• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    "Ja dat snap ik" zeg ik instemmend ik rits open mijn 4 grote tassen en begin kleren in een grote donkerbruine ladekast te leggen. "He is het je opgevallen dat Nathan zijn spullen weg zijn" zeg ik als ik om me heen kijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nee, dat was me nog helemaal niet opgevallen, maar nu je het zegt, nou dan heeft hij waarschijnlijk een betere kamer gevonden, dan slapen wij met zijn tweeen op deze kamer' zeg ik lachend terwijl ik stapels kleren in de kast begin te leggen.

    Edward
    "Ja gezellig toch" zeg ik lachend, ik kijk even naar de 3 legen tassen nog eentje dacht ik in mezelf. Ik rits hem open en zie en stuk of 10 paar schoenen, ik zuchtte ik wist ook dat ik niemand anders mijn tas in had moeten laten pakken dan mezelf. Ik kiep hem leeg naast de ladekast en ze vallen rommelig op de grond, ik zet mijn toilet tas en andere dingen bovenop de ladekast en ik was blij dat er ook een spiegel boven hing.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Jij lijkt wel een wijf man' zeg ik lachend tegen edward wanneer ik zijn 10 paar schoenen zie.'Er zullen veel meisjes jaloers zijn op jou schoenencollectie' ik leg alles netjes in de kast nog 3 koffers te gaan zucht.

    Edward
    "Ja ik weet het, het is zo erg mijn ouders blijven maar dingen kopen ik snap het niet ik ben een man ik heb maar 2 paar nodig" zeg ik lachend en doe een raar dansje, "Maar ik ga maar eens douchen, even dat zoute water van me af spoelen" ik pak een schoon shirt, boxer en een paar shorts.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Oke' zeg ik lachend, terwijl ik nu mijn tweede koffer pak en daar al mijn schoenen uithaal en naast die van hem stal, jeetje zeg ik vind het veel fijner als mijn moeder mijn koffer uitpakt, als ik het zelf moet doen duurt het veel langer. als ik klaar ben met mijn 4 koffers trek ik mijn jurkje uit en doe een wit kort broekje met een hempje aan. ik pak een tijdschrift en ga op bed liggen en ga lekker lezen.

    Edward
    Ik loop naar de badkamer die aan de slaapkamer grenst en doe hem op slot, ik zet de douche alvast aan en trek mijn kleren uit. Ik ga onder de warme stralen van de douche staan en haal mijn hand door mijn haar heen, ik was eerst mijn haar en dan mijn lichaam. Ik stap onder de douche vandaan en droog mezelf af ik doe mijn kleren aan en doe wat wax in mijn haar voordat ik weer naar de slaapkamer loop.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'hey, lekker gedoucht' vraag ik aan edward als hij de kamer komt inlopen, ik kijk daarna weer naar mijn tijdschrift en blader naar de volgende bladzijde

    Edward
    "Heerlijk" zeg ik lachend, ik plof op het bed en pak dan mijn eigen boek er ook bij. Ik pak mijn phone en oortjes en doe ze in, ik scroll door mijn muziek lijst en zet uiteindelijk een nummer op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Edward ploft op het bed neer en ik veer een stukje de lucht in. 'Nou, wat zachter mag ook wel straks is het bed al kapot door jou' zeg ik lachend en geef hem een duwtje

    Edward
    Ik steek lachend mijn tong naar haar uit en geef haar een knipoog, voordat ik me weer concentreer op mijn boek. Ik kijk haar haar af en toe even aan en geef haar een por in haar zij. En dan draai ik me echt weer om naar mijn boek om verder te lezen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'auw, je moet me niet porren' ik pak allebei zijn handen vast en ga op hem zitten. 'zo nu kan je lekker nergens meer heen' lach ik

    Edward
    Ik lach en kijk haar met een pruillip aan "Maar ik deed helemaal niks" zeg ik onschuldig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nee, tuurlijk deed jij niks, het waren zeker de kaboutertjes' zeg ik lachend terwijl ik nog steeds zijn handen vasthoud boven zijn hoofd

    Edward
    Ik knik "ze gingen zet weg" zeg ik "en nu krijg ik de schuld voor wat zij gedaan hebben,, dat is niet eerlijk" en ik kijk weer onschuldig aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.