• Vanaf half 8! Dan zullen DarkSavior en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Verder is het vanavond ook mogelijk om naar ons te sms'en en wie weet lezen en beantwoorden we jou sms'je op de radio. Het nummer is: 0633164557
    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:11 ]


    Your make-up is terrible

    Timor schreef:
    (...)

    Kun je ook even het verhaal ervoor vertellen?


    Ik heb een zeer slechte relatie met mijn familie - om het even in het kort te zeggen.- Nu heb ik al drie jaar en zeven maanden lang een lange-afstands relatie met Amy - uit Engeland. Dus ga ik weg en bij haar wonen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hahaha ik voel me vereerd als Vanity-ellen. Blijf van cocaïne stresballen af, Mitchell!

    Morgue schreef:
    Hahaha ik voel me vereerd als Vanity-ellen. Blijf van cocaïne stresballen af, Mitchell!


    Ik voel me vereerd als Ellen-Timor!

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik heb een zeer slechte relatie met mijn familie - om het even in het kort te zeggen.- Nu heb ik al drie jaar en zeven maanden lang een lange-afstands relatie met Amy - uit Engeland. Dus ga ik weg en bij haar wonen. ^^


    Oh, leuk! Of.. Hoe je het bekijkt :3

    Timor schreef:
    (...)

    Ik voel me vereerd als Ellen-Timor!


    Hoi jonge Ellen 8D

    Morgue schreef:
    (...)

    Hoi jonge Ellen 8D


    Hoi oudere Ellen 8D

    Timor schreef:
    (...)

    Hoi oudere Ellen 8D


    Waarom worden wij niet een awesome beroemd duo 8D Ellen en Ellen.

    Morgue schreef:
    (...)

    Waarom worden wij niet een awesome beroemd duo 8D Ellen en Ellen.


    Dan moet Pusheen er ook bij. Dan zijn we de drie musketiers 8D

    Timor schreef:
    (...)

    Dan moet Pusheen er ook bij. Dan zijn we de drie musketiers 8D


    Jaaa~~ maar we hebben geen talent 8D Behalve vet berucht en verwarrend zijn op Quizlet.

    To Nikki en Mitchell:

    God dat klinkt echt heel slecht als je het zo zegt. Maar nee. Webcam, foto's, telfoontjes, iedere dag, voor 3 en een half jaar...
    Iedereen heeft er inderdaad een slecht beeld over als ik zeg dat ik haar nog niet in het echt heb gezien en zegt dat het een slechte keuze is maar ik heb hier zeer lang over nagedacht. Ik heb verschillende back-up plannen, die ik waarschijnlijk neit nodig ga hebben want ik vertrouw haar. -en haar moeder. i have a nice mother-in-law-)
    Jullie mogen eerlijk zijn en je mening geven er over want ik ben er aan gewend. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn Q-naam moet je trouwens uitspreken als MORGE want het is Frans! niet als MorgUe, slecht jongens, slecht. Improve your French!

    Morgue schreef:
    (...)

    Jaaa~~ maar we hebben geen talent 8D Behalve vet berucht en verwarrend zijn op Quizlet.


    Ons talent is gewoon mensen verwarren.

    Morgue schreef:
    Mijn Q-naam moet je trouwens uitspreken als MORGE want het is Frans! niet als MorgUe, slecht jongens, slecht. Improve your French!

    En wat betekent het?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Escritura schreef:
    To Nikki en Mitchell:

    God dat klinkt echt heel slecht als je het zo zegt. Maar nee. Webcam, foto's, telfoontjes, iedere dag, voor 3 en een half jaar...
    Iedereen heeft er inderdaad een slecht beeld over als ik zeg dat ik haar nog niet in het echt heb gezien en zegt dat het een slechte keuze is maar ik heb hier zeer lang over nagedacht. Ik heb verschillende back-up plannen, die ik waarschijnlijk neit nodig ga hebben want ik vertrouw haar. -en haar moeder. i have a nice mother-in-law-)
    Jullie mogen eerlijk zijn en je mening geven er over want ik ben er aan gewend. :'D


    Ik vind het wel kunnen. Als dat échte liefde is, dan is dat zo. En dan vind ik dat gewoon kunnen.

    Escritura schreef:
    To Nikki en Mitchell:

    God dat klinkt echt heel slecht als je het zo zegt. Maar nee. Webcam, foto's, telfoontjes, iedere dag, voor 3 en een half jaar...
    Iedereen heeft er inderdaad een slecht beeld over als ik zeg dat ik haar nog niet in het echt heb gezien en zegt dat het een slechte keuze is maar ik heb hier zeer lang over nagedacht. Ik heb verschillende back-up plannen, die ik waarschijnlijk neit nodig ga hebben want ik vertrouw haar. -en haar moeder. i have a nice mother-in-law-)
    Jullie mogen eerlijk zijn en je mening geven er over want ik ben er aan gewend. :'D


    Ik vind het echt zo ontzettend dapper van je en totaal niet vreemd, als dit is wat je echt wilt. Ik heb dat van jou - dat 'fuck you als je het er niet mee eens bent - altijd wel bewonderd en ik ben van plan om volgend jaar jouw voorbeeld te volgen, alleen dan ietsje verder weg.


    Have you ever been alone in a crowded room?