• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Huntelaar schreef:
    (banana)

    Je weet het hè?

    Stoppable schreef:
    Vergeet trouwens niet dan Van Bommel aanvoerder is, hè? Volgens mij moet je dan in de basis staan en als je eruit gaat, moet je je aanvoerdersbandje afgeven. (Dit weet ik niet zeker, ik suggereer zomaar wat.)

    Ik weet dat dat wel het geval is als deze spelers vanaf het begin al niet spelen. Dan krijgt in Oranje's geval vd Vaart de band. Als ook hij niet speelt Heitinga.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik ben trouwens echt teveel met voetbal bezig. Had vannacht gedroomd dat ik met de complete Nederlandse selectie in de fata morgana in de Efteling zat.. -___- I seriously need a life.


    Dat had ik dus eens met ajax, in een schommelschip op de kermis in mijn dorp. We hebben geen schommelschip op de kermis. Ik houd niet van ajax.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ga me ook eens even bemoeien, lol.

    Ik vind dat Kuyt en Huntelaar vanaf het begin er in moesten. En Robben vond ik gisteren heel egoïstisch spelen. En Affelay mag er van mij ook wel af.

    nohate'

    Schouperman schreef:
    Ik ga me ook eens even bemoeien, lol.

    Ik vind dat Kuyt en Huntelaar vanaf het begin er in moesten. En Robben vond ik gisteren heel egoïstisch spelen. En Affelay mag er van mij ook wel af.

    nohate'

    Ik vind dat dat niet klopt. Robben werd verschrikkelijk kort gehouden door de Duitsers, waarschijnlijk omdat het zo'n goede speler is. En dat frustreert hem uiteindelijk ook.
    En daar bovenop had hij ook nog eens een flinke hoofdwond, wat niet echt veel goeds kon betekenen.

    Ik val jou niet aan, hoor, maar ik vind het gewoon onterecht dat dat over hem wordt gezegd ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Ik vind dat dat niet klopt. Robben werd verschrikkelijk kort gehouden door de Duitsers, waarschijnlijk omdat het zo'n goede speler is. En dat frustreert hem uiteindelijk ook.
    En daar bovenop had hij ook nog eens een flinke hoofdwond, wat niet echt veel goeds kon betekenen.

    Ik val jou niet aan, hoor, maar ik vind het gewoon onterecht dat dat over hem wordt gezegd ;]

    Daarbij kennen de Duitsers de speelwijze van Robben door en door.

    Fierte schreef:
    (...)
    Daarbij kennen de Duitsers de speelwijze van Robben door en door.

    Weet ik niet, want het enige wat ik volg van voetbal is WK en EK :Y)
    Verder kan het me eigenlijk geen zak schelen :')
    Maar dat zou best kunnen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Fierte schreef:
    (...)
    Daarbij kennen de Duitsers de speelwijze van Robben door en door.

    Precies. En hij wilde zo graag.. ik gunde hem het het allermeeste om te scoren, aangezien half Duitsland hem belachelijk maakt sinds CL.. zag je hem zijn ogen sluiten tijdens dat volkslied? Kippenvel, echt waar..

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:35 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Precies. En hij wilde zo graag.. ik gunde hem het het allermeeste om te scoren, aangezien half Duitsland hem belachelijk maakt sinds CL.. zag je hem zijn ogen sluiten tijdens dat volkslied? Kippenvel, echt waar..


    Wat bedoel je?

    Schouperman schreef:
    (...)

    Wat bedoel je?

    Nou, Arjen Robben speelt bij FC Bayern. Bayern stond tegenover Chelsea in de Champions League finale, en toen heeft Robben een grote kans gemist. Hij was niet de enigste die wedstrijd, maar for some reason (waarschijnlijk omdat hij Nederlander is) werd alleen Robben enorm kwalijk genomen. Bayern verloor uiteindelijk totaal onterrecht van Chelsea, en sindsdien maakt zo'n beetje half voetbalminnend Duitsland en die jongen niet makkelijk. Zowel in de pers als in het stadion, waar ze hem uitfluiten. Ik had het toch zo mooi gevonden als hij zichzelf nu had bewezen.. Éven die dikke middelvinger naar alle Duitsers.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nou, Arjen Robben speelt bij FC Bayern. Bayern stond tegenover Chelsea in de Champions League finale, en toen heeft Robben een grote kans gemist. Hij was niet de enigste die wedstrijd, maar for some reason (waarschijnlijk omdat hij Nederlander is) werd alleen Robben enorm kwalijk genomen. Bayern verloor uiteindelijk totaal onterrecht van Chelsea, en sindsdien maakt zo'n beetje half voetbalminnend Duitsland en die jongen niet makkelijk. Zowel in de pers als in het stadion, waar ze hem uitfluiten. Ik had het toch zo mooi gevonden als hij zichzelf nu had bewezen.. Éven die dikke middelvinger naar alle Duitsers.

    Wat flauw zeg...
    Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die Duitsers no offence.
    Gisteren dat overduidelijke tijdrekken en dit... Echt zielig... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat tijdrekken doen er meerdere. Dan wisselen ze iemand twee minuten voor de eindtijd. Dat is zeker in nu, dit EK.

    Fierte schreef:
    Dat tijdrekken doen er meerdere. Dan wisselen ze iemand twee minuten voor de eindtijd. Dat is zeker in nu, dit EK.

    Ze wisselen iemand in de blessuretijd. Valt gewoon héél erg op. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    (...)
    Wat flauw zeg...
    Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die Duitsers no offence.
    Gisteren dat overduidelijke tijdrekken en dit... Echt zielig... :W

    Misschien is het je niet opgevallen, maar tijdens de wedstrijd van gisteren (vooral in het begin) werd Robben ook uitgefloten wanneer hij aan de bal was. Het is dat Bayern mijn favoriete club is, maar ik vind het echt niet normaal hoe ze hem daar behandelt hebben. Gelukkig zijn niet alle Bayern fans zo, en zijn er ook nog genoeg Duitsers die snappen dat ze zonder Robben de Champions League finale nieteens hadden gehaald.. En dat tijdrekken was inderdaad gewoon supersneu van ze.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Misschien is het je niet opgevallen, maar tijdens de wedstrijd van gisteren (vooral in het begin) werd Robben ook uitgefloten wanneer hij aan de bal was. Het is dat Bayern mijn favoriete club is, maar ik vind het echt niet normaal hoe ze hem daar behandelt hebben. Gelukkig zijn niet alle Bayern fans zo, en zijn er ook nog genoeg Duitsers die snappen dat ze zonder Robben de Champions League finale nieteens hadden gehaald.. En dat tijdrekken was inderdaad gewoon supersneu van ze.

    Heb ik niet echt opgelet, maar ik was al half ziek gisteren en ik heb een halve oorontsteking, dus ik probeerde zo min mogelijk naar het publiek te luisteren, omdat ik anders koppijn kreeg :')


    Deep inside, I've never felt alive