• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Hannah Olivia Robinson
    Ik lach even als ze opeens begint te dansen "Ok Hannah je kan dit" fluister ik meer voor mezelf en begin dan ook te dansen net als Julliet. Ik bijt even op mijn lip en kijk Lucas aan "Kom mee dansen" zeg ik en trek hem met me mee.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:48 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Lucas Tom Jones

Ik zie dat Hannah ook gaat dansen. Ze trekt me mee en bijt op haar lip. Ze wil dus met me dansen. Geen probleem voor mij. Ze ziet er goed uit dusja.. Samen dansten we en ik zei : 'Jullie weten wel wat plezier maken is hé? Deze school is dus toch niet zo erg met jullie erbij.'

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:49 ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

{Well.. It seems like a nice party.. In de toiletten XD Raarste plek ooit om een feest te geven maargoed.. XD}

Don't be like the rest of them, darling

ShallNotPass schreef:
    {Well.. It seems like a nice party.. In de toiletten XD Raarste plek ooit om een feest te geven maargoed.. XD}

(Het moest normaal op het dak zijn, moet je denken ;D haha, ik ga het even aanpassen, you'll see)

Even the smallest can change the course of the future

[Lizz kwam met het idee ;Y) en de toiletten zijn erg ruim, vandaar.]

Julliet Sky Parker
    Als Lizz hier was geweest, dan hadden Lizz en ik heel die dansvloer geowned. Maar ja, Hannah en Lucas waren al komen dansen. Ook goed.
    'Deze school is dus toch niet zo erg met jullie erbij.' hoor ik Lucas zeggen. En ik moet er om lachen. Hoe cliché. 'Weet je Lucas, je gaat nog gruwelen van deze school als we morgen allemaal in uniform naar de lessen moeten.' zeg ik tegen Lucas, en dan dans ik weer verder.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Frodo schreef:
    (...)

(Het moest normaal op het dak zijn, moet je denken ;D haha, ik ga het even aanpassen, you'll see)

[Whut, oke, dan... zie ik zo je post wel ;D]

Lizz Jane Parker

Ineens hoorde ik een liedje door de gangen gaan en liep op het geluid af. Daar stonden Julliet en 2 newbies te dansen, alsof het feest hier gaande was. Met één draai aan de volumeknop zette ik de stereo uit.
    'Stelletje idioten, wat gaan jullie hier een feestje bouwen? Als de docenten één keer door de gangen lopen zijn we gesnapt. Goed bezig hoor.'
    Na mijn kleine, duidelijk geïrriteerde speech pakte ik de stereo op en knikte naar Julliet.
    'Ik weet dat jij overal een feestje kan bouwen schat, maar lijkt het dak je niet een betere plaats? Je weet wel; docentloos?'

Lucas Tom Jones

'Weet je Lucas, je gaat nog gruwelen van deze school als we morgen allemaal in uniform naar de lessen moeten. ' Zei Julliet tegen me. 'Oei ' zei ik. 'Hopelijk zien jullie er niet té erg uit' lachte ik. 'Maar waarschijnlijk vinden jullie wel een manier om het sexyer te maken!' riep ik. 'En btw, ik moet ook komen in Uniform, je zal een heel plechtige Lucas zien. Ik kan helemaal niet tegen costuums! '

Julliet Sky Parker
    Lucas had het erover dat we het wel sexyer konden maken in ons uniform. Ik ging niet voor sexy, ik ging voor Julliet-style, maar voordat ik iets tegen Lucas kon zeggen onderbrak Lizz me, met de mededeling dat we het niet in de toiletten moesten doen, maar op het dak.
    'Lieve schat, ik wil graag zeggen dat toen jij op de tafels stond, je zei dat het in de toiletten werd gehouden. En ik vond het best,' zeg ik grijnzend. En inderdaad, ik kan overal een feestje bouwen. 'OKE,' zei ik hard. 'Iedereen, grab some stuff en ga mee naar het dak!' zei ik tegen de rest. We gingen op weg naar het dak waar alles snel weer werd neergezet, 'MUSIC PLEASE!'

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:58 ]

Lizz Jane Parker

Natuurlijk bleek het weer één groot misverstand te zijn -