• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Errin schreef:
    (...)Idd. Dat had ik een paar jaar geleden ook eens met die Beta verkiezingen. Ik had echt iets van, uh zij? Maar ze zullen wel met een reden gekozen worden. Uiteindelijk weet niemand wie wat op zijn motivatie schreef.

    Wij wisten het (nerd)


    I am an idiot, I move.

    Interpol schreef:
    (...)
    Klopt. Bij de vorige lichting kende ik ook wat mensen niet, toch zijn ze echt supermodjes.

    Volgens mij was ik ook echt zo'n onbekend persoon waar niemand ooit van gehoord had inderdaad :'D Ik had mijn aanmelding ingeleverd, überhaupt niet eens in dit topic (van toen der tijde) gereageerd, en ik had zoiets van: 'Het zal wel, ik word toch niet uitgekozen maar oke.' En toen meldde ik me op een dag aan en had ik een rood naampje en dacht ik WTF IS DIT haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Errin schreef:
    (...)Sommige crewleden doen dat soms ook nog. Je kan moeilijk verwachten dat je nooit meer iets kortaf mag zeggen op bv de zoveelste nutteloze suggestie, maar je zal idd wat meer op je tanden moeten bijten. Ik denk wel dat dat betert eenmaal je moderator wordt. Je bent dan eigenlijk een beetje een voorbeeldfunctie en volgens mij let je dan meer op je doen en laten. Of dat denk ik toch. ;P

    Muhahaha...(wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Errin schreef:
    (...)Sommige crewleden doen dat soms ook nog. Je kan moeilijk verwachten dat je nooit meer iets kortaf mag zeggen op bv de zoveelste nutteloze suggestie, maar je zal idd wat meer op je tanden moeten bijten. Ik denk wel dat dat betert eenmaal je moderator wordt. Je bent dan eigenlijk een beetje een voorbeeldfunctie en volgens mij let je dan meer op je doen en laten. Of dat denk ik toch. ;P

    Ik probeer me altijd in te houden. Alleen soms drijven users me echt tot waanzin en dan moet ik ook even schelden of kortaf zijn.


    I am an idiot, I move.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Volgens mij was ik ook echt zo'n onbekend persoon waar niemand ooit van gehoord had inderdaad :'D Ik had mijn aanmelding ingeleverd, überhaupt niet eens in dit topic (van toen der tijde) gereageerd, en ik had zoiets van: 'Het zal wel, ik word toch niet uitgekozen maar oke.' En toen meldde ik me op een dag aan en had ik een rood naampje en dacht ik WTF IS DIT haha :'D


    Ik was ook zo een onbekend persoon! Haha, ik dacht echt van oke we zien wel :p En toen ging ik op hotmail en had ik mail van Rutger en toen was ik hyper!
    En ik heb nog eens gehad dat ik opeens een pb had van rutger waarin stond van bedankt voor het modzijn en blabla (dat ik geen mod meer was) en ik dacht van HUH? maar toen bleek dat ie het perongeluk had gedaan :p


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    -mijn topics-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Amused schreef:
    (...)

    Ik was ook zo een onbekend persoon! Haha, ik dacht echt van oke we zien wel :p En toen ging ik op hotmail en had ik mail van Rutger en toen was ik hyper!
    En ik heb nog eens gehad dat ik opeens een pb had van rutger waarin stond van bedankt voor het modzijn en blabla (dat ik geen mod meer was) en ik dacht van HUH? maar toen bleek dat ie het perongeluk had gedaan :p


    Buh, ik zou me dan kapot schrikken. Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is er al weer een derde topic? Sjonge, dit gaat snel zeg D:


    26 - 02 - '16

    Forks schreef:
    (...)

    Buh, ik zou me dan kapot schrikken. Ö

    Ik schrok ook heel hard hoor, maar ik had gelukkig al een pb waarin Rutger zei dat het een foutje was en dat ik nog gewoon mod was :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Ik schrok ook heel hard hoor, maar ik had gelukkig al een pb waarin Rutger zei dat het een foutje was en dat ik nog gewoon mod was :)

    Dat is maar goed ook. Wij willen onze Hanne niet kwijt n.n

    slijm


    I am an idiot, I move.

    Amused schreef:
    (...)
    Ik schrok ook heel hard hoor, maar ik had gelukkig al een pb waarin Rutger zei dat het een foutje was en dat ik nog gewoon mod was :)


    Lag die ook al in je inbox of kwam die laten pas? Still it's kind of shocking, dude. Ö

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    >mijn topics.

    Ik had 3 pb's toen ik online kwam: ééntje van een user met een vraag, de ont-modpb van Rutger en de excusespb van Rutger. Maar ik zag in de titel dat het iets met ontmoden te maken had dus ik las die eerst en direct daarna die andere van rutger, want ik zag wel dat ik mijn modfuncties nog had :)

    Andrea; je bent al mod, je moet echt niet slijmen om binnen te geraken xD


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Weet je wat me opvalt, mensen praten opeens veel meer met de mods in topics (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Weet je wat me opvalt, mensen praten opeens veel meer met de mods in topics (cat)


    Zoals gezegt, slijmen. :'D Look how nice I am!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.