• M'n ouders zijn nu twee dagen naar Parijs, dus is mijn oma hier om 'op mij te letten'. Nou ja, eigenlijk is het andersom, en moet ik meer op haar letten, haha :'D.
    Ze is 78, en is al de hele dag bezig met op te ruimen en te poetsen, ook al is het niet vuil. En als ze daarmee klaar is legt ze alle boeken en prulletjes op alfabetische volgorde. Maar ik mag maar niet helpen! Want als ik haar help 'voelt ze zich oud', haha.. Maar achteraf zit ze wel altijd te klagen dat ze is en pijn aan haar rug heeft, maar toch niet willen toegeven dat ze niet meer jong is!
    En ik moet ik altijd maar eten van haar. Als ik bv. al twee kommen soep opheb vraagt ze altijd als ik nog wat moet hebben, ze ik 'nee', roept ze me 5 minuten later om te zeggen dat de soep klaar is.

    Maar toch blijf m'n oma geweldig. (:

    Wie heeft hier ook leuke omaatjes? ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:38 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.


    Ben ik de enige die bij de titel gelijk aan dit liedje dacht?
    Mijn oma ruimt altijd mijn kamer op en dat is heel aardig, maar ik schaam me soms wel voor de bende die ik maak.
    Ik heb nog maar 1 opa en oma en ik hou heel veel van ze, mijn opa heeft zelfs de Hongerspelen gelezen en toen ze een keer bij ons aan het oppassen waren gingen ze met mij the Voice of Holland kijken en mijn opa is meegeweest naar China
    Opa's en Oma's zijn voor heel veel mensen belangrijk denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:

    Ben ik de enige die bij de titel gelijk aan dit liedje dacht?
    Mijn oma ruimt altijd mijn kamer op en dat is heel aardig, maar ik schaam me soms wel voor de bende die ik maak.
    Ik heb nog maar 1 opa en oma en ik hou heel veel van ze, mijn opa heeft zelfs de Hongerspelen gelezen en toen ze een keer bij ons aan het oppassen waren gingen ze met mij the Voice of Holland kijken en mijn opa is meegeweest naar China
    Opa's en Oma's zijn voor heel veel mensen belangrijk denk ik


    Je bent niet de enige XD
    Zie vorige pagina...

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moest denken aan het nummer van K3 :3

    Maar mijn beide oma's worden een beetje slechthorend, dus dat werkt niet zo fijn als je ze iets vertelt waar ze om hebben gevraagd. Maar ik help ze altijd wel spontaan :3
    En mijn oma van mijn moeders kant is een zeurkous; mijn moeder die altijd helpt en meestal vrij neemt op mijn oma's verjaardag krijgt alle zeurlading over zich heen en ze doet het nooit goed, terwijl een tante nooit iets doet en alleen maar zit --'

    (ik ben nog bij die tour geweest van K3, in ieder geval zo één, toen was ik een jaar of acht)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    wormtail schreef:
    Haha, sounds familiar.
    Ik dacht dat het over K3 ging:Y)


    Ivar Oosterloo.

    lief en toffe oma heb je daar!
    best geweldig.


    -

    Als het aan mijn oma lag woog ik nu ook 160 kilo, denk ik. :')

    mijn oma aan mijn vaderskant is geweldig, alleen zij woont in Engeland, dus haar zie ik niet zo vaak. Mijn oma aan mijn moederskant heeft een duidelijke voorkeur aan mijn nichtjes en neefje, en heeft het altijd over hun of over zichzelf. Haar vind ik dus wat minder.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik zie mijn omaatjes niet zo vaak :(


    Life is hard and then we die

    Mijn oma heeft altijd snoep en geeft dat dan aan ons. Ook als we net middag hebben gegeten vraagt ze of we vlaai of een ijsje willen.
    Dan zit je aan het einde van de dag wel vol.
    Maar mijn ene opa en oma wonen in Groningen en mijn andere in Limburg en ikzelf in Eindhoven, dus ik zie ze niet heel vaak (A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb één hele lieve oma die echt al heel mijn leven voor me klaar staat. Vroeger ging ik altijd bij haar spelen en zo, en dan propte ze me helemaal vol met eten en gingen we door het dorp wandelen. Nu zit ze in een verzorgingstehuis en toen ik een paar dagen geleden mijn examen gehaald had, was ze helemaal trots en ging ze naar al die verpleegsters en broeders toe om het goede nieuws te vertellen. Plus ze betaalt m'n rijbewijs, wat ik echt ontzettend lief vindt van haar. Eigenlijk wilde ik het niet aannemen, maar ze stond erop. Omg. (: M'n andere oma praat ik liever niet over, is echt een heks namelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben volgens mij het lievelingetje :X


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn oma van vaderskant was een enorm kreng, die wel van me hield maar het niet kon uiten. - Ze is in oktober overleden. En mijn oma aan moederskant is zo'n "zielig" oud vrouwtje wat niks anders kan dan slijmen en zielig doen, en aan dat gedrag heb ik een gruwelendige hekel..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Klinkt leuk! (:

    Mijn ene oma is al heel lang gelden overleden en mijn andere oma zie ik bijna nooit, maar tussen haar en mijn moeder botert het neit altijd even lekker.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.