• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Begin: Een aantal agenten & somige recruten van Division staan klaar om te vertrekken naar hun missie, natuurlijk is de groep tegen Division achter de missie gekomen en probeert het tegen te houden.

    De missie: Eén van de belangerijkste mannen in de politiek verschijnt vandaag op een groot feest, het doel van Division is om die man ongezien te vermoorden (In iedergeval tot ze zelf het gebouw uit zijn)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Amery Annabelle Cole. || Cleaner & Veldagent.

    Ik liep naar Administratie aangezien ze me weer opgeroepen hadden. Ik zag Gio staan en een rekruut. Ik liep naast Gio. "Wie moet ik nu weer doen ?" vroeg ik, "Het is een vrouw, ze zal wel degelijk worden gemist, dus die de wonden weg, het zijn er wel veel, sorry daarvoor". Ik rolde met mijn ogen, nam het mapje en liep tot achter de balie. Daar nam ik de sleutel en deed de deur open naar de kamer ernaast. Ik haalde het ijzeren bed met witte laken eruit en rolde het weg. De sleutels gooide ik op haar bureau. "Nog een prettige dag Gio en jij ook" glimlachte ik tegen het meisje. Het was vast raar om te zien hoe ik zorgeloos een lichaam 'herstelde'.

    ShallNotPass schreef:
    {Nathan is tegen division.. Nina is bij Division toch?}


    Sorry het is avond en ik had een lange dag ... Of, tja, ik ben blond dat kan ook een reden zijn. Heb het veranderd, nu spreek ik tegen mensen die ze wel kent xp

    Gio Joshua Maxwell
    "Zo, meneer is populair" Hoor ik plots naast me. Ik kijk op en zie Raven naast me. Een geamuseerde glimlach verschijnt op mijn gezicht. "was het maar zo" Grinnik ik.
    "Zijn helaas alleen maar rekeningen" Ik werp een blik op de klok achter de balie van de administratie. "Ga je niet mee op die missie?" vraag ik. Ik ben iets wat verbaast, al laat ik dat niet merken. Raven is altijd één van de besten in mijn klas en bij mijn trainingen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nathan || Tegen Division

    'Leuke vrouw' Zei ik tegen Elenore terwijl ik mrs. Jhonson in mijn ooghoek volgde tot ze in de menigte verdwenen was, het was hier echt te druk, veel te druk als je het mij vroeg. Ik hielt niet van krappe ruimtes, of ruimtes waar mensen bij elkaar opgepropt zaten, het gaf me een claustrofobisch gevoel


    Don't be like the rest of them, darling

    Virginia April Blackwood
    Toen Virginia naar al het papierwerk keek bedacht ze zich en stond op. Ze rende naar de deur en rukte die open.
    "Wacht, Damian!" schreeuwde ze. Zonder te kijken of hij werkelijk stopte liep ze terug de trap op en schoot in een lange lichtgrijze jurk. Ze rukte de dot uit haar haren en met een schoen in de hand rende ze terug naar beneden. Ze greep haar handtas mee en haastte zich naar buiten.


    kindness is never a burden.

    Raven Marabell Chamberlain
    Er komt een geamuseerde glimlach op Gio's gezicht. 'Was het maar zo. Zijn helaas alleen maar rekeningen,' grinnikt hij. 'Ga je niet mee op die missie?' vraagt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ze vinden dat ik er nog niet klaar voor ben,' brom ik geïrriteerd.
    Er komt een vrouw aangelopen die aan de vrouw achter de balie vraagt wat ze moet doen. 'Het is een vrouw, ze zal wel degelijk worden gemist, dus die de wonden weg, het zijn er wel veel, sorry daarvoor'.
    De vrouw rolt met haar ogen, pakt het mapje en haalt daarna een ijzeren bed met een kleed daarover heen uit de kamer naast de balie. 'Nog een prettige dag Gio en jij ook,' glimlacht ze dan waarna ze weer wegloopt.
    'Gatverdamme, ik word dus echt geen cleaner,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elenore Vanessa Devil, tegen Division.
    Elenore knikte. "Ze was een vriendin van mijn ouders. Tot die vermoord werden." Steeds meer mensen kwamen toe en Elenore begon zich veel meer te concentreren op de mensen rondom haar. Elenore's blik vestigde zich even op een jonge vrouw met donkerbruine haren in een kort wit jurkje met glimmend bovenlijf. Elenore wees naar haar. "Zie je dat?" vroeg ze aan Nathan.


    kindness is never a burden.

