• Vanaf half 8! Dan zullen DarkSavior en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Verder is het vanavond ook mogelijk om naar ons te sms'en en wie weet lezen en beantwoorden we jou sms'je op de radio. Het nummer is: 0633164557
    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:11 ]


    Your make-up is terrible

    Voor de mensen die het dus blijkbaar willen weten:

    Donderdag ochtend vertrek ik. Nee ze weten het niet. Dat hoeft ook niet, wettelijk gezien heb ik alleen meldingsplicht. Ik laat een brief achter en bel zelf de politie om ze in te lichten zodra ik op de boot zit.
    Eenmaal op de boot maak ik een topic op Q er over, andere vragen mogen altijd gesteld worden. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www62.zippyshare.com/v/75633145/file.html


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Voor de mensen die het dus blijkbaar willen weten:

    Donderdag ochtend vertrek ik. Nee ze weten het niet. Dat hoeft ook niet, wettelijk gezien heb ik alleen meldingsplicht. Ik laat een brief achter en bel zelf de politie om ze in te lichten zodra ik op de boot zit.
    Eenmaal op de boot maak ik een topic op Q er over, andere vragen mogen altijd gesteld worden. :'D
    Lekker rebels. Maar ik kan wel in je situatie komen. Ik weet niet helemaal hoe het zit met je ouders, maar ik heb ook al hele moeilijke momenten gehad met mijn ouders en ik zit ook bijna nooit nog thuis dusja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    Voor de mensen die het dus blijkbaar willen weten:

    Donderdag ochtend vertrek ik. Nee ze weten het niet. Dat hoeft ook niet, wettelijk gezien heb ik alleen meldingsplicht. Ik laat een brief achter en bel zelf de politie om ze in te lichten zodra ik op de boot zit.
    Eenmaal op de boot maak ik een topic op Q er over, andere vragen mogen altijd gesteld worden. :'D


    Spannend .__.
    Veel succes, hou ons op de hoogte :3.


    i put the fun in funeral

    Errin schreef:
    (...)Lekker rebels. Maar ik kan wel in je situatie komen. Ik weet niet helemaal hoe het zit met je ouders, maar ik heb ook al hele moeilijke momenten gehad met mijn ouders en ik zit ook bijna nooit nog thuis dusja.


    Zoals Nikki al zei: Het ligt aan je relatie met je ouders. En geloof me, die van mij is niet geweldig. Uh, ja, mijn moeder zal neit blij zijn maar er zit een heel -persoonlijk- verhaal achter.

    Voor de mensen die het niet snappen: Ik ga naar Engeland om daar te wonen bij mijn verloofde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omdat deze veel leuker is van THG(puh)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www49.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=65808038


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stiekem nog één van Halestorm

    Maar pas doen als ik er weer ben bij mijn vader xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    (...)

    Zoals Nikki al zei: Het ligt aan je relatie met je ouders. En geloof me, die van mij is niet geweldig. Uh, ja, mijn moeder zal neit blij zijn maar er zit een heel -persoonlijk- verhaal achter.

    Voor de mensen die het niet snappen: Ik ga naar Engeland om daar te wonen bij mijn verloofde.

    I would say; have fun overthere with Amy and I will see things on Facebook (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Errin schreef:
    (...)Dat zijn echt van die lompe beesten. de onze is redelijk enthousiast en dat kan nogal pijnlijk zijn. Ook als hij tegen me loopt, val ik bijna omver. Dat zijn echt wandelende spieren.


    Nogal, ik sta helemaal onder de blauwe plekken en littekens door die hond.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Escritura schreef:
    (...)

    Zoals Nikki al zei: Het ligt aan je relatie met je ouders. En geloof me, die van mij is niet geweldig. Uh, ja, mijn moeder zal neit blij zijn maar er zit een heel -persoonlijk- verhaal achter.

    Voor de mensen die het niet snappen: Ik ga naar Engeland om daar te wonen bij mijn verloofde.
    Ik neem je niks kwalijks. Ik heb ook geen zaken over je privé leven. Ik sta echt achter je standpunt. Hoe raar het ook klinkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik neem je niks kwalijks. Ik heb ook geen zaken over je privé leven. Ik sta echt achter je standpunt. Hoe raar het ook klinkt.


    Thank you. ^^
    [That goes for all of you. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gabumon schreef:
    Stiekem nog één van Halestorm

    Maar pas doen als ik er weer ben bij mijn vader xd.
    Oh yesh!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    Voor de mensen die het dus blijkbaar willen weten:

    Donderdag ochtend vertrek ik. Nee ze weten het niet. Dat hoeft ook niet, wettelijk gezien heb ik alleen meldingsplicht. Ik laat een brief achter en bel zelf de politie om ze in te lichten zodra ik op de boot zit.
    Eenmaal op de boot maak ik een topic op Q er over, andere vragen mogen altijd gesteld worden. :'D


    Kun je ook even het verhaal ervoor vertellen?

    GYHO schreef:
    (...)

    Nogal, ik sta helemaal onder de blauwe plekken en littekens door die hond.
    Oh zwijg me er van. Gelukkige zijn ze zo goed alles allemaal weg atm. Maar zodra ik naar huis ga, heb ik er weer van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?