• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahh, het duurt nog een maand. :c Wauw, dat is gewoon 1/12 van een jaar. o_O Dafuq.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Ahh, het duurt nog een maand. :c Wauw, dat is gewoon 1/12 van een jaar. o_O Dafuq.

    Diepe gedachte 0.0


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn hersens beginnen pas tegen de avond op gang te komen, hehe. :3 Was best trots op mezelf dat ik dat wist haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik mag als ik niet hoef te werken. Ik hoop dat ik kan regelen dat ik nit hoef te werken^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leeeuk :D ! En het is wel eng ;(

    oh wat een drama smiley HAHA

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:07 ]

    Ik heb nog geen idee of ik kan en sorry dat ik zo weinig reageer, ik ben heel druk al met school en 's avonds heel moe. Nou ja, ik weet nog niet of ik kan. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Awh, We duimen voor je!

    Thanks!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Ik heb nog geen idee of ik kan en sorry dat ik zo weinig reageer, ik ben heel druk al met school en 's avonds heel moe. Nou ja, ik weet nog niet of ik kan. :/


    Ach maakt niet uit :)
    Maar ik dacht ik laat het je even weten, dan kan je erover nadenken ;)
    Succes met school enzo :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    haha, bedankt, sorrie dat ik niet reageerde, ik was waarschijnlijk een beetje dom bezig, lol'd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jeej! ik kan vrij krijgen! Ik ben dus op de meeting! (yeah)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yeahhh. ;3 Hoe meer zielen hoe meer vreugde haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ok, welke datum was het nou? O.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zes october^^

    hoe laat begint het eigenlijk?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Op die meeting-invul-ding die we moesten invullen, stond 1300 uur. Heeft iedereen die inmiddels eigenlijk al ingevult?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean