• Omdat ik van school af ga, heb ik niet echt afscheid kunnen nemen. Ik vroeg me af of jullie deze brief goed vinden. Naast deze brief geef ik twee 'dozen' haribo snoep of iets dergelijks.

    Beste docenten,

    Bedankt voor vijf leuke jaren. Vijf jaren waarin ik veel geleerd heb, waarin ik zelfverzekerder ben geworden. Tot mijn spijt heb ik nog een muurtje om me heen gebouwd wat blijkbaar met cement is gemetseld. Het gaat maar niet kapot, ik kan mezelf niet laten zien. Dat is volgend schooljaar anders. Weg cement. Weg muurtje. Ik ga eindelijk een opleiding fotografie doen, nooit geweten dat daarvan een MBO-opleiding in Zwolle te vinden was. Ik hoop de opleiding in drie jaar te doen, vier jaar is ook geen ramp, en dat ik dan snel mijn droombaan heb. Sportfotograaf. Hopelijk ben ik over vier jaar op het EK voetbal in Frankrijk en de Olympische Spelen in Brazilië te vinden. Misschien dat ik ooit nog naar de PABO ga of naar het Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag. Ambities genoeg. Daarom ben ik jullie dankbaar dat ik de Duitse, Engelse, Franse en Nederlandse taal beter bemachtig; dat ik meer weer over de geschiedenis en de werking van het natuur op deze aardbol; dat ik de samenlevingen en godsdiensten beter begrijp; dat ik snap hoe je verschillende berekeningen moet maken en dat ik meer te weten ben gekomen over sporten waar ik met veel plezier aan meegedaan heb. Met een grote glimlach ga ik, dinsdag 19 juni om 13:55, van school af.

    Nogmaals bedankt!

    Met vriendelijke groeten,
    Bianca Prins

    1m1 (2007-2008)
    2m1 (2008-2009)
    3m1 (2009-2010)
    4M2 (2010-2011)
    4H5 (2011-2012)


    Don't Worry, ik ga het nogmaals schrijven (netter dus). ik zat te denken om die jaartallen onderaan de brief te vervangen voor kopieën van mijn schoolpasjes, aan de zijkant van het brief, van brugklas tot 4havo.

    Het is toegestaan om fouten er uit te halen. Je doet me zelf een plezier als je de/het-fouten eruit haalt ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vind dit eigenlijk wel een heel erg goed idee. Ik denk dat ik dit ook ga doen; ik ga volgend jaar hoogstwaarschijnlijk ook naar een andere school. Echt super lief.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eyes schreef:
    Fijn dat het zo goed ontvangen is, ik kan maar beter geen brief schrijven aan mijn docenten. Sommige mag ik niet zo dus


    Er is 1 leraar dat ik niet zo mocht maar dat zal dan oneerlijk zijn geweest tegenover de andere docenten


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Quiescent schreef:
    Ik vind dit eigenlijk wel een heel erg goed idee. Ik denk dat ik dit ook ga doen; ik ga volgend jaar hoogstwaarschijnlijk ook naar een andere school. Echt super lief.


    leuk dat ik je op een idee heb gebracht :-)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Er is 1 leraar dat ik niet zo mocht maar dat zal dan oneerlijk zijn geweest tegenover de andere docenten


    Ik zou het er dus gewoon in hebben gezet, maar ja zo ben ik dan weer


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik zou het er dus gewoon in hebben gezet, maar ja zo ben ik dan weer


    Werkelijk? Nee, ook wel sneu. Hij gaat met pensioen, dat is dan ook zo ...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~