• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Sophie. (frigo? NICE. Ik heb van een belg geleerd:Frou frou. haah.

    'Wat doe je?' vroeg ik niet begrijpend toen Nathan mank opstond en de FRIGO opende.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'nou, wat wil je doen dan, of blijf je een halfuur met mij hier zo staan' zeg ik lachend

    (lol, er zijn nog veeeel meer woordjes hoor :D)

    Nathan

    'Ik dacht ons iets lekkers te nemen, maar de frigo is natuurlijk leeg! We zullen dus naar een supermarkt moeten, maar ik heb geen idee waar hier ergens een supermarkt is. Het lijkt hier wel een onbewoond eiland eigenlijk.'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Nee dat was ik niet van plan je word namelijk best wel zwaar" grapte ik en laat haar zachtjes weer in het water vallen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Kan jij dan wel lopen naar een supermarkt?' grinnik ik. 'Ik wil best naar de supermarkt met je, want ik heb de routekaart.'


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Ja, dat zal wel lukken denk ik..'
    Ik stap van de barkruk af en voel dat het al heel wat beter gaat.
    'Ik wist helemaal niet dat hier een kaart was.' kijk ik Sophie vragend aan


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'ahhhh' ik val met een plons inhet water en trek edward mee

    Sophie.

    'Die is er ook niet. Die heb ik meegenomen uit Nederland. Pak jij je spulletjes maar uit je kamer dan ga ik vast naar onze kamer toe die kaart halen en even mijn jurkje hier weer overheen doen'


    Pretty is just a pretty word.

    Nate

    'Oh jij komt uit Holland?' vraag ik verbaasd.
    'Ik kom eigenlijk uit Frankrijk maar woon al heel mijn leven in Gloucester, Engeland.'
    Ik hink naar mijn kamer en trek wat kleren aan.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Hayden trekt me mee onder water, als ik weer boven kom lach ik en ga ik met mijn hand door mijn natte haar "En bedankt" zeg ik lachend en schud met mijn haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Ik knik trots. 'Mijn Engels is nog best goed he?' zeg ik met een engelen gezicht. Nathan hinkt naar zijn kamer terwijl ik naar die van mij loop en snel een ander jurkje over mijn hoofd heen trek. Met dit weer hield ik gewoon super erg van jurkjes. Ik pak de kaart van de kast en wacht op Nate.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'ja, en jij bedankt nou is mijn haar nat en is het niet meer stijl' ik geef hem lachend een duwtje

    Nathan

    Ik zoek naar mijn sigaretten maar kan ze nergens vinden. Ik word zenuwachtig en bedenk me dan dat ik die in mijn gitaar had verstopt, vanwege het vliegtuig. Ik neem gauw mijn sigaretten en aansteker en loop naar beneden, waar Sophie al op me staat te wachten.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Pff" zeg ik lachend en pak haar hand vast "Kom mee uit het water" zeg ik en trek haar mee naar het strand.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Met een pakje sigaretten komt Nathan er aangelopen. Fronsend kijk ik hem aan. 'Rook jij?'


    Pretty is just a pretty word.