• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bellisario schreef:


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    Hahaha, fantastisch :'D.


    i put the fun in funeral

    Boutella schreef:
    (...)

    Deed een supporter dit na de wedstrijd? Triest.

    Nee, filmpje is al een paar dagen oud!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:57 ]


    ars moriendi

    Bellisario schreef:


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    Oh heerlijk dit haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Stoppable schreef:
    (...)
    Deed een Duitse speler dat nou? Het leek in ieder geval op dat gastje die bij de persconferentie was, over NL.


    Nee, Oranje supporter.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Santos schreef:
    (...)

    Oh heerlijk dit haha.


    Indeed haha, hoe die zijn vest zo ook open doet, net als in die reclames met dat Oranje shirt. :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nee, filmpje is al een paar dagen oud!


    Dan blijf ik het nog steeds triest vinden maarja.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dan blijf ik het nog steeds triest vinden maarja.

    Ach, dat ding hebben ze er zo weer afgehaald. Zo'n streken halen alle supporters wel uit. (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ach, dat ding hebben ze er zo weer afgehaald. Zo'n streken halen alle supporters wel uit. (;


    Daar gaat het mij niet om. Ik vind het wat kinderachtig, of ze die klem er wel of niet afkrijgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben eerder verbaasd over het feit dat er geen beveiligers rondom die bus stonden (al is hij leeg). Wie het ook gedaan heeft; wel origineel.
    Oh en trouwens, speelt Ronaldo zondag? Want hij had volgens mij een kaart gekregen en daardoor was hij geschorst of zo voor de eerstvolgende wedstrijd (weet 't niet zeker aangezien ik de wedstrijd niet gezien heb.)


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik ben eerder verbaasd over het feit dat er geen beveiligers rondom die bus stonden (al is hij leeg). Wie het ook gedaan heeft; wel origineel.
    Oh en trouwens, speelt Ronaldo zondag? Want hij had volgens mij een kaart gekregen en daardoor was hij geschorst of zo voor de eerstvolgende wedstrijd (weet 't niet zeker aangezien ik de wedstrijd niet gezien heb.)

    Wel? Ik heb er niks over gehoord in elk geval, en ik heb hem vorige wedstrijd niet op een rode kaart kunnen betrappen. Ik denk dat we er dan in de media wel iets meer over hadden gehoord. Zo van: "Jongens, we hebben nu nog meer kans want Ronaldo ligt in de kreukels". Of zoiets.


    ars moriendi

    Cadentium schreef:
    Ik ben eerder verbaasd over het feit dat er geen beveiligers rondom die bus stonden (al is hij leeg). Wie het ook gedaan heeft; wel origineel.
    Oh en trouwens, speelt Ronaldo zondag? Want hij had volgens mij een kaart gekregen en daardoor was hij geschorst of zo voor de eerstvolgende wedstrijd (weet 't niet zeker aangezien ik de wedstrijd niet gezien heb.)


    Hij speelt zondag gewoon. Pas bij twee gele kaarten ben je geschorst, hij heeft er één.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wel? Ik heb er niks over gehoord in elk geval, en ik heb hem vorige wedstrijd niet op een rode kaart kunnen betrappen. Ik denk dat we er dan in de media wel iets meer over hadden gehoord. Zo van: "Jongens, we hebben nu nog meer kans want Ronaldo ligt in de kreukels". Of zoiets.


    Niet dat Ronaldo gisteren erg nuttig was op het veld (:


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    (...)

    Niet dat Ronaldo gisteren erg nuttig was op het veld (:

    Touché! Maar langs een ploeg zonder verdediging komen, dat zou zelfs Fernando Torres kunnen.. ;] Ik heb gewoon geen hoop meer, en al helemaal niet als Bert straks Klaas en Dirk weer niet in de basis zet en Willems en van Bommel wel..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wel? Ik heb er niks over gehoord in elk geval, en ik heb hem vorige wedstrijd niet op een rode kaart kunnen betrappen. Ik denk dat we er dan in de media wel iets meer over hadden gehoord. Zo van: "Jongens, we hebben nu nog meer kans want Ronaldo ligt in de kreukels". Of zoiets.


    Nee, ik had gehoord dat hij geel had. Laten we dan maar hopen dat het een blessure is, want ik hoop toch wel dat Nederland doorgaat.


    The odds are néver in our favor.

    Macadamia schreef:
    (...)

    Niet dat Ronaldo gisteren erg nuttig was op het veld (:


    Hij had mooie kansen maar is zijn mooie vriendinnetje kwijt :') Liefdesverdriet...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."