• Helloo guys,

    Ik wil samen met iemand een story gaan schrijven, dat doe ik al wel met vrienden, maar ik wou het nu eens proberen met iemand die ik niet ken (: Een RPG leek me ook even niet echt geschikt, want daar is alles veel te onoverzichtelijk. Ik zoek een paar mensen om mee te schrijven die elke dag wel even online zijn om een stukje te schrijven. Ongeveer 3 tot 4 mensen (:

    Onderwerpen wat ik leuk vind om te schrijven;

    One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey, en eigenlijk nog veel meer dingen (kom met ideeën)
    Crossovers vind ik ook wel leuk om te doen en met onbekende mensen kan ook gewoon, als het een beetje goede verhaallijn heeft. Wie heeft interesse? (:

    XXXX

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    how dare you speak of grace

    ja kan ook. ^^
    Is mutant zijn goed?

    prejudices schreef:
    ja kan ook. ^^
    Is mutant zijn goed?


    mutant zoals? ^^


    how dare you speak of grace

    prejudices schreef:
    ja kan ook. ^^
    Is mutant zijn goed?

    kan best


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    weet iemand trouwens goed fotobewerkingsprogamma? Ben al bezig met covers verzinnen (:


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    weet iemand trouwens goed fotobewerkingsprogamma? Ben al bezig met covers verzinnen (:


    gimp :') gebruik ik ook, heeel fijn...maar je moet het wel even snappen ^^.

    Nachos schreef:
    weet iemand trouwens goed fotobewerkingsprogamma? Ben al bezig met covers verzinnen (:

    photoshop, picasa


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nachos schreef:
    (...)

    mutant zoals? ^^


    wat is de vraag precies? looolz.

    prejudices schreef:
    (...)

    wat is de vraag precies? looolz.


    nou, bedoel je mutant als in dat je opeens een extra arm hebt? >.< ik ben echt niet ervaren met dat soort dingen, ik fangirl alleen maar ;x


    how dare you speak of grace

    xEques schreef:
    (...)
    photoshop, picasa


    is dat ook goed met meerdere lagen enzo? want picasa vat ik niet echt >.<


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    is dat ook goed met meerdere lagen enzo? want picasa vat ik niet echt >.<

    ja, ik heb een tijdje met een download van photoshop gewerkt en daar kan je met meerdere lagen werken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nachos schreef:
    (...)

    nou, bedoel je mutant als in dat je opeens een extra arm hebt? >.< ik ben echt niet ervaren met dat soort dingen, ik fangirl alleen maar ;x


    haha, nee...ik ken het ook niet heel goed, alleen van stories op Q. Maar het zijn mensen met felgekleurde ogen die een kracht hebben ofzo. Bijvoorbeeld iets met vuur, geloof ik. Maar in de verhalen klonk het heel cool :') Heb het alleen nog niet helemaal uitgelezen waardoor ik nog niet helemaal weet wat het precies zijn.

    xEques schreef:
    (...)
    ja, ik heb een tijdje met een download van photoshop gewerkt en daar kan je met meerdere lagen werken


    oke, nu vat ik echt niks meer (sorry ben beetje blond >.<) maar, photoshop van picasa of wat? stuur anders link van waar ik het progamma kan downloaden wat jij gebruikt (hebt) >.<


    how dare you speak of grace

    prejudices schreef:
    (...)

    haha, nee...ik ken het ook niet heel goed, alleen van stories op Q. Maar het zijn mensen met felgekleurde ogen die een kracht hebben ofzo. Bijvoorbeeld iets met vuur, geloof ik. Maar in de verhalen klonk het heel cool :') Heb het alleen nog niet helemaal uitgelezen waardoor ik nog niet helemaal weet wat het precies zijn.


    gewoon iets met oogkleur verandering, blablablaa zalwel ik vind wel goed (;


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    gewoon iets met oogkleur verandering, blablablaa zalwel ik vind wel goed (;


    hahahah, oke. C:

    Nachos schreef:
    What about; Een Justin Bieber-One Direction-Misdaad-16+ verhaal? Dat lijkt me nog wel realistisch...


    Woah. Als er nog plaats is, IK BIED ME AAN. (:


    What’s tasty in Busan?