• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Begin: Een aantal agenten & somige recruten van Division staan klaar om te vertrekken naar hun missie, natuurlijk is de groep tegen Division achter de missie gekomen en probeert het tegen te houden.

    De missie: Eén van de belangerijkste mannen in de politiek verschijnt vandaag op een groot feest, het doel van Division is om die man ongezien te vermoorden (In iedergeval tot ze zelf het gebouw uit zijn)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Veranderd]

    Damen Alexander Jhonson

    Simpelweg steek ik een mesje in het vakje dat ik heb gemaakt in mijn schoen, altijd handig als je geweren mischien leeg zijn, of de tegenstander ze heeft. Daarnaast steek ik nog twee geweren aan mijn riem en extra kogels laat ik in mijn zak vallen. Ik had een telefoontje gekregen dat ik naar Division moest komen voor een nieuwe missie en was net van plan te vertrekken, het huisje dat nu zo langzamerhand mijn huis is geworden liet ik achter en verdween in mijn auto richting Division. Eenmaal daar aangekomen loop ik naar de kamer waar somige andere Agenten en Recruten zich al verzameld hadden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Misschien moeten we tegen elkaar praten ofzo? XD]


    help

    Callum Finn Evermore/Abernathy || Cleaner & Spion
    Callum dwaalt wat door het gebouw heen. Vandaag gaan de rekruten en agenten op pad, maar veel heeft hij daar niet bij te doen.
    Pas daarna, als de politie onderzoek begint te doen, dan is het aan Amery en hem om het zo goed mogelijk te dekken.


    help

    Desirée Shay, recruut

    We werden binnen twee minuten verwacht en ik was nog niets eens aangekleed, ik rende hopeloos chaotisch de kamer rond en raapte kleding bij elkaar die onhandig aandeed. Mijn haar was natuurlijk een warboel en ik kon mijn topje nergens vinden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    -

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:35 ]

    Virginia April Blackwood
    Virginia loopt de trap af met een stapel papierwerk in haar handen.
    "Wel nee, ik heb nog een boel te doen." mompelt ze en laat de papieren op haar bureau vallen.
    Ze neemt een slok van haar koffie die inmiddels koud is en laat zich met een zucht op de bureaustoel vallen.

    [Sorry Jarvis, mocht nog niet op de pc. Maar ben er nu ^^]


    kindness is never a burden.

    Elenore Vanessa Devil, tegen Division.
    Nonchalant leunde Elenore tegen de rug leuning van haar stoel. Haar voeten had ze over elkaar op de tafel gelegd en ze nam een een lange trek van haar sigaret.
    Verveeld keek ze naar de televisie die opstond. Een of ander saaie misdaadserie was bezig en het ergste van al, het oude rammelding speelde in zwart-wit.


    kindness is never a burden.

    Nina Siënna Pass. || Spion & Zorgt voor geen indringens

    Ik nam mijn gsm. "Nina" zei ze, "Nina, nieuwe opdracht, jouw kamer". Ik rolde met mijn ogen, zei gedag tegen een collega en begon naar mijn kamer te lopen. Ik sloeg een mapje open en keek naar de foto. "Oeh, he looks cute" lachte ik. Ik nam mijn tas en stak het mapje erin. Hij werkte dus in de McDonalds. Ik nam 2 Revolvers en stak die in mijn riem. Ik liet mijn losse topje erover vallen en bukte me om mijn mes te nemen. Ik klapte het eventjes open, liet mijn wijsvinger erover glijden en klapte hem weer dicht. "To bad dat hij moet sterven". Ik stak het mes in mijn laarsje en nam nog wat extra kogels die ik in de zak van mijn jasje stak.

    [Wat moeten de mensen tegen Division eigenlijk doen?]


    kindness is never a burden.

    [sorry was aan het werk! wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Uhm, nieuwe personages, een opdracht, voor de rest niks ...]

    Nina Siënna Pass. || Spion & Zorgt voor geen indringers.

    Ik stapte mijn auto in en keek vlug rond. Ik sloeg mijn haren naar achteren en stak de sleutel in het contact. Rustig reed ik achteruit, om daarna plakgas te geven.
    Toen ik aankwam bij de McDonalds liep ik naar binnen. Ik nam de onderkant van mijn topje en schudde die wat heen en weer zodat hij weer mooi over de geweren viel. Ik ging ergens in een hoekje zitten en nam zijn mapje boven. Aha, hij had straks gedaan. Ik deed mijn hakken uit en wisselde die in voor een paar grijze All-Stars. Nu nog wachten tot hij klaar was.

    [Is goed als Elenore Nina gaat volgen?]


    kindness is never a burden.