    Amery Annabelle Cole. || Cleaner en Veldagent.

    Ik begon te lachen, "Dus je wilt niet kijken ?" vroeg ik met een pruillipje. Ik duwde het bed met moeite voort en stopte na nog geen meter. Ik sloeg het mapje open en keek naar haar gewicht. "Niet moeilijk dat ik ze niet voortgeduwd krijg, ze weeg 95 kg !". Ik zuchtte, sloeg het mapje dicht dat ik op het deken gooide en ik deed mijn haren in een staart. Mijn hemdje deed ik uit waardoor ik nu nog in een topje stond. Ik gooide het over de balie, "Hou even bij, dankje".

    Nina Siërra Pass. || Spion & Zorgt ervoor dat er geen indringers zijn.

    Ik keek rond om te kijken waar het doelwit bleef. Ook om te kijken of er geen indringers waren, oftewel mensen die ons wouden tegenhouden. Wel pech voor jullie, wij doen ons werk gewoon, wij kunnen er niet aan doen dat mensen andere mensen dood willen. Wij verdienden onze kost op deze manier, face it. Ik haalde het mes uit de zijkant van mijn schoen aangezien dat niet goed zat en stak het in mijn tasje. Ongezien natuurlijk, wie denk je wel niet dat ik ben ?

    Gio Joshua Maxwell
    "Gatverdamme, ik word dus echt geen cleaner" ik grinnik weer even. "Of ze vinden je zo lastig dat je je daar gewoon plaatsen" Ik grijns even. "Bedankt" zeg ik tegen het meisje en loop een gang in. "De meeste zijn niet zo gediend van....je weer woorden" ik grijns even. "Ik hoor alles" ik wiebel even met mijn wenkbrouwen en blijf staan. Loopt ze mee of gaat ze haar eigen kant op?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nathan || Tegen Division

    'Ze was een vriendin van mijn ouders. Tot die vermoord werden.' Verteld ze terwijl ze zich beter concentreert op de andere mensen, tuurlijk bijna al deze mensen hadden geen idee wat er in de rest van de wereld gaande was. Geen idee van het gevaar waarin ze dag in dag uit in verkeerden. 'Zie je dat?' Vroeg Elenore wijzend, ik wierp mijn blik naar de vrouw waar ze naar wees 'Ja ik zie het.' Andwoorde ik bevestigend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Siërra Pass.

    Ik keek in mijn ooghoeken opzij toen ik een meisje zag wijzen. Ik trok mijn wenkbrauwen op en besloot haar gewoon in de gaten te houden. Ik trok een pijnlijk gezicht en trok mijn kleedje wat naar omhoog. Oké, dat mes tussen mijn borsten was duidelijk geen goed idee geweest.

    Elenore Vanessa Devil, tegen Division.
    Ze snoof,"Ik zeg het je, Division. En die rondom haar ook." Elenore zette haar leeg glas neer op het plateau van een ober die langsliep. Elenore keek vanuit haar ooghoeken naar het meisje en nam haar in zich op. Lange lokken, kort jurkje, blik die veel verteld, jup, duidelijk iemand die werkt voor Division.


    kindness is never a burden.

    Raven Marabell Chamberlain
    'Dus je wilt niet kijken ?' vraagt de vrouw met een pruillipje waarna ze een poging doet het bed vooruit te duwen. 'Niet moeilijk dat ik ze niet voortgeduwd krijg, ze weeg 95 kg!' zucht ze en ze doet haar haar in een staart en doet haar hemdje uit waardoor ze alleen nog in haar topje staan. Het hemdje gooit ze over de balie. 'Hou even bij, dankje'.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en zeg maar niks.
    'Of ze vinden je zo lastig dat je je daar gewoon plaatsen,' grijnst Gio. 'De meeste zijn niet zo gediend van....je weer woorden,' voegt hij er met diezelfde grijns aan toe. 'Ik hoor alles'.
    Rol met mijn ogen en loop achter hem aan. 'Zo erg ben ik nu ook weer niet hoor,' protesteer ik. 'En wat hoor je dan allemaal?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amery Annabelle Cole.

    Ik vroeg me af waar mijn collega zit. Ik had hem nodig nu ! Die vrouw kreeg ik maar niet in de lift. Ik was maar een klein meisje hoor ! Ik zuchtte en zette mijn telefoon aan mijn oor. Wachtend tot hij zou opnemen.