• Hallo DSalvatorex,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!
    x Interpol


    Topic [3] !


    Ik wil een grote schrijfwedstrijd starten, aangezien ik nooi mee kan doen omdat ik altijd te laat ben wil ik nu veel mensen de kans geven daarvoor. Er mogen dus 50 mensen meedoen. Er zijn 5 groepen, met tien deelnemersen per groep een jurylid

    story (:

    Jury zit vol!

    Groep A: Vol!
    Jury:
    DSalvatorex
    Errin

    Deelnemers:
    Kanda
    Mercurial
    Assassin Ingeleverd
    NewStyle
    Amnesian Ingeleverd
    Gabumon
    KangDaesung Ingeleverd
    Wiarda Ingeleverd
    jaimyhoi
    Morgue


    Groep B: Vol!
    Jury:
    Kanade
    SerpentsKiss

    Deelnemers:
    Pod
    Huoriel Ingeleverd
    SEXYSTYLESx
    AniekHoran
    Davis Ingeleverd
    LollyLover
    Wonderaction
    Warcraft
    Quiescent
    MrsBrittain


    Groep C: Vol!
    Jury:
    PurpleMoon
    Tempesta

    Deelnemers:
    ForeverNiall
    Bvlgari
    Astonished Ingeleverd
    Catoloverxx
    Chantrea Ingeleverd
    MissesStyles
    MAHONECREW
    Ichiya
    Neenie
    MrsCarrot


    Groep D: Vol!
    Jury:
    BeautyInside
    xEques

    Deelnemers:
    Aragog Ingeleverd
    BlueRiver
    Yognaught
    Eurydice
    prejudices
    xBritta
    Proxime
    ILikePusheen Ingeleverd
    Liberacorpus
    Clint


    Groep E: Vol!
    Jury:
    Frodo
    PeregrinTook

    Deelnemers:
    Snowflakexxx
    Ushio
    ShipLarry
    Curiosa
    xMHoran
    ASTRONAUTx
    zayn4ever
    Leela
    Scharry
    Blanche


    Opdracht 1: Kies een van de zinnen en schrijf daar je verhaal over, het moet echt duidelijk zijn welke zin je hebt gekozen, je kan hem als titel gebruiken, maar dat hoeft niet. Geef hier onder even door welke je kiest. Ongeveer tussen de 500 en 1500 woorden, maar het gaat om het verhaal niet om de hoeveelheid. En het mag absoluut GEEN fanfiction zijn. Je stuurt je verhaal naar ALLE juryleden uit je groep EN naar mij. (Het fijnste zou zijn als je even een aparte story aanmaakt voor je verhalen)
    Succes iedereen!
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Deadline komt nog.


    Jury: als julle en verhal bedoordeeld hebben zouden jullie dan de beoordeligng+cijfer+Naam schrijfer+zin naar mij willen sturen in een pb.


    Prijs:
    Credits nog niet bekend hoeveel [stonden er eerst wel maar kan nog meer worden :Y) ]


    Regels:
    - Een ronde duurt een week
    - Mensen die niet optijd inleveren, krijgen de kans om uitstel te vragen anders vallen ze af
    - Verder dezelfde regels als de regels van Quizlet
    - Naam verandering graag even doorgeven

    Nog even voor de duidelijkheid: dit is een erg grote wedstrijd, juryleden moeten genoeg tijd hebben. Als deelnemer moet je goed nadenken of je genoeg tijd hebt, anders vallen er zo veel af in de 1e rondes.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 9:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leela schreef:
    @ Frodo en PeregrinTook:

    Haha, vind ik echt leuk! Kijk er nu al naar uit!


    Ik wéét dat je goed kan schrijven, dus ben benieuwd naar je inzending ^^ heb je al een zin?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik wéét dat je goed kan schrijven, dus ben benieuwd naar je inzending ^^ heb je al een zin?



    Ik heb zin 47, maar ik las dat Gabumon die graag wilde, dus moet ik even afwachten ;) Ik heb nog maar een miniem stukje geschreven, maar ik pas steeds de zinnen aan omdat het dan tóch beter klinkt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Errin schreef:
    (...)Haha ik heb jullie werkje nog niet gelezen, dus ik weet niet of ze goed of slecht zijn, maar ik merk vaak dat mensen niet goed overlezen hebben.

    Het is ook best moeilijk om je eigen fouten op te merken, vind ik zelf. Bij anderen springen kleine typfoutjes er zo uit, maar het komt toch regelmatig voor dat ik bij mezelf weer iets mis. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het is ook best moeilijk om je eigen fouten op te merken, vind ik zelf. Bij anderen springen kleine typfoutjes er zo uit, maar het komt toch regelmatig voor dat ik bij mezelf weer iets mis. D:
    Dat is waar, maar soms kom je van die kwezels zoals ene ipv een of wort ipv word of wordt tegen en dat kan allemaal vermeden worden door een extra check.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leela schreef:
    (...)


    Ik heb zin 47, maar ik las dat Gabumon die graag wilde, dus moet ik even afwachten ;) Ik heb nog maar een miniem stukje geschreven, maar ik pas steeds de zinnen aan omdat het dan tóch beter klinkt.


    Naa, ik had er neer gezet dat jij hem wel mocht hebben (:
    -Kreeg namelijk net een enorm goed idee bij een ander nummertje ;D-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Argh, mensen, ga schrijven! Ik wil nakijken! :'D

    Nee doe maar rustig aan hoor haha. :Y)

    Kanade schreef:
    Argh, mensen, ga schrijven! Ik wil nakijken! :'D

    Nee doe maar rustig aan hoor haha. :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kanade schreef:
    Argh, mensen, ga schrijven! Ik wil nakijken! :'D

    Nee doe maar rustig aan hoor haha. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet mee moet doen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kanade schreef:
    Argh, mensen, ga schrijven! Ik wil nakijken! :'D

    Nee doe maar rustig aan hoor haha. :Y)


    Shh. Ik kan niet meer inzenden dan Uno xD


    I'd rather die my way, than live yours.

    jaimyhoi schreef:
    Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet mee moet doen :3


    Gewoon meedoen! Het is hartstikke gezellig met deze mensjes hier, en als je dan toch nog twijfelt kan je je altijd weer uitschrijven :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Shh. Ik kan niet meer inzenden dan Uno xD

    Helaaaaas. (no_chears)

    Huoriel schreef:
    (...)

    Gewoon meedoen! Het is hartstikke gezellig met deze mensjes hier, en als je dan toch nog twijfelt kan je je altijd weer uitschrijven :)


    Waar haal ik tijd vandaan? XD bedenk ik me ineens, Hallelujah het is nog niet zo makkelijk :Y) waarschijnlijk lig ik er na een ronde uit... Maar...

    COUNT ME IN ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Waar haal ik tijd vandaan? XD bedenk ik me ineens, Hallelujah het is nog niet zo makkelijk :Y) waarschijnlijk lig ik er na een ronde uit... Maar...

    COUNT ME IN ;D


    Goedzo! Dat is de motivatie :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Willen jullie Engelse of Nederlandse tekst?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!