• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Escritura schreef:
    (...)

    De beste, of ik, dat mag ook. *O*
    Maar ik weet zeker dat er wat goede moderators bij zullen komen.

    Natuurlijk komen er goede mods bij, wij kiezen ze:Y)
    Dit moet eigenlijk gewoon in mijn topics komen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Goh, het is erg leuk, maar je moet de tijd hebben :Y) Ik wens alvast veel succes aan de komende moderators.


    Olive

    Amused schreef:
    (...)
    Natuurlijk komen er goede mods bij, wij kiezen ze:Y)
    Dit moet eigenlijk gewoon in mijn topics komen..


    Normaal zou ik antwoord; "Natuurlijk", maar dat komt zo slijmerig over en dat doen al zo veel mensen. (cat) Waardoor ik weer bang ben om zo over te komen. Yay. 8D

    Maar het is wel een spannende verkiezing hoor. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Normaal zou ik antwoord; "Natuurlijk", maar dat komt zo slijmerig over en dat doen al zo veel mensen. (cat) Waardoor ik weer bang ben om zo over te komen. Yay. 8D

    Maar het is wel een spannende verkiezing hoor. :3

    Ik denk eerlijk gezegd wel dat jij gekozen wordt, je zou een goede mod zijn. (cat)


    Great minds think alike.

    Escritura schreef:
    (...)

    Normaal zou ik antwoord; "Natuurlijk", maar dat komt zo slijmerig over en dat doen al zo veel mensen. (cat) Waardoor ik weer bang ben om zo over te komen. Yay. 8D

    Maar het is wel een spannende verkiezing hoor. :3
    Ik denk ook wel dat jouw kansen hoog zijn, dit op verscheidene vlakken. Hahja je zou het wel goed doen. Als ik mocht kiezen zou ik voor jou en Mitchell (geen idee of ik het juist geschreven heb) gaan. Je hebt af en toe ook wel eens een kort antwoord op mensen, maar voor de rest zou jij het zeker goed doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik denk ook wel dat jouw kansen hoog zijn, dit op verscheidene vlakken. Hahja je zou het wel goed doen. Als ik mocht kiezen zou ik voor jou en Mitchell (geen idee of ik het juist geschreven heb) gaan. Je hebt af en toe ook wel eens een kort antwoord op mensen, maar voor de rest zou jij het zeker goed doen.


    Unbroken schreef:
    (...)
    Ik denk eerlijk gezegd wel dat jij gekozen wordt, je zou een goede mod zijn. (cat)


    Bedankt. ^^ Ik denk eerlijk gezegt dat mijn kansen niet zeer hoog zijn vanwege, zoals Errin zei, mijn korte en beetje sarcastische antwoorden soms. Als ik moderator zou worden zou dat moeten stoppen. :'D
    Maar toch, bedankt voor het compliment. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Bedankt. ^^ Ik denk eerlijk gezegt dat mijn kansen niet zeer hoog zijn vanwege, zoals Errin zei, mijn korte en beetje sarcastische antwoorden soms. Als ik moderator zou worden zou dat moeten stoppen. :'D
    Maar toch, bedankt voor het compliment. ^^
    Sommige crewleden doen dat soms ook nog. Je kan moeilijk verwachten dat je nooit meer iets kortaf mag zeggen op bv de zoveelste nutteloze suggestie, maar je zal idd wat meer op je tanden moeten bijten. Ik denk wel dat dat betert eenmaal je moderator wordt. Je bent dan eigenlijk een beetje een voorbeeldfunctie en volgens mij let je dan meer op je doen en laten. Of dat denk ik toch. ;P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    (...)

    Bedankt. ^^ Ik denk eerlijk gezegt dat mijn kansen niet zeer hoog zijn vanwege, zoals Errin zei, mijn korte en beetje sarcastische antwoorden soms. Als ik moderator zou worden zou dat moeten stoppen. :'D
    Maar toch, bedankt voor het compliment. ^^

    Hahah, maar ze zijn wel eerlijk. :'] Je bent niet opzettelijk gemeen I think.


    Great minds think alike.

    Volgens mij maken Escritura, Errin en Gancanagh veel kans.:Y)

    Ik zie wel veel mensen die kans maken op moderator worden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:14 ]

    -Mijn topics- hehe :3

    Neenie schreef:
    Volgens mij maken Escritura, Errin en Gancanagh veel kans.:Y)
    Ik ga er niet om liegen, this made my day. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het rare is, van mensen waarvan je het niet verwacht die worden het soms. =)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:24 ]

    Miyavizm schreef:
    Het rare is van mensen waarvan je het niet verwacht die worden het soms. =)

    Klopt. Bij de vorige lichting kende ik ook wat mensen niet, toch zijn ze echt supermodjes.


    I am an idiot, I move.

    Miyavizm schreef:
    Het rare is, van mensen waarvan je het niet zult verwacht die worden het soms. =)
    Idd. Dat had ik een paar jaar geleden ook eens met die Beta verkiezingen. Ik had echt iets van, uh zij? Maar ze zullen wel met een reden gekozen worden. Uiteindelijk weet niemand wie wat op zijn motivatie schreef.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?