• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Nee, ik had gehoord dat hij geel had. Laten we dan maar hopen dat het een blessure is, want ik hoop toch wel dat Nederland doorgaat.


    Met één geel ben je niet geschorst hoor :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij had mooie kansen maar is zijn mooie vriendinnetje kwijt :') Liefdesverdriet...


    Ach, die heeft toch zo weer een ander model.. Nog zoiets wat hem voor mij echt niet geliefder maakt. Bah.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Touché! Maar langs een ploeg zonder verdediging komen, dat zou zelfs Fernando Torres kunnen.. ;] Ik heb gewoon geen hoop meer, en al helemaal niet als Bert straks Klaas en Dirk weer niet in de basis zet en Willems en van Bommel wel..


    Hoewel ik zelf geen Nederlander ben, zou ik het wel helemaal geweldig vinden als Nederland dit even zou winnen. Maar inderdaad, de kans is klein...


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Touché! Maar langs een ploeg zonder verdediging komen, dat zou zelfs Fernando Torres kunnen.. ;] Ik heb gewoon geen hoop meer, en al helemaal niet als Bert straks Klaas en Dirk weer niet in de basis zet en Willems en van Bommel wel..


    Ik vind het echt vaag dat Jetro bij zulke belangrijke wedstrijden speelt. Dat kind is uets van 18/19! Hij is echt te jong.


    The odds are néver in our favor.

    Macadamia schreef:
    (...)

    Hoewel ik zelf geen Nederlander ben, zou ik het wel helemaal geweldig vinden als Nederland dit even zou winnen. Maar inderdaad, de kans is klein...

    Dat is sympathiek van je. Ik neem aan dat je Vlaams bent? Want veel Belgen misgunnen het Nederland enorm namelijk, dat vind ik altijd zo laag..

    edit:
    @Cadentium: Echt hè? Daar snap ik dus ook he-le-maal niks van. Had gehoord dat hij ook nog een opstootje had gehad met Özil na de wedstrijd. Die zal ook wel gedacht hebben; van wie is dit verdwaalde kind?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:47 ]


    ars moriendi

    Macadamia schreef:
    (...)

    Niet dat Ronaldo gisteren erg nuttig was op het veld (:


    Dat Ronaldo niet scoort is niks, de hele verdediging moet rekening met hem houden, want stel dat ie wel scoort. Hij heeft de skills om het heel makkelijk te doen. Als de Nederlandse verdediging aan komt zetten met de instelling "Ronaldo scoort niet, dus we letten op Nani" is het al 1-0 voor Portugal.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik vind het echt vaag dat Jetro bij zulke belangrijke wedstrijden speelt. Dat kind is uets van 18/19! Hij is echt te jong.


    Willems speelt beter dan de rest van de verdediging.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:47 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dat is sympathiek van je. Ik neem aan dat je Vlaams bent? Want veel Belgen misgunnen het Nederland enorm namelijk, dat vind ik altijd zo laag..


    Ik ben Vlaams ja, en kwart Spaans (: dus ik zou het nog geweldiger vinden als Spanje wint. Maar met een overwinning voor Nederland ben ik ook al gelukkig (: En ik vind het jammer dat vele Belgen het Nederland zo misgunnen. Ik bedoel, onze nationale ploeg suckt, dus kunnen we toch beter blij zijn dat er tenminste iemand in de buurt het wat beter doet? ;p


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ach, die heeft toch zo weer een ander model.. Nog zoiets wat hem voor mij echt niet geliefder maakt. Bah.


    Ach, ik vind het wel leuk allemaal. Wat maakt mij het nou uit met welk model hij heeft, in principe valt het allemaal nog best mee hoor. Hij heeft alleen last van knipperlicht relaties.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Macadamia schreef:
    (...)

    Ik ben Vlaams ja, en kwart Spaans (: dus ik zou het nog geweldiger vinden als Spanje wint. Maar met een overwinning voor Nederland ben ik ook al gelukkig (: En ik vind het jammer dat vele Belgen het Nederland zo misgunnen. Ik bedoel, onze nationale ploeg suckt, dus kunnen we toch beter blij zijn dat er tenminste iemand in de buurt het wat beter doet? ;p

    Misschien ook een stukje jaloezie.. ? Ik bedoel, België kwalificeert zich nie teens..


    ars moriendi

    Saruman schreef:
    (...)

    Willems speelt beter dan de rest van de verdediging.


    Meh, ik heb het gevoel dat hij niet ervaren genoeg is om zich uit sommige benarde situaties te redden. Misschien komt het doordat de verdediging momenteel slecht is, dat je vindt dat hij beter is, maar dat is echt niet zo.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Misschien ook een stukje jaloezie.. ? Ik bedoel, België kwalificeert zich nie teens..


    Haha, dat is wat ik zei. Onze ploeg suckt, dus we kunnen beter blij zijn dat de buurlanden (Nederland dan, niet Duitsland ;p) het beter doen. Al vind ik de Oranje-gekte bij jullie er soms een béétje over (:


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    (...)

    Haha, dat is wat ik zei. Onze ploeg suckt, dus we kunnen beter blij zijn dat de buurlanden (Nederland dan, niet Duitsland ;p) het beter doen. Al vind ik de Oranje-gekte bij jullie er soms een béétje over (:


    Hoe bedoel je :'D?


    The odds are néver in our favor.

    Tjonge Nederland ging niet zoo goed gisteren zeg. Die Bertje moet niet zo eigenwijs doen vind ik door deze opstelling te handhaven, want het werkt niet. En die hele keuze rond Huntelaar en van persie vind ik ook niks, je kunt beter gwn met allebei spelen. Ik ben miss geen bondcoach, maar ik zou gwn met Robben op links spelen en dan kun je Affelay of desnoods van Persie op rechts zetten en dan gwn Huntelaartje in de spits. Je kunt ook Van persie achter huntelaar laten spelen dat die vanuit zijn rug kan komen als een soort schaduwspits, maar ik zou wel gwn Huntelaar in de spits zetten.
    Van bommel vind ik ook dat die het niet meer kan belopen en ook al is het Bertje's schoonzoon dan nog zou ik hem gwn eruit laten en Van der Vaart op zijn plek zetten. Dan heb je ook wat meer creativiteit in je ploeg.
    Yup, dat is wat ik zou doen ja


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je :'D?



    Die commercial is zo geniaal
    die vent op het eind: Scheiße haha

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik vind het echt vaag dat Jetro bij zulke belangrijke wedstrijden speelt. Dat kind is uets van 18/19! Hij is echt te jong.


    We hebben naast Emanuelson en Pieters geen betere en ervarene spelers. Ik snap gewoon niet waarom Bertje Emanuelson weggestuurd heeft. Dat Pieters weer geblesseerd is geraakt, is ook kut. Maar daarentegen vind ik Willems goed spelen voor een 18-jarige op zo'n hoog niveau. Schaars was niet zo veel beter geweest, die is, als goed is, een verdedigende middenvelder. Dat is heel wat anders dan linksback. Nee, dan had ik nog liever Anita gehad en daar word ik al misselijk van.


    Cadentium schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je :'D?



    yeah, trots op mijn werkgever :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~