• Jup, mijn account op twitter is opgeschort. Al meer dan twee weken, dus nu wil ik weten of dat permanent is of niet?
    Weten jullie dat soms? D:
    En anders zit er niets anders op dan een nieuw account te maken, zeker. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Waarom is het dan 'opgeschort'?

    Edit: Ik denk overigens niet dat het permanent is, want opschorten betekent letterlijk gewoon uitstellen of onderbreken.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 15:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waarom is het dan 'opgeschort'?

    Edit: Ik denk overigens niet dat het permanent is, want opschorten betekent letterlijk gewoon uitstellen of onderbreken.

    Ze zeiden dat ik zogezegd aan het 'spammen' was, maar volgens mij klopt dat helemaal niet want ik had die dag nog helemaal niets gepost..
    Oh en dankje. :3

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 15:51 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Heb je dan niet zo'n tweetjail ofzo? Of hoe dat ook mag heten?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een extra of je eigen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je kan altijd een email naar twitter sturen. Iemand had mij gehackt en m'n account verwijderd, dus had ik even een mailtje gedaan naar twitter en een week later had ik m'n account weer terug. (:

    Edit: Ik had er wel een printscreen bijgedaan als bewijs dat m'n account écht gehackt was, en ik heb ook de gegevens van de hacker doorgestuurd, anders hadden ze het niet terug geactiveerd. Sowwy.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:18 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Twitter heeft al enorm veel accounts opgeschorst, ik weet echt niet waarom.
    Ik zou inderdaad een email naar twitter sturen en hopen dat je je account terugkrijgt.