• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cresseyde schreef:
    Ik ben heel erg anoniem, niemand kent mij eigenlijk...
    Maar ik ken stiekem bijna iedereen...


    Ik ken jou! c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik maak zeer waarschijnlijk geen schijn van kans, maar ik heb me voor (voor zover ik me kan herinneren) me voor het eerst opgegeven. :'D
    Leek me wel eens grappig om te doen en ik heb toch vaak teveel tijd over als ik achter de pc werk (door het werk te vermijden), mocht het onverwacht wel op iets uitlopen. :Y)


    Til hug og blod.

    Cresseyde schreef:
    Ik ben heel erg anoniem, niemand kent mij eigenlijk...
    Maar ik ken stiekem bijna iedereen...


    lol, je bent heus niet de enige. :'DDD Er zijn maar een paar mensen op Q die er zegmaar 'uitspringen'. Wat niet altijd even positief is, vindt ik.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Escritura schreef:
    (...)

    Normaal zou ik antwoord; "Natuurlijk", maar dat komt zo slijmerig over en dat doen al zo veel mensen. (cat) Waardoor ik weer bang ben om zo over te komen. Yay. 8D

    Maar het is wel een spannende verkiezing hoor. :3



    Lizz, jij zou een geweldige mod zijn voor Q. ^^
    Als ik voor iemand moet duimen, ben jij het! *O*


    Til hug og blod.

    Escritura schreef:
    (...)

    Bedankt. ^^ Ik denk eerlijk gezegt dat mijn kansen niet zeer hoog zijn vanwege, zoals Errin zei, mijn korte en beetje sarcastische antwoorden soms. Als ik moderator zou worden zou dat moeten stoppen. :'D
    Maar toch, bedankt voor het compliment. ^^

    Daar gaan mijn kansen, schijnbaar reageer ik bijna alleen maar zo. :Y)


    -

    Smalth schreef:
    (...)

    lol, je bent heus niet de enige. :'DDD Er zijn maar een paar mensen op Q die er zegmaar 'uitspringen'. Wat niet altijd even positief is, vindt ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Retaliate schreef:
    (...)


    Lizz, jij zou een geweldige mod zijn voor Q. ^^
    Als ik voor iemand moet duimen, ben jij het! *O*

    Leuke vrienden heb ik zeg. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Leuke vrienden heb ik zeg. (cat)


    Jij zou den ik ook goed zijn, alleen had ik je niet zien reageren tot nu toe. Alleen heb je wel gelijk dat je veel harder bent dan Lizz, net als ik. Dus wij moeten ons gewoon maar achter onze oren krabbelen en twijfelen of onze eerlijkheid in ons voordeel of nadeel gaat werken. Hurray.
    Je lijkt gewoon teveel op mij Jack, dus je weet dat ik 9 van de 10 keer automatisch van hetzelfde uitga bij jou als bij mezelf. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:03 ]


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)


    Lizz, jij zou een geweldige mod zijn voor Q. ^^
    Als ik voor iemand moet duimen, ben jij het! *O*


    Oh, that is nice. Thank you. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hm, ik ben echt benieuwd of nu meer mensen zich aanmelden als de vorige keer, of niet x)

    Krull schreef:
    Hm, ik ben echt benieuwd of nu meer mensen zich aanmelden als de vorige keer, of niet x)


    Waren het de vorige keer weinig dan? Je zou verwachten dat half Q zich aan zou melden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij de columnisten waren het er 18 oid. Erg weinig. Maar mod is een populairdere functie.


    I am an idiot, I move.

    Escritura schreef:
    (...)

    Waren het de vorige keer weinig dan? Je zou verwachten dat half Q zich aan zou melden.

    Nee, niet weinig. Ik weet niet meer precies hoeveel, maar ik weet niet, ik heb het idee dat er dit keer meer mensen zich aanmelden, ofzo? =3

    Interpol schreef:
    Bij de columnisten waren het er 18 oid. Erg weinig. Maar mod is een populairdere functie.


    *kijkt naar online lijst* 700 mensen...
    Hoop voor jullie dat minder dan de helft het zich in zijn/haar hoofd haalt om zich aan te melden lol xD

    Ik ook. Anders zijn we heel zielig.


    I am an idiot, I move.