• M'n ouders zijn nu twee dagen naar Parijs, dus is mijn oma hier om 'op mij te letten'. Nou ja, eigenlijk is het andersom, en moet ik meer op haar letten, haha :'D.
    Ze is 78, en is al de hele dag bezig met op te ruimen en te poetsen, ook al is het niet vuil. En als ze daarmee klaar is legt ze alle boeken en prulletjes op alfabetische volgorde. Maar ik mag maar niet helpen! Want als ik haar help 'voelt ze zich oud', haha.. Maar achteraf zit ze wel altijd te klagen dat ze is en pijn aan haar rug heeft, maar toch niet willen toegeven dat ze niet meer jong is!
    En ik moet ik altijd maar eten van haar. Als ik bv. al twee kommen soep opheb vraagt ze altijd als ik nog wat moet hebben, ze ik 'nee', roept ze me 5 minuten later om te zeggen dat de soep klaar is.

    Maar toch blijf m'n oma geweldig. (:

    Wie heeft hier ook leuke omaatjes? ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:38 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Penelopy schreef:
    Ik heb er eentje die best veel van de jouwe weg heeft :')
    Maar serieus, die titel las ik echt zingend, doe me dat nooit meer aan (cat)

    De ene, is jaa, daar heb ik dus geen contact meer mee omdat mijn moeder en oma ruzie hebben, maar goed, ze komt nog wel naar mijn en mijn broertje en mijn zusjes verjaardag, maar ze heeft het fatsoen niet om een kaart te sturen als mijn moeder jarig is, dan kan je beter helemaal wegblijven vind ik. En in het verleden hebben zij mijn moeder ook niet zo goed behandeld, ik probeer aardig tegen haar en mijn opa te doen, want ze behandelden ons gewoon heel goed. Het was daar altijd heel gezellig, tót ik een nichtje en een neefje kreeg, die we niet eens konden aanraken zonder dat er geroepen werd dat we voorzichtig moesten zijn. Ik was bij die ruzie en het was werkelijk verschrikkelijk.
    De ander is zo lief, ik logeerde een keer bij haar en toen liet ze me tot iets van 1 uur uitslapen -daarna werd ik zelf wakker- en daarna maakte ze een ontbijtje voor me klaar met alle dingen die je als ontbijt kan eten. Ze paste vroeger heel vaak op en dan gingen we samen gehaktballen maken. Tv-series als Jetix -wat nu disneyxd is geworden- waren te 'gewelddadig' en mochten we niet kijken, haha. Ze is, ondanks dat ze best oud is, een echte roddeltante, altijd als iemand haar nieuws vertelt (als diegene zwanger is horen we het gelijk). Ze is zo ontzettend aardig, het is niet te beschrijven hoeveel ze voor me doet en gedaan heeft en hoeveel ze voor me betekent. Één keer ging ik niet naar haar verjaardag en toen belde ik 's avonds nog even om haar te feliciteren en toen zei ze dat schoolwerk altijd voorging en dat dat veel belangrijker was dan haar verjaardag. Sindsdien kom ik altijd, haha. Ze doet niet één specifiek ding waardoor ik haar zo mag, het is gewoon haar als persoon en misschien ook wel omdat zij gewoon aardig is en ik haar zie als mijn enige oma.

    3x raden welk liedje ik nu in mijn hoofd heb?
    Juist ja, oma's aan de top van K3...


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Haha, ik heb twee toffe bomma's :P
    De ene kan soms heel hard zagen, maar moest der onlangs voor mijn stage gaan logeren. Die stond om 6u op voor mij om de verwarming in de badkamer aan te zetten! en dan kwam ik beneden in de keuken, stond alles klaar voor mijn ontbijt (behalve wa in de koelkast stond), plus mijn brooddoos, twee koeken en drie sapjes voor tijdens de pauzes
    En de andere... die is enkel gelukkig als wij gelukkig zijn. "Nog wa snoep hebben?" "Centjes nodig?" ... Die komt nog elke maandag 'oppassen', en dan heeft ze koffiekoeken bij als middagmaal. Als we een klein ding voor haar doen (gras afrijden, nr de winkel gaan...) krijgen we gegarandeerd geld, of we da nu vrage of ni. Die heeft nog altijd ni door da we da ook doen zonder geld, hoe vaak we da ook zeggen. En altijd bezig, die kan ni stilzitten. Die voelt zich schuldig als die bij ons is en niks aant doen is om te helpe. echt een geweldige bomma!


