al gelezen voor het een gigantische hype werd. Ik zelf vind het goede boeken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb de film wel gezien, maar de boeken nog niet gelezen. Ik heb het eerste deel thuis liggen, maar ik heb gewoon geen tijd het te lezen :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb het niet gelezen en gezien. Haha. Weet nog steeeds niet waar het over gaat :3


    Pretty is just a pretty word.

    RainbowShine schreef:
    Ik had de boeken al gelezen voor het een gigantische hype werd. Ik zelf vind het goede boeken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik vond ze waardeloos en heb ze maar weer doorverkocht :Y)

    RainbowShine schreef:
    Ik had de boeken al gelezen voor het een gigantische hype werd. Ik zelf vind het goede boeken.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb ook de boeken niet gelezen en de film niet gezien :Y) Gewoon omdat ik er geen aandacht aan besteedde, niet zo zeer om de hype te vermijden.

    Same voor Twilight, maar dat verhaal lijkt me gewoon niks.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb hem niet gelezen, dan wel gezien, maar ik heb het boek in mijn kast staan. (A)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:26 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Hel schreef:
    ik vond ze waardeloos en heb ze maar weer doorverkocht :Y)

    waar zit de like knop hier?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb de boeken niet gelezen en de film niet gezien (:


    The truth may be orange!

    Andante schreef:
    Ik heb ook de boeken niet gelezen en de film niet gezien :Y) Gewoon omdat ik er geen aandacht aan besteedde, niet zo zeer om de hype te vermijden.

    Same voor Twilight, maar dat verhaal lijkt me gewoon niks.

    Twilight is ook niet aan te raden. Ik heb alle 4 boeken gelezen + de 2 bijbehorende. In het begin vond ik het oké totdat ik meer vampier weerwolven boeken gingen lezen + kijken. Daarbij is twilight niets :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Twilight is ook niet aan te raden. Ik heb alle 4 boeken gelezen + de 2 bijbehorende. In het begin vond ik het oké totdat ik meer vampier weerwolven boeken gingen lezen + kijken. Daarbij is twilight niets :Y)


    Er is toch maar één bijbehorend boek? The Short Second Life Of Bree Tanner, of is er nog één? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Andante schreef:


    Same voor Twilight, maar dat verhaal lijkt me gewoon niks.

    ik ben trouw begonnen met lezen voordat het een hype werd, en ben gestopt bij het laatste deel, omdat ik het nou niet erg intresant vond hoe ze 5 bladzijdes een tuinhuisje beschreef.. ';x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik moet de boeken ook nog steeds lezen. Veel jongens (mijn klas bestaat uit 20+ jongens en 6 meisjes dus daarom zijn het altijd de jongens :P) hebben die boeken al gelezen en vinden het echt een aanrader, ik heb zelf geen idee wat ik moet verwachten.


    People change, memory's don't.

    RainbowShine schreef:
    Ik had de boeken al gelezen voor het een gigantische hype werd. Ik zelf vind het goede boeken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."