• Again, omdat Zwolle niet geheel haalbaar is en minder centraal voor de meeste Q'ers. Assassin had dus het idee om in Apeldoorn te meeten. Met de trein tien minuten vanaf het station van Deventer.

    Ik heb nog geen data, geen tijd, geen locatie et cetera in gedachten. Zijn er volunteers? Voor of na de zomervakantie? Locatie?

    So, tell me. ^.^

    Mensen met e.v.t. interesse: [niets definitiefs!]
    - Assassin
    - DarkSavior
    - Chuggaa
    - Leela
    - Forks
    - Timor Kan niet komen
    - Freerunner
    - Miyavizm
    - Sandera
    - Gleadmir
    - AlexisCastle
    - Yuffie
    - Parcifal

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 12:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik join niet, want voor mij kost een enkele rit naar Apeldoorn 19.10, en dan moet ik ook nog terug. Dat is me iets te duur. ;ss
    Gomenasai!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Ik join niet, want voor mij kost een enkele rit naar Apeldoorn 19.10, en dan moet ik ook nog terug. Dat is me iets te duur. ;ss
    Gomenasai!


    Balen, volgens mij zitten er niet veel mensen in de buurt van Overijssel. Het is idd belachelijk duur. :0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kom misschien, als mijn treindagkaartjes het tot die dag dan nog overleven c;

    Timor schreef:
    Ik kom misschien, als mijn treindagkaartjes het tot die dag dan nog overleven c;


    Hoezo?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Hoezo?


    Ik heb twee treindagkaartjes. Maar ik wil nog naar veel plekken haha.

    I join! Kies maar een datum, ik pas me wel aan :'D
    Kan alleen niet tussen 14 en 28 juli :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Timor schreef:
    (...)

    Ik heb twee treindagkaartjes. Maar ik wil nog naar veel plekken haha.


    Op die manier, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yes, ik kan misschien wel, samen met Mitchell dan. Maar ligt aan de datum etc.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yes, ik kan misschien wel, samen met Mitchell dan. Maar ligt aan de datum etc.


    Tof, ik zal jullie dan even op de lijst zetten. Het is nog heel vrij, aangezien ik zelf ook geen benul heb hoe en wat. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kom. Ik woon in Apeldoorn :')

    tenzij het tussen 13 en 29 juli is, want dan ben ik op vakantie.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:48 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik kom. Ik woon in Apeldoorn :')


    Top! [:
    Ik wou het graag voor of na de vakantie doen, of aan het begin of einde.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Top! [:
    Ik wou het graag voor of na de vakantie doen, of aan het begin of einde.


    Mij maakt het echt niet uit, alleen van 13-29 juli ben ik op vakantie. Voor de rest ga ik niet weg (: 't lijkt me echt leuk, haha, zeker omdat het voor mij ongeveer 20 minuten fietsen is naar Apeldoorn Centraal.


    Destroy what destroys you.

    Ik kom! In de zomervakantie, ik kan alleen niet op zaterdagen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ik kom! In de zomervakantie, ik kan alleen niet op zaterdagen.


    Ik noteer je. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hm, in de vakantie is inderdaad het handigst, voor iedereen die wil komen.


    Destroy what destroys you.