    en ik kan het toch ni laten:
    (eigen schuld had ge maar een andere titel moete kiezen :Y))


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Mijn oma's zijn vorig jaar overleden, ik had een heel goede band met hun en ik mis hun ook heel erg. Ik heb nog wel een pake, en dat is heel fijn. <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn oma heeft de 60 nog niet eens bereikt en heeft de leeftijd van 58 jaar. Ze is net zo oud als de moeders van mijn vriendinnen haha.
    Dus nee, ik heb niet echt zo'n schattig omaatje. Het zou qua leeftijd net mijn moeder kunnen zijn haha.


    Tell me about it, stud.

    als ik dat filmpje zie, vraag ik me ernstig af, waarom ik ooit fan was van hen?


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Die kleren
    Die danspasjes
    0.0


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    als ik dat filmpje zie, vraag ik me ernstig af, waarom ik ooit fan was van hen?

    Ik weet nog wel dat ik ging schreeuwen toen ik geen K3 pop kreeg. We stonden midden in een overdrukke winkel dus m'n ouders hadden snel een Kristel pop gekocht zodat ik stil zou zijn c:

    Wat een tijd... Ik was zo jong...

    MissesStyles schreef:
    Die kleren
    Die danspasjes
    0.0


    Nu denk ik ook like: OOOOOOOOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYY GOOOOD. Maar toen dacht ik waarschijnlijk: MAAAAAAAAAAAAAAM IK WIL DIE KLEREN!!!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn oma is onderhand 76 en we gaan dit jaar nog steeds met de caravan op vakantie. Ik, mijn vriend, mijn broertje en zijn vriendin en mijn oma xD
    Best grappig xD Alleen wil mijn oma nog wel eens té hip zijn xD
    Koopt ze een mp3 speler, waarvan ze niet eens weet hoe het werkt..
    en dan mag ik het weer uitleggen:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn ene oma is in 2003 op de avond voor kerstavond gestorven (ik was 5) en de andere is best wel lief. Ze vraagt altijd of ik echt niets moet drinken, ook al heb ik al 3x "nee" gezegd.(':

    En wat dat filmpje betreft: ik vind het wel grappig om te zien waar ik vroeger fan van was. Iedereen zit hier echt van: "Dramaaaaaa". Mensen, het is een stuk van je jeugd weet je?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DragonLove2 schreef:
    Mijn oma is onderhand 76 en we gaan dit jaar nog steeds met de caravan op vakantie. Ik, mijn vriend, mijn broertje en zijn vriendin en mijn oma xD
    Best grappig xD Alleen wil mijn oma nog wel eens té hip zijn xD
    Koopt ze een mp3 speler, waarvan ze niet eens weet hoe het werkt..
    en dan mag ik het weer uitleggen:)


    Dat is juist leuk ;P
    Zo een oma is cool ;-)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Forks schreef:
    Mijn oma's zijn vorig jaar overleden, ik had een heel goede band met hun en ik mis hun ook heel erg. Ik heb nog wel een pake, en dat is heel fijn. <3


    Oooh, sorry ;(
    Mijn twee opa's zijn ook overleden. De ene toen ik 9 was, de andere heb ik nooit gekend..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik weet nog wel dat ik ging schreeuwen toen ik geen K3 pop kreeg. We stonden midden in een overdrukke winkel dus m'n ouders hadden snel een Kristel pop gekocht zodat ik stil zou zijn c:

    Wat een tijd... Ik was zo jong...


    Dudes, ik heb ooit hun handtekeningen op mijn arm gehad! Fuck yeah.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn oma is 81 en soms is ze echt geniaal maar vaak schaam ik me wel als ze weer eens ongemanierd doet.

    Als we op reis gaan, zit ze altijd in een rolstoel aangezien ze erg slecht te been is.
    En er stonden zo ooit eens mensen op het voetpad en ze riep 3 keer pardon, maar ze bleven allemaal staan dus duwde mijn oma hen gewoon opzij :W

    Of in Disneyland ging ze mee met ons in de boomstammetjes terwijl ze een hartpatiënt is...Ik denk niet dat ik haar ooit zo hard heb weten lachen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.