• Vanaf half 8! Dan zullen DarkSavior en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Verder is het vanavond ook mogelijk om naar ons te sms'en en wie weet lezen en beantwoorden we jou sms'je op de radio. Het nummer is: 0633164557
    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:11 ]


    Your make-up is terrible

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Die had ik al aangevraagd :3
    Ja, maar het bestandstype was verkeerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Die had ik al aangevraagd :3


    Zoals ze net zeiden: Ze kunnen hem niet afspelen. ^^ Dus Errin heeft de mp3 versie opgezocht zodat je verzoek toch gedraaid kan worden. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aanvraag c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Misschien dat ik straks als ik bij mijn pa ben wel kan luisteren.. Ligt er aan of het kortje van mijn oordopjes lang genoeg zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn aanvraag!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Een moeder van een vriendin van mij is helemaal fan van Elvis (De trap zit er mee onder best we creepy)


    Shoganai i ne~

    Escritura schreef:
    (...)

    Zoals ze net zeiden: Ze kunnen hem niet afspelen. ^^ Dus Errin heeft de mp3 versie opgezocht zodat je verzoek toch gedraaid kan worden. ^^

    Owh, ik dacht al.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    http://www66.zippyshare.com/v/25731229/file.html


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha dat is het mijne. Het is de nieuwe van All Time Low. In je afspeler zou hij normaal met titel en artiest moeten staan, maar bij jullie dus niet. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een kat Deedee (spreek je uit als Diedie) 14 jaar en wilt steeds op mijn bed zitten wanneer mijn deken zwart is (cat) En ik was weer zo slim om deze reactie in het verkeerde topic te plaatsen (cat)


    Shoganai i ne~

    Ik heb vroeger een konijntje, Snuffeltje, gehad, maar die is gestorven op 6/6/6. Ik vond dat echt triestig. Ik zag dat beestje echt graag. Nu heb ik een hond. Een American Stafford. Man dat beest is echt een fag. Je zou hem eens in de tuin moeten zien lopen met zijn staart in de lucht en zijn nek hoog. (Hij heet Sita, maar soms zeggen we Sneepje)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:32 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www3.zippyshare.com/v/99704731/file.html


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Errin schreef:
    Ik heb vroeger een konijntje, Snuffeltje, gehad, maar die is gestorven op 6/6/6. Ik vond dat echt triestig. Ik zag dat beestje echt graag. Nu heb ik een hond. Een American Stafford. Man dat beest is echt een fag. Je zou hem eens in de tuin moeten zien lopen met zijn staart in de lucht en zijn nek hoog. (Hij heet Sita, maar soms zeggen we Sneepje)


    Wij hebben ook een amerikaanse stafford, dat beest heeft energie teveel, zit de katten altijd achterna, en vind mijn haar niet leuk als het los zit, want dat bijt hij in mijn gezicht. En doet dat pijn D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    GYHO schreef:
    (...)

    Wij hebben ook een amerikaanse stafford, dat beest heeft energie teveel, zit de katten altijd achterna, en vind mijn haar niet leuk als het los zit, want dat bijt hij in mijn gezicht. En doet dat pijn D:
    Dat zijn echt van die lompe beesten. de onze is redelijk enthousiast en dat kan nogal pijnlijk zijn. Ook als hij tegen me loopt, val ik bijna omver. Dat zijn echt wandelende spieren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?