• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eigenlijk wil ik best wel eens naar een meeting gaan, en deze is voor mij best haalbaar. Maar ik moet meehelpen met de verhuizing. Echt balen dit. (no_chears)

    Awh, balen ja. Ja, ik weet ook niet of ik kan. :-[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ah, zal leuk zijn als je wel kwam! Als jeje bedenkt kan je altijd nog komen. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Welk ding? XD ik heb het in iedergeval nog niet ingevult. Tot hoelaat duurt het?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit ding haha,

    http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/event_register.asp?key=pnccbv641st7v

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:56 ]

    @ Keiraa No, volgensmij is dat de link uit je mail onnie? Weet niet of dat werkt. $: Heb even teruggezocht in het topic en daar stond deze link: http://www.datumprikker.nl/pnccbv641st7v


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hadden we niet al een datum geprikt? 6 oktober? $: $: $:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hmm, ik zou best een keer naar een meeting willen :3, wat doe je eigenlijk precies op zo'n meeting?


    Tijd voor koffie.

    Ja, maar ik wou hem ook invullen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog maar twee weken(yeah)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, k ging ook terug kijken in het topic hoor. en dan opklikken en dan die link kopieren. Dus je kwam op het zelfde uit hoor haha.

    Oh sorry haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Maakt niet uit hoor haha!

    Hebben we nou dan ook al een afspreek punt ?
    Of heb ik er weer eens over heen gelezen ? :$


    Credendo Vides

    Synaisthmata schreef:
    Hmm, ik zou best een keer naar een meeting willen :3, wat doe je eigenlijk precies op zo'n meeting?


    Wat we doen? Elkaar ontmoeten en waarschijnlijk gaan we gewoon de stad in ;)
    Gezellig doen enzo.. Desnoods gaan we naar ecomare of de bios xD Hihi!

    -tenminste, dat was zo ongeveer het plan toch?-

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 12:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.