• Vanaf half 8! Dan zullen DarkSavior en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Verder is het vanavond ook mogelijk om naar ons te sms'en en wie weet lezen en beantwoorden we jou sms'je op de radio. Het nummer is: 0633164557
    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:11 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ga misschien luisteren. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jeuj ik ga luisteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga misschien luisteren. Ben wat aan het kijken :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga lief doen en dan luisteren, als ik klaar ben met mijn nagels.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ga zeker weten luisteren *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het eerste liedje speelt af!


    Your make-up is terrible

    Yes! Ik luister!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Requested:

    http://www30.zippyshare.com/v/84048174/file.html

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 19:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www66.zippyshare.com/v/13172261/file.html


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit liedje is awesome (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    http://www30.zippyshare.com/v/77161767/file.html


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef:
    Jeuj ik ga luisteren.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hier staat ie ook weer aan ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    En ik luister weer (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha ik denk toch dat DarkSavoir veel kans maakt. Hij heeft veel troeven. Hij heeft informaticaskills, hij is vriendelijk, windt zich niet snel op. En er zijn al sneller users crew geworden, dus je maakt echt kans.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?