• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Sophie.


    'Nou bad ass. Ga die kaart dan maar lezen' grinnik ik en hou de kaart voor Nathan's gezicht.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    "Jawel als jij mij prikt heb ik het recht om dat ook bij jou te doen" zeg ik lachend, 'Wat zit jou schoot toch lekker' zegt ze "Hmm" zeg ik nadenkend "Ik weet niet hoe ik daar op moet reageren" zeg ik lachend, ik pak haar handen vast en trek haar wat meer naar me toe terwijl ik haar handen blijf vasthouden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'We moeten hier rechtdoor en de tweede straat naar rechts.' Ik neem een trek van mijn sigaret en een zalig gevoel gaat door mijn lijf.


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'Wat wil je van me' grijns ik naar edward. terwijl hij mijn handen vast houd. 'Vind je mijn handen zo lekker voelen' lach ik

    Edward
    Ik lach "Eigelijk wel ze zijn lekker warm mijn handen zijn altijd zo koud" ik kijk haar even aan en glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Hee, maar zo hoort het eigenlijk niet he, een jongen hoort warmere handen te hebben dan een meisje, dus eigenlijk ben jij gewoon een manwijf ik wist het wel' lach ik

    Sophie.

    Ik keek naar de kaart. 'Ik snap geen ene zak van deze kaart' grinnikte ik en volgende Nathan.


    -Sorry dat ik zo weinig doe enzo. School suckt, want ik moet zo echt economie leren waar ik nog maar amper voldoende voor sta.. :3-


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Jij bent dan ook een meisje' zei ik plagend en ik porde in haar zij.

    (Geen probleem, ik ben leerpsychologie aan het leren baah ;p)


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Jij bent wel een heel gemeen klein meisje" zeg ik haar en kijk haar recht in haar ogen, en een glimlach verschijnt op mijn lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik ben helemaal niet gemeen hoe durf je dat te zeggen over zulk lief meisje als mij, en waarom als je mij zo gemeen vind moet je dan wel lachen he' vraag ik hem

    Sophie.

    'Niet zo prikken!' gil ik lachend. Daar kon ik nou net niet tegen. Het viel me op dat Nathan er stoer uitzag met een peuk in zijn handen. Het gaf hem iets leuks.

    -ik ga nu leren en ben ongeveer half 8 terug. Echt sorry-


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Je bent schattig als je zo lacht.' flans ik eruit. Oeps, misschien had ik dat niet moeten zeggen?

    (Geen probleem, ik leer ook nog even door en ga dan eten :D tot straks x)


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Ach ja dat is voor jou een vraag en voor mij een weet" zeg ik lachend en ik laat haar handen los "Maarja als je niet wilt dat ik mijn handen even opwarm in jou handen hoef je dat alleen maar te zeggen" en ik kijk even weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Aah, ben je nu gekwetst, nou kom dan maar met je handen' en ik pak zijn handen vast. 'Ik kan me haast niet voorstellen dat je hier in dit warme land nog koude handen kunt hebben' zeg ik lachend

    Edward
    Ze pakt mijn handen weer vast, "Ik snap het ook niet misschien krijgen ze niet genoeg bloed ofzo al sla je me dood" zeg ik lachend "ze zijn gewoon altijd koud"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.