• Ik heb dit filmpje al zovaak gezien/gehoord, maar ik blijf het mooi vinden.(: Mensen die het met me eens zijn? ;3



    ''Ik haat Justin Bieber''-reacties zijn niet nodig, reageer dan gewoon niet.


    The universal language of art.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Ja, ik wil ook mijn mening kwijt. En ik neem aan dat ik die hier gewoon mag plaatsen? En ik vind kijk eerst naar jezelf voordat je oordeelt over anderen.

    Dat slaat eigenlijk nergens op.
    Dat betekend dus dat je in principe nergens je mening over kwijt mag tenzij je het zelf beter kunt?

    Kanade schreef:
    (...)
    Dat slaat eigenlijk nergens op.
    Dat betekend dus dat je in principe nergens je mening over kwijt mag tenzij je het zelf beter kunt?
    Nee, sorry hoor. kijk. Als ik jou een bitch noem hierzo. En je wist er niks van. Maar jij weet dat er om de minuut wel haat reacties over jou worden gezegt. Hoe zou jij je voelen???

    LovelyLonely schreef:
    (...)Nee, sorry hoor. kijk. Als ik jou een bitch noem hierzo. En je wist er niks van. Maar jij weet dat er om de minuut wel haat reacties over jou worden gezegt. Hoe zou jij je voelen???

    Als we het even over de heer Justin Bieber hebben; hij is dus beroemd, hij heeft fans maar ook haters.
    Dat hoort er gewoon eenmaal bij. Als jij beroemd wilt zijn, moet je accepteren dat er altijd mensen zullen zijn die je niet mogen en die je werk niet goed vinden.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Nou dan mag ik dat toch gewoon plaatsen((cat)


    Maar je hoeft niet elke negatieve mening, die anders is dan die van jou, af te gaan breken. De ander heeft ook de vrijheid om zijn/haar mening neer te zetten.


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    Maar je hoeft niet elke negatieve mening, die anders is dan die van jou, af te gaan breken. De ander heeft ook de vrijheid om zijn/haar mening neer te zetten.
    Doe ik dat dan. En volgensmij doe jij precies hetzelfde(cat)

    Kanade schreef:
    (...)
    Als we het even over de heer Justin Bieber hebben; hij is dus beroemd, hij heeft fans maar ook haters.
    Dat hoort er gewoon eenmaal bij. Als jij beroemd wilt zijn, moet je accepteren dat er altijd mensen zullen zijn die je niet mogen en die je werk niet goed vinden.
    Ach. Ik ben klaar met jou hoor.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Ach. Ik ben klaar met jou hoor.

    Okidoki. (bloos)




    Ja, flauw, hij kan opzich best zingen enzo, maar waarom dit soort liedjes?


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben geen fan maar ook geen hater, maar dit klinkt leuk...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:50 ]


    I'm a goner.

    Ik ben eigenlijk geen fan van Bieber, maar dit liedje klinkt wel leuk. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    LovelyLonely schreef:
    (...)Dus jij wil beweren dat je nooit en nooit een valse noot heb gezongen?? Want jij zing zogenaamd beter dan hem.

    Ze zei dat 'zijn gezang niet altijd even best' is. Daarmee bedoelt ze niet dat ie altijd vals zingt. Dit kan van alles betekenen, van dat ze zijn stem niet mooi vindt tot dat het een feit is dat hij niet altijd best zingt. In haar reactie is geen spoor te vinden dat zij vindt dat ze beter kan zingen dan Bieber.

    Ik reageer hier nu (een paar dagen later) op omdat dit denk ik is wat de andere users probeerden te zeggen met de eerdere reacties. Sorry voor het terugbrengen ._.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:51 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat moment bij 1.23 wanneer hij met zijn mooie ogen in de camera kijkt... zucht
    *kwijlt*


    What by Zeus' beard is going on????

    N'awh, die gitarist is echt een cutie.(cat)


    everything, in time

    Uneventful schreef:
    Oh ja, met haten op Justin Bieber kom je ver in het leven hoor jongens. Ik vraag me nog steeds af hoe je iemand kunt haten zonder die gene te kennen.


    Met 'houden van' kom je bij Bieber ook niet echt ver in je leven, hoor, je kunt namelijk niet van iemand houden zonder diegene te kennen.(cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Met 'houden van' kom je bij Bieber ook niet echt ver in je leven, hoor, je kunt namelijk niet van iemand houden zonder diegene te kennen.(cat)


    En waar heb jij me horen zeggen dat ik van hem houd?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.