• Hey, ik wilde eens weten wat jullie naam betekent.
    Je mag zeggen wat je naam betekent en wat het verband is tussen je naambetekenis en je persoonlijkheid.
    Bv: je naam betekent prinses en je bent een prinses. (Oké dat is nu wel wat overdreven als je zegt dat je een prinses bent :D)


    Dit is mijn naambetekenis:


    Ik heet Dries en het betekent Mannelijk en Dapper

    Mijn verband is wel grappig want ik ben een grote fan van Harry Potter die ook zo moedig is en in gryffoendor zit wat ook voor moedige mensen bestemd is ;D


    I wanna be a wizard!

    Bes -> stralend licht en ik.. lach veel? ;D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:48 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eline. Komt van Helena; fakkel, de schijnende.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:53 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Marrit, ik heb geen idee wat het betekend. Het staat op geen enkele site :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Astrid -> Schone godin. Okay :')


    Destroy what destroys you.

    Als goed is betekende mijne Bos..

    Al snap ik de connectie niet helemaal tussen mij en bos...
    Oké, wacht toch wel..
    Het bos is leuk en als die bos nou niet een kwartier fietsen was dan was ik wel vaak in het bos te vinden ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sofie, is afgeleid van het Griekse Sophia en dat betekent wijsheid :]
    Ik ben dus de wijsheid zelve x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Lisette is een Franse meisjesnaam.
    De betekenis van de naam is `gewijd aan God`.

    ik hou op dit moment wel van een Anime Personage dat gek is op Griekse Mythologie en Aphrodi heet, maar voor de rest is er geen verband XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Demi betekent Moeder Natuur; zoveel heb ik niet met kinderen en de natuur maar goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nele -> keltisch: de gehoornde
          -> van de heilige 'Cornelis'


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kenza, schatkist.
    Yay, ik ben een voorwerp. Bedankt pap en mam. xd


    Alis volat propriis.

    130212 schreef:
    Marrit, ik heb geen idee wat het betekend. Het staat op geen enkele site :')


    Here you go! (:

    Marrit -> Parel, Dochter van de zee, Kind van het licht


    Destroy what destroys you.

    Daphne: Laurierblad. Ik zie hier geen verband mee, heb het niet zo op natuurdingetjes

    Ilva betekent iets als toekomstdromer. Maar mijn naam staat in geen enkel boekje:(.


    Food.

    Lizz. I don't know. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gabumon schreef:
    Als goed is betekende mijne Bos..

    Al snap ik de connectie niet helemaal tussen mij en bos...
    Oké, wacht toch wel..
    Het bos is leuk en als die bos nou niet een kwartier fietsen was dan was ik wel vaak in het bos te vinden ;d.

    Heet je Silvia ofzo? Volgens mij was er iets met Silva en bos ofzo of zit ik nu helemaal fout ._.;; 'k Heb al een paar jaar geen Latijn meer :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo