• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    En nu kap ik met foto's! x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Juist. Ik had zo de neiging die jongen een knuffel te geven door te tv heen. Je zag hoe moeilijk hij het ermee had. Waarschijnlijk hij nog meer dan de rest, aangezien dit hoogstwaarschijnlijk zijn laatste grote toernooi is. Toen hij zei dat hij van AC Milan terugging naar PSV was hij ook al zo emotioneel.
    N'aww, arme Bommel!



    Ach, die man moet gewoon accepteren dat hij geen 25 meer is. Aan alles komt een eind en aan dit ook. Absoluut geen medelijden dus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Athalie schreef:
    Ik vind Robben een top gozer. Ze moeten die spelers niet zo op de nek zitten, werkt helemaal niet.
    Ook toen van Bommel gister na de wedstrijd kort sprak, had ik zoveel medelijden met hem. Je ziet dat ze gewoon ontzettend hun best doen maar het wordt gewoon niet gewaardeerd. En dat vind ik lullig. (Ook al verdienen ze miljoenen.)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TORRESSSS!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben terug (was uit eten) heb ik nog gemist op voetbal gebied?
    En die foto hierboven van Bert en Ernie is zo leuk. Ik vond Bert altijd de leukste, lol.

    En op Tumblr zag ik een foto van Goméz zonder shirt, met daaronder de tekst: FUCK ME HARD.

    Toen schoot ik zo hard in de lach. Haha.
    (krul)

    Fierte schreef:
    Ik ben terug (was uit eten) heb ik nog gemist op voetbal gebied?
    En die foto hierboven van Bert en Ernie is zo leuk. Ik vond Bert altijd de leukste, lol.

    En op Tumblr zag ik een foto van Goméz zonder shirt, met daaronder de tekst: FUCK ME HARD.

    Toen schoot ik zo hard in de lach. Haha.
    (krul)


    Goméz zou dat echt op zijn borst moeten hebben, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat wel zouden willen:9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Goméz zou dat echt op zijn borst moeten hebben, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat wel zouden willen:9~

    Ja, ik wist helemaal niet dat het zo'n lekker ding was joh! Dat ik daar nooit op heb gelet zeg.

    Ik zie dat Italië en Kroatië met gelijke stand zijn geëindigd?

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, ik wist helemaal niet dat het zo'n lekker ding was joh! Dat ik daar nooit op heb gelet zeg.

    Ik zie dat Italië en Kroatië met gelijke stand zijn geëindigd?


    Ja, gelijk.
    Ik zag gister die slow-motion beenspieren en was verslaafd. Wat een man, goddelijk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ja, gelijk.
    Ik zag gister die slow-motion beenspieren en was verslaafd. Wat een man, goddelijk!

    Ik weet precies welk slow-motion beeld je bedoelt, want toen zei mijn moeder nog: Zo, kijk die benen eens!

    Maar ik ga denk ik beneden op de bank met m'n ouders kijken. Maar morgenochtend ben ik sowieso weer online.

    En ik adviseer iedereen om VI Oranje te kijken op RTL 4 vanavond. Dat programma is zo OVERHEERLIJK. Dat is nou eens echt commentaar waar je van kan genieten.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik weet precies welk slow-motion beeld je bedoelt, want toen zei mijn moeder nog: Zo, kijk die benen eens!

    Maar ik ga denk ik beneden op de bank met m'n ouders kijken. Maar morgenochtend ben ik sowieso weer online.

    En ik adviseer iedereen om VI Oranje te kijken op RTL 4 vanavond. Dat programma is zo OVERHEERLIJK. Dat is nou eens echt commentaar waar je van kan genieten.


    Hahaha, inderdaad. Mijn beste vriendinnetje en ik kijken al maanden lang naar de mooiste kuiten en benen maar ik denk dat hij nu toch wel op nummer uno komt. Ohhh. :9~


    VI is een heerlijk programma, lekker droog, plat en... gewoon heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Goméz zou dat echt op zijn borst moeten hebben, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat wel zouden willen:9~


    Goméz lijkt echt op een gymleraar bij mij op school / decaan, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.







    Zo, en nu ga ik echt naar beneden om daar voetbal te zien!

    Fierte schreef:







    Zo, en nu ga ik echt naar beneden om daar voetbal te zien!


    Ohhhhhh:9~ Heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waarom denken jullie dat fc Bayern mijn favoriete ploeg is? ;] justkidding


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Waarom denken jullie dat fc Bayern mijn favoriete ploeg is? ;] justkidding


    Hmmm, geen idee (sarcasm)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."