• Speelt iemand hier op Q ook Second life? Ik wil het graag gaan spelen, (heb al een account aangemaakt) maar ik wil nu graag weten, of het wel veilig is (virusloos) en of je na de download voor alles (meubels, kleding, huizen etc) moet betalen. Is heb überhaupt wel de moeite waard om te downloaden..?
    Iemand enig idee...




    Weet niet of dit het goede subforum is

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:06 ]


    ©1998

    Ik niet. :'D
    Misschien kun je er iets over vinden op google?(:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:16 ]


    •*• Lululu •*•

    Wat is het precies voor spel?


    26 - 02 - '16

    Mallory schreef:
    Ik niet. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Devourer schreef:
    Wat is het precies voor spel?


    De naam zegt het al: Second life, tweede leven. Een wereld waarin je je eigen wereld kunt creëren, je kiest een personage en kleding en ontmoet. Je hebt echt talloze mogelijkheden.
    De beschrijving klikt misschien een beetje habbo, maar dat is het niet het is veel mooier en echter. Misschien ken je IMVU? Daar lijkt het op maar dan beter..


    ©1998

    Is het te downloaden? Het lijkt me echt leuk namelijk


    26 - 02 - '16

    Ah damn dat deed ik toen ik veertien/vijftien was ofzo, iig een hele tijd terug. Toen was het nog wel gratis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Devourer schreef:
    Is het te downloaden? Het lijkt me echt leuk namelijk


    Yup hier is een link naar de site, http://secondlife.com/
    maar lees eerst misschien dit even door zodat je een goed beeld krijgt van de game:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Second_Life


    ©1998

    Geen idee.
    Ik heb het heeeeeeel vroeger, echt 8 jaar geleden ofzo, wel eens gespeeld met mijn vader.


    Bad decisions make good stories.

    Weet niet of je er voor moet betalen, als het goed is is het wel veilig. Was een paar jaar terug heel groot, kwam allerlei artikelen erover in tijdschriften. Is gelukkig minder geworden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Doet me denken aan IMVU of Habbo. Ik heb het beide gedaan.
    Laten we het erop houden dat ik zoiets nooit meer doe. :|

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:16 ]

    Dragneel schreef:
    Doet me denken aan IMVU of Habbo. Ik heb het beide gedaan.
    Laten we het erop houden dat ik zoiets nooit meer doe. :|


    Lijkt veel op IMVU idd (heb het inmiddels gedownload) maar dan veel groter! Komt echt niet overeen met habbo..


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    De naam zegt het al: Second life, tweede leven. Een wereld waarin je je eigen wereld kunt creëren, je kiest een personage en kleding en ontmoet. Je hebt echt talloze mogelijkheden.
    De beschrijving klikt misschien een beetje habbo, maar dat is het niet het is veel mooier en echter. Misschien ken je IMVU? Daar lijkt het op maar dan beter..


    Hahaha ik heb al moeite productief te zijn in mijn eigen leven. Niks voor mij dus (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'