• Dit is het vorige topic.




    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - 2e groep B
    Winnaar groep B - Griekenland
    Winnaar groep C - 2e groep D
    Winnaar groep D - 2e groep C

    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    Mesut schreef:
    Ik heb stiekem twee voetbalverhalen en ik ben er met nog eentje bezig. Stiekem moet die hype terug komen, want daar heb ik gewoon behoefte aan. Echt. :9~


    Oeehh je nieuwe hoofdstukje staat online (: gelijk ff lezen


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mesut schreef:
    (...)

    Nou eigenlijk is het logisch, maar ik vind het wel kut. D:


    Okee, wel logisch ja ;p Maar ik wil beide wedstrijden zien a. Ga denken maar eentje via de laptop volgen en de andere via de tv ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan dus niet kiezen welke wedstrijd ik moet kijken. Als ik Nederland wil zien, kan ik beneden met de rest gaan kijken. Als ik Duitsland wil zien, kuch Mesut kuch, moet ik boven zitten. Maar ik wil het alle 2 zien. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit vind ik nou mooi om te lezen. Het gaat over Ronaldo, so haters: don't read.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Mesut schreef:
    Ik kan dus niet kiezen welke wedstrijd ik moet kijken. Als ik Nederland wil zien, kan ik beneden met de rest gaan kijken. Als ik Duitsland wil zien, kuch Mesut kuch, moet ik boven zitten. Maar ik wil het alle 2 zien. D:


    Eerste helft de ene, andere helft de andere? Ik moet nu even jouw nieuwe deeltje lezen.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Mesut schreef:
    Ik kan dus niet kiezen welke wedstrijd ik moet kijken. Als ik Nederland wil zien, kan ik beneden met de rest gaan kijken. Als ik Duitsland wil zien, kuch Mesut kuch, moet ik boven zitten. Maar ik wil het alle 2 zien. D:


    Heb je een laptop? Dan zet je hem beneden neer, start NOS op en kijk Duitsland terwijl Nederland op de tv speelt. Mijn tactiek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga NL kijken en lees DE wel op Twitter. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Robin Van Persie performance is always disappointing in major tournaments such as Euro and World Cup.

    Where is Arsenal RvP who won the golden boots for EPL? Where? His goal against Germans was incredible, but his form in those tournaments is nowhere close to his performance during his Arsenal days.

    Indeed. Hij doet het zo goed bij Arsenal hè, ZO GOED.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Saruman schreef:
    Dit vind ik nou mooi om te lezen. Het gaat over Ronaldo, so haters: don't read.


    Ik vind dat stuk echt geweldig om te lezen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Ik kan dus niet kiezen welke wedstrijd ik moet kijken. Als ik Nederland wil zien, kan ik beneden met de rest gaan kijken. Als ik Duitsland wil zien, kuch Mesut kuch, moet ik boven zitten. Maar ik wil het alle 2 zien. D:


    Ikooook maar ik kijk de een op de ipad en de ander op tv (: al gaat dat ws moeilijk worden om op beide te concentrere gheghe. Ps; leuk hoofdstukjee


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    En, wat denken de meesten dat het vanavond voor NL gaat worden? :'D


    Til hug og blod.



    Oh mijn hemel check die agent. :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Saruman schreef:
    Dit vind ik nou mooi om te lezen. Het gaat over Ronaldo, so haters: don't read.


    Weetje hoe freakin dankbaar ik je nu ben (: ik moet namelijk een Engels presentatie doe over Ronaldo en dit was precies wat ik zocht (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    (...)

    Ikooook maar ik kijk de een op de ipad en de ander op tv (: al gaat dat ws moeilijk worden om op beide te concentrere gheghe. Ps; leuk hoofdstukjee


    Eeeeusj dat doe ik ook! Ipad ftw. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bellisario schreef:



    Oh mijn hemel check die agent. :'D


    Haha, daar heb ik nou respect voor! :'D


    Til hug og blod.