• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zerefu schreef:
    (...)
    Om mod te kunnen worden, moet je eerst een worden met het Russische rijk. Teh rulez.
    Daar ben ik het niet mee eens. (cat)


    Life is hard and then we die

    Zerefu schreef:
    (...)
    Om mod te kunnen worden, moet je eerst een worden met het Russische rijk. Teh rulez.

    Pure chantage! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zerefu schreef:
    (...)
    Om mod te kunnen worden, moet je eerst een worden met het Russische rijk. Teh rulez.


    Ik ben 1 met een Russische jongeman ... Is dat ook goed? (cat)
    Meh, mijn aanmelding was voornamelijk en grap en slechts half serieus, maar als ik dit zo doorlees zie ik meteen al dat het hem echt niet gaat worden, haha. Oh well. Ik ben wel heel benieuwd wie het wel gaan worden en wie ik dan eens stevig uit kan gaan testen of ze wel echt geschikt zijn! Go 'irriteer-de-crew-binnen-de-regels-mateloos!' momenten! *O*


    Til hug og blod.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daar ben ik het niet mee eens. (cat)


    Vroeg ik me trouwens ook af: Krijgen jullie nu ook ineens heel veel meldingen e.d. binnen? Van mensen die snel een wit voetje proberen halen door zich uit te gaan sloven? (cat)


    Til hug og blod.

    Ik heb een 'Russisch vriendje' dat niet bestaat en Sofie heeft verzonnen, waar zij de hele tijd over doorzeurt(cat). Kan dat er mee door? :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Ik heb een 'Russisch vriendje' dat niet bestaat en Sofie heeft verzonnen, waar zij de hele tijd over doorzeurt(cat). Kan dat er mee door? :')


    Nope. U bent de zwakste schakel. Tot ziens. (joehoe)


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Nope. U bent de zwakste schakel. Tot ziens. (joehoe)

    Nooooooooo D:
    Zwakke schakels kunnen heel gevaarlijk zijn, weet je dat? (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Vroeg ik me trouwens ook af: Krijgen jullie nu ook ineens heel veel meldingen e.d. binnen? Van mensen die snel een wit voetje proberen halen door zich uit te gaan sloven? (cat)

    Ik voel me aangesproken omdat ik daar net een topic over opende..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Vroeg ik me trouwens ook af: Krijgen jullie nu ook ineens heel veel meldingen e.d. binnen? Van mensen die snel een wit voetje proberen halen door zich uit te gaan sloven? (cat)
    Heel af en toe is het wat meer dan normaal ja hahaha.


    Life is hard and then we die

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Ik voel me aangesproken omdat ik daar net een topic over opende..


    Zeer nutteloos, want ik had je topic niet eens gezien. Vroeg het me gewoon af, niets meer en minder. :]


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Zeer nutteloos, want ik had je topic niet eens gezien. Vroeg het me gewoon af, niets meer en minder. :]

    Oke dan mijn welgemeende excuses (cat)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil niet zeuren, drammen of whatever.. Maar wanneer worden de nieuwe mods bekend gemaakt?


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik wil niet zeuren, drammen of whatever.. Maar wanneer worden de nieuwe mods bekend gemaakt?


    Zoals je kunt lezen is de aanmelddeadline 27 juni
    Dan moet er nog alles gelezen en goedgekeurd of afgekeurd worden EN DAN moet er nog overlegd worden...dus ga er maar van uit, ERGENS begin juli...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Zoals je kunt lezen is de aanmelddeadline 27 juni
    Dan moet er nog alles gelezen en goedgekeurd of afgekeurd worden EN DAN moet er nog overlegd worden...dus ga er maar van uit, ERGENS begin juli...


    De aanmeld deadline had ik al wel gezien, maar het ging mij erom hoelang het na die datum ongeveer zou duren. Sorry for asking the question.


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    De aanmeld deadline had ik al wel gezien, maar het ging mij erom hoelang het na die datum ongeveer zou duren. Sorry for asking the question.


    Ik heb gewoon serieus je vraag beantwoord :W dus waarom je sorry?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.