• De examens zijn nu over, en nu wachten we op de uitslag!

    Wie zijn er vandaag van de VMBO'ers geslaagd?*O*
    Morgen nog Havo/Vwo! Spanneeeeeeend

    Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD! En voor de mensen die gezakt zijn of herkansing moeten, heel veel succes!

    Nu ga ik in spanning zitten afwachten!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben geslaaaaagd, met maar 1 5 voor Natuurkunde (had veel erger verwacht) en verder goede cijfers. Ben zo blij! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fierte schreef:
    Ik ben in ieder geval blij dat ik geslaagd ben, want dan mag ik eindelijk mijn tattoo in juli (:

    Oeh vet. Wat voor tattoo ga je nemen?

    Ik heb een iPhone gekregen (krul) Nouja een deel ervan eigenlijk. Nu maar hopen dat ik slaag, anders moet ik hem weer inleveren :') Maar dat gaat wel goed komen denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Meade schreef:
    Ah, wat voor? Ik ga volgende week mijn horloge halen, haha.


    Shellshock schreef:
    Oeh vet. Wat voor tattoo ga je nemen?

    Ik heb een iPhone gekregen (krul) Nouja een deel ervan eigenlijk. Nu maar hopen dat ik slaag, anders moet ik hem weer inleveren :') Maar dat gaat wel goed komen denk ik.


    Deze of deze. Het gaat sowieso een hert worden en in 10 cm op mijn enkel, net boven die bobbel wat er zit bij je enkel (:
    Maar ik laat hem dus pas zetten in juli, want ik ga eerst nog op vakantie naar Turkije en ik heb liever niet dat die gelijk in contact komt met de zon en het chloorwater.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Oeh vet. Wat voor tattoo ga je nemen?

    Ik heb een iPhone gekregen (krul) Nouja een deel ervan eigenlijk. Nu maar hopen dat ik slaag, anders moet ik hem weer inleveren :') Maar dat gaat wel goed komen denk ik.


    Jij slaagt wel Elisa!!


    SLOAN.

    Nog drie uur.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze zijn bij ons begonnen met bellen. ik ken iemand die al gezakt is en iemand met een herkansing. Omg omg omg.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kan dit niet aan.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    Ik kan dit niet aan.

    Dat dacht ik gisteren ook...

    Dankzij de chillpil heb ik toch nog lekker kunnen slapen, haha. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahahaha chillpil


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    Hahahahaha chillpil

    Een chillpil. :Y)
    Heeft me wel mooi door de examens gesleept, thank God. :'D
    En ik had er nog een over, dus ik dacht, die gebruik ik om wat minder zenuwachtig te slapen! Yay!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Reaping schreef:
    Ik kan dit niet aan.


    I know that feel..
    Echt, ben zo zenuwachtig. Word na 3 uur gebeld, maar de tijd gaat zo traag...


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    I know that feel..
    Echt, ben zo zenuwachtig. Word na 3 uur gebeld, maar de tijd gaat zo traag...


    SLOAN.

    Duuuuuuurt lang D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fijn. Ik moet mijn boeken inleveren op school terwijl ik die datum op vakantie ben.