• Again, omdat Zwolle niet geheel haalbaar is en minder centraal voor de meeste Q'ers. Assassin had dus het idee om in Apeldoorn te meeten. Met de trein tien minuten vanaf het station van Deventer.

    Ik heb nog geen data, geen tijd, geen locatie et cetera in gedachten. Zijn er volunteers? Voor of na de zomervakantie? Locatie?

    So, tell me. ^.^

    Mensen met e.v.t. interesse: [niets definitiefs!]
    - Assassin
    - DarkSavior
    - Chuggaa
    - Leela
    - Forks
    - Timor Kan niet komen
    - Freerunner
    - Miyavizm
    - Sandera
    - Gleadmir
    - AlexisCastle
    - Yuffie
    - Parcifal

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 12:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chuggaa schreef:
    Hm, in de vakantie is inderdaad het handigst, voor iedereen die wil komen.


    In het begin of eind lijkt met het handigste, of ervoor of erna, omdat de meeste mensen niet gelijk weg gaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    In het begin of eind lijkt met het handigste, of ervoor of erna, omdat de meeste mensen niet gelijk weg gaan.


    Wij gaan gelijk weg :')
    De vakantie voor het midden van Nederland, dus ook Apeldoorn, loopt van 07/07 - 26/08, misschien heb je daar iets aan?


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Wij gaan gelijk weg :')
    De vakantie voor het midden van Nederland, dus ook Apeldoorn, loopt van 07/07 - 26/08, misschien heb je daar iets aan?


    Ik weet niet wanneer die van mij gaat, ergens in Juli, though. Maar er is vast een datum te vinden. [: Het noorden verschilt hoeveel weken van midden?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet alleen dat ik de laatste week op vakantie ga, 28 augustus ofzo. Maar dan moeten de meesten alweer naar school geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Forks schreef:
    (...)

    Ik weet niet wanneer die van mij gaat, ergens in Juli, though. Maar er is vast een datum te vinden. [: Het noorden verschilt hoeveel weken van midden?


    Ik zet alles wel even neer, ik heb de site nog open staan (;

    Midden: 07/07 - 26/08
    Noorden: 14/07 - 02/09
    Zuiden: 30/06 - 19/08

    Ik heb trouwens vanaf volgende week al vrij. (:


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    Ik weet alleen dat ik de laatste week op vakantie ga, 28 augustus ofzo. Maar dan moeten de meesten alweer naar school geloof ik.


    Ik zit dan inderdaad alweer op school, ja. En het zuiden ook.


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    Ik weet alleen dat ik de laatste week op vakantie ga, 28 augustus ofzo. Maar dan moeten de meesten alweer naar school geloof ik.

    En de eerste weken zal tenminste ik bij mijn vader zijn, dus dan komen word heel wat moeilijker. (Zit dan diep in Duitsland!)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ik zit dan inderdaad alweer op school, ja. En het zuiden ook.


    Ik ben vanaf vrijdag 13 juli tot 31 augustus vrij van school. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En de eerste weken zal tenminste ik bij mijn vader zijn, dus dan komen word heel wat moeilijker. (Zit dan diep in Duitsland!)


    Welk gedeelte van NL ben je? Oh wacht, ik snap 'm al. Me fails.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ik zet alles wel even neer, ik heb de site nog open staan (;

    Midden: 07/07 - 26/08
    Noorden: 14/07 - 02/09
    Zuiden: 30/06 - 19/08

    Ik heb trouwens vanaf volgende week al vrij. (:
    ]

    Bij het zuiden klopt dat niet.. Ik heb al vanaf 22/06 tot 26/08 vakantie. En ik zit gewoon op de middelbare :3

    Timor schreef:
    (...)]

    Bij het zuiden klopt dat niet.. Ik heb al vanaf 22/06 tot 26/08 vakantie. En ik zit gewoon op de middelbare :3


    Somehow we'll find out. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het ligt eraan of mijn OV chipkaart en budget het toestaat. Want ik woon opzicht een half uur van Apeldoorn met de bus af, dus ik zou wel kunnen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 13:52 ]

    Miyavizm schreef:
    Het ligt eraan of mijn OV chipkaart en budget het toestaat. Want ik woon opzicht een half uur van Apeldoorn met de bus af.


    Zal ik je gewoon op de lijst zetten? Het is niet concreet of zo, meer interesse en die shit. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Zal ik je gewoon op de lijst zetten? Het is niet concreet of zo, meer interesse en die shit. [:


    Is goed. =)

    Timor schreef:
    (...)]

    Bij het zuiden klopt dat niet.. Ik heb al vanaf 22/06 tot 26/08 vakantie. En ik zit gewoon op de middelbare :3


    Ik heb ook al volgende week vakantie. Het verschilt volgens mij per school.


    Destroy what destroys you.