• Ja, het is jullie Schuld dat ik vanmiddag the hungergames heb gekocht. Toen deze hype begon, weigerde ik eraanmee te doen en gewoon uit principe het boek niet te lezen en de film niet te kijken. [ja, heel kinderachtig i know]
    Maar nu was ik vanmiddag aan het werk, bij mijn geliefde Hema, en toen kwam er zo'n mannetje de boeken verwisselen. en toen stond er dus ook The Hungergames bij voor een tientje.
    Zo stout als ik ben heb ik even snel de eerste bladzijde gelezen en heb ik hem maar even apart gelecht om hem daarna te kopen.

    Dus owee, als het een kut boek is, want dan is het jullie schuld dat ik nu 10 euro armer ben. Dus ik hoop voor jullie dat hij de moeite waard is.
    Hahaha nee hoor, ik zou jullie nogsteeds heel aardig vinden. ;x

    Zo dus wie heeft ook nogsteeds the Hungergames niet gezien of gelezen, of ben ik hier nou echt de enige?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Worth it. En heel hipster, heb de boeken gelezen voor de film. (nerd)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Worth it. En heel hipster, heb de boeken gelezen voor de film. (nerd)


    Ben je nu ook al hipster als je boeken leest voordat de film uitkomt? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ben je nu ook al hipster als je boeken leest voordat de film uitkomt? (:

    Als Claire zegt dat je dan een hipster bent, dan ben je een hipster. (cool)

    Quiescent schreef:
    (...)

    Ben je nu ook al hipster als je boeken leest voordat de film uitkomt? (:

    Ghehe, I was just kiddin' ;]. Heb juist een hekel aan mensen die zichzelf serieus een "hipster" noemen en dat nog stoer vinden ook. (no_chears)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ghehe, I was just kiddin' ;]. Heb juist een hekel aan mensen die zichzelf serieus een "hipster" noemen en dat nog stoer vinden ook. (no_chears)


    Haha, oké, ik dus ook. Gelukkig :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Huntelaar schreef:
    Ghehe, I was just kiddin' ;]. Heb juist een hekel aan mensen die zichzelf serieus een "hipster" noemen en dat nog stoer vinden ook. (no_chears)

    Het heeft wel iets komisch.