• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Escritura schreef:
    (...)

    Zoals gezegt, slijmen. :'D Look how nice I am!
    Je bent bevooroordeeld, jij praat automatisch al met de mods. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    (...)

    Zoals gezegt, slijmen. :'D Look how nice I am!

    Mensen weten toch wel dat ik niet altijd even aardig ben en soms heel erg bot, gemeen of betweterig ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klopt. Van alle 'bekende' users weten wij prima hoe ze zich normaal gedragen. Slijmen heeft dus geen zin als je normaal altijd iedereen de huid vol scheldt oid.


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mensen weten toch wel dat ik niet altijd even aardig ben en soms heel erg bot, gemeen of betweterig ben.
    Dat heb ik onlangs op de radio gemerkt. Haha. Met je Duitse invloeden. Jij gaat zeker voor een dictatuur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Je bent bevooroordeeld, jij praat automatisch al met de mods. x')


    That's not my fault! :'D Maar ik geloof wel dat de mdeorators goed hun best zullen doen om onpartijdig te zijn en goede aanvulingen kiezen voor het team.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    That's not my fault! :'D Maar ik geloof wel dat de mdeorators goed hun best zullen doen om onpartijdig te zijn en goede aanvulingen kiezen voor het team.
    Haha natuurlijk niet, maar het was gewoon grappig omdat jij zei dat je braafjes was en niks deed. Ah het heeft toch geen zin om te slijmen, mijn motivatie is al binnen, dus het is niet dat ik niks uit de mods kan sleuren ofzo. Ze weten trouwens toch al wat ik al goed en slecht heb gedaan dus een beetje façade gaat niet meer werken. Ik probeer gewoon via dit topic een beetje up to date te blijven. Kijk mij trouwens een braaf zijn, ik heb hier nog geen enkele mod gequote.:Y)
    Hahja we zien wel. Ik denk dat iedereen wel hoopt om er bij te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Haha natuurlijk niet, maar het was gewoon grappig omdat jij zei dat je braafjes was en niks deed. Ah het heeft toch geen zin om te slijmen, mijn motivatie is al binnen, dus het is niet dat ik niks uit de mods kan sleuren ofzo. Ze weten trouwens toch al wat ik al goed en slecht heb gedaan dus een beetje façade gaat niet meer werken. Ik probeer gewoon via dit topic een beetje up to date te blijven. Kijk mij trouwens een braaf zijn, ik heb hier nog geen enkele mod gequote.:Y)
    Hahja we zien wel. Ik denk dat iedereen wel hoopt om er bij te zijn.

    Ik niet. Ik ben alleen maar in dit topic om wat te dollen. :Y)
    Ik denk erover om een troll motivatie in te sturen. Even goed nadenken wat ik erin zal zetten...
    O wee als jullie me dan verkiezen mods! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    My topics.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zullen we niet doen (:
    Maar succes met je troll!


    I am an idiot, I move.

    Interpol schreef:
    Zullen we niet doen (:
    Maar succes met je troll!

    Dank u. :Y)
    Ik wil trouwens wel even succes wensen aan de mensen die zich wél hebben ingeschreven.
    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOUR!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik niet. Ik ben alleen maar in dit topic om wat te dollen. :Y)
    Ik denk erover om een troll motivatie in te sturen. Even goed nadenken wat ik erin zal zetten...
    O wee als jullie me dan verkiezen mods! D:

    Oh, dat moet je doen. Dan kunnen we nog eens goed lachen tussen al het serieuze werk.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Als je, je al een keer hebt aangemeld mag je, je waarschijnlijk niet nog eens aanmelden omdat je betere argumenten hebt, of wel?


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Amused schreef:
    (...)
    Oh, dat moet je doen. Dan kunnen we nog eens goed lachen tussen al het serieuze werk.

    Kan ik me voorstellen. Mja, ik deed vorig jaar ook nog zo slijmerig toen ik bij de bèta's wilde komen, maar nu dat niet meer hoeft... Wiew! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    HARRYMARRYME schreef:
    Als je, je al een keer hebt aangemeld mag je, je waarschijnlijk niet nog eens aanmelden omdat je betere argumenten hebt, of wel?

    Nope.


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dank u. :Y)
    Ik wil trouwens wel even succes wensen aan de mensen die zich wél hebben ingeschreven.
    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOUR!

    hahaha bij dat laatste lag ik plat te gaan van het lachen ahahaxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan