• Ja, het is jullie Schuld dat ik vanmiddag the hungergames heb gekocht. Toen deze hype begon, weigerde ik eraanmee te doen en gewoon uit principe het boek niet te lezen en de film niet te kijken. [ja, heel kinderachtig i know]
    Maar nu was ik vanmiddag aan het werk, bij mijn geliefde Hema, en toen kwam er zo'n mannetje de boeken verwisselen. en toen stond er dus ook The Hungergames bij voor een tientje.
    Zo stout als ik ben heb ik even snel de eerste bladzijde gelezen en heb ik hem maar even apart gelecht om hem daarna te kopen.

    Dus owee, als het een kut boek is, want dan is het jullie schuld dat ik nu 10 euro armer ben. Dus ik hoop voor jullie dat hij de moeite waard is.
    Hahaha nee hoor, ik zou jullie nogsteeds heel aardig vinden. ;x

    Zo dus wie heeft ook nogsteeds the Hungergames niet gezien of gelezen, of ben ik hier nou echt de enige?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SEXYSTYLESx schreef:
    Ik heb het niet gelezen en gezien. Haha. Weet nog steeeds niet waar het over gaat :3


    + ik ben gewoon te lui om naar de bieb te gaan en ze te lenen. Maar sowieso lijkt het me niet leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RainbowShine schreef:
    Ik had de boeken al gelezen voor het een gigantische hype werd. Ik zelf vind het goede boeken.

    RainbowShine schreef:
    Ik had de boeken al gelezen voor het een gigantische hype werd. Ik zelf vind het goede boeken.


    Obviously.

    :Y) Schuld zal je niet hebben.
    Ik heb de boeken voor de grote hype begon, gelezen. In augustus.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nog nooit gezien of gelezen en weet ook me god niet waar het over gaat..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb ze nog niet gelezen, ben het ook niet van plan. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    RainbowShine schreef:
    Ik had de boeken al gelezen voor het een gigantische hype werd. Ik zelf vind het goede boeken.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik ben onschuldig, de Hungergames gaat compleet langs me heen :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    SEXYSTYLESx schreef:
    Ik heb het niet gelezen en gezien. Haha. Weet nog steeeds niet waar het over gaat :3


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb de film wel gezien, maar de boeken niet gelezen.
    Iedereen zegt altijd dat als je het boek van iets leest, de verfilming ervan suckt. Maar aangezien dat ik de film wel vet vond, wil ik eerst alle delen van de film zien (want deel 2 en 3 werden ook verfilmd toch? ;p) en als ik me dan tijd maak om te lezen (ik maak me daar echt de tijd niet voor, terwijl ik nog zo veel boeken wil lezen, erg he xd) dan lees ik de boeken erna :3


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik heb de film wel gezien, maar de boeken niet gelezen.
    Iedereen zegt altijd dat als je het boek van iets leest, de verfilming ervan suckt. Maar aangezien dat ik de film wel vet vond, wil ik eerst alle delen van de film zien (want deel 2 en 3 werden ook verfilmd toch? ;p) en als ik me dan tijd maak om te lezen (ik maak me daar echt de tijd niet voor, terwijl ik nog zo veel boeken wil lezen, erg he xd) dan lees ik de boeken erna :3

    Ik vind het zo verschikkelijk om een boek te lezen waar ik de film al van heb gezien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Macadamia schreef:
    Ik heb de boeken niet gelezen en de film niet gezien (:

    + Ik hoef ze ook niet te lezen of te zien, het spreekt me niet zo aan.

    Neelie schreef:
    :Y) Schuld Spijt zal je niet hebben.
    Ik heb de boeken voor de grote hype begon, gelezen. In augustus.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nidiot schreef:
    (...)
    Ik vind het zo verschikkelijk om een boek te lezen waar ik de film al van heb gezien.

    Ja ik weet het niet, ik heb nog nooit een boek gelezen waar ik de film al van heb gezien. Maarja, eens moet toch de eerste keer zijn he? xd


    Inspiration can hit you any time

    Nu weet ik ineens weer wat ik vandmiddag had willen doen, naar de bieb gaan. Morgen dan maar.

    Ik heb ook pas het eerste boek gelezen en een deel van het tweede boek want ik ben bang dat Peeta dood gaat en dat wil ik niet dus ik ben nog moed aan het verzamelen om verder te lezen.


    Physics is awesome