• Helloo guys,

    Ik wil samen met iemand een story gaan schrijven, dat doe ik al wel met vrienden, maar ik wou het nu eens proberen met iemand die ik niet ken (: Een RPG leek me ook even niet echt geschikt, want daar is alles veel te onoverzichtelijk. Ik zoek een paar mensen om mee te schrijven die elke dag wel even online zijn om een stukje te schrijven. Ongeveer 3 tot 4 mensen (:

    Onderwerpen wat ik leuk vind om te schrijven;

    One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey, en eigenlijk nog veel meer dingen (kom met ideeën)
    Crossovers vind ik ook wel leuk om te doen en met onbekende mensen kan ook gewoon, als het een beetje goede verhaallijn heeft. Wie heeft interesse? (:

    XXXX

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    how dare you speak of grace

    prejudices schreef:
    (...)

    haha ja, echt :')

    Zijn er nog meer mensen die meeschrijven? Die moeten dan even snel reageren, anders komt hun personage niet op de cover...


    Moet ik dan een foto zoeken voor mijn personage?

    x


    Somewhere only we know...

    dazzlingstar schreef:
    (...)

    Moet ik dan een foto zoeken voor mijn personage?

    x


    ja beter wel (;


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    ja beter wel (;


    Ik ga meteen op zoek. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken bij het zoeken?? Kleur haar of iets?


    Somewhere only we know...

    dazzlingstar schreef:
    (...)

    Moet ik dan een foto zoeken voor mijn personage?

    x


    ik wil wel helpen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    dazzlingstar schreef:
    (...)

    Ik ga meteen op zoek. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken bij het zoeken?? Kleur haar of iets?


    Dat mag je allemaal zelf weten, het is jouw personage. Als het maar niet een klein kind ik of een hele oude vrouw, maar ik denk niet dat je dat doet haha.

    xEques schreef:
    (...)

    ik wil wel helpen


    Is goed!!


    Somewhere only we know...

    dazzlingstar schreef:
    (...)

    Is goed!!


    kleur haar?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    dat deed ik niet. Ik heb *flipt* eronder gezet, en dat zijn volgens mij geen hoofdletters


    Je deed dat duidelijk omdat ik jullie de regels duidelijk wil maken.
    Ik sluit dit topic, praat maar in een pb verder!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Is deze een goede??

    x


    Somewhere only we know...