• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Ja wat (cat) Anders moet ik het de hele tijd aan en uit zetten haha :3 Op mijn telefoon zie ik het wel gewoon.


    Ik kan AdBlock instellen dat reclame op Q niet geblokkeerd wordt, heel handig. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik kan AdBlock instellen dat reclame op Q niet geblokkeerd wordt, heel handig. :')

    Hoe dan? Als dat kan doe ik dat gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh ik heb het al. Wist niet dat dat kon joh :') Nouja vanaf nu zie ik dus ook weer reclame op Quizlet. Andrea ook weer blij (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    Oh ik heb het al. Wist niet dat dat kon joh :') Nouja vanaf nu zie ik dus ook weer reclame op Quizlet. Andrea ook weer blij (cat)


    Same here, heb het net geprobeert. :'D Dus mijn vraag was een beetje overbodig. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Hoe dan? Als dat kan doe ik dat gewoon.


    Als ik in Google Chrome op het symbooltje rechtsboven klik staat er "Blokker niets op pagina's op dit domein" en daar klik ik dan op en dan zet ik het Domein schuivertje naar rechts en dan doet hij het. (:

    Oh, ik ben te laat. :') Voor mensen die het nog willen weten. ^^

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 13:34 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Escritura schreef:
    (...)

    Same here, heb het net geprobeert. :'D Dus mijn vraag was een beetje overbodig. ^^

    Achja. Ik heb er ook weer wat van geleerd :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou gek worden van die reclame! Ben ik even blij dat ik geen mod wil worden. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Shellshock schreef:
    Oh ik heb het al. Wist niet dat dat kon joh :') Nouja vanaf nu zie ik dus ook weer reclame op Quizlet. Andrea ook weer blij (cat)

    You made my day girl =D


    I am an idiot, I move.

    Interpol schreef:
    (...)
    You made my day girl =D

    Hoera *O* Laten we het nu weer hebben over de inschrijvingen in plaats van AdBlock (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eventjes tussen mijn topic's. Ik heb thuis ook een addblock op mijn inernet browsers die ik gebruik.

    Maar goed, ik ben ook benieuwd wie er tussen zitten.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Hoera *O* Laten we het nu weer hebben over de inschrijvingen in plaats van AdBlock (cat)

    Oja, goede.
    Nogmaals veel succes iedereen! En... uhm, moge de beste 'winnen'.


    I am an idiot, I move.

    Escritura schreef:
    (...)

    Okay. ^^ Ik kan wel elven zonder ad-block. Is ook logisch eigenlijk, maar ik wilde het even zeker weten.
    Ik vond dat eigenlijk nog niet zo'n slechte vraag. Die reclame over Natasha of hoe ze ook heet, is echt zo fout. Zo'n hele ad over vermageren terwijl je hier zo goed als niks over je gewicht mag plaatsen. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Miyavizm schreef:
    Eventjes tussen mijn topic's. Ik heb thuis ook een addblock op mijn inernet browsers die ik gebruik.

    Maar goed, ik ben ook benieuwd wie er tussen zitten.

    Ik ben benieuwd naar wie zich allemaal aangemeld hebben. Is het al de 27e? :'D Ik wil beoordelen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Interpol schreef:
    (...)
    Oja, goede.
    Nogmaals veel succes iedereen! En... uhm, moge de beste 'winnen'.


    De beste, of ik, dat mag ook. *O*
    Maar ik weet zeker dat er wat goede moderators bij zullen komen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd naar wie zich allemaal aangemeld hebben. Is het al de 27e? :'D Ik wil beoordelen :Y)


    Ik zit er tussen, maar ik denk niet dat ik het ga worden. Maar het is gelukkig nog niet beslist, dus ik heb nog hoop.

    En de mods veel succes met alles doorlezen en beoordelen en de uiteindelijke beslissing! Want dat gaat heel veel werk worden, schat ik. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 13:47 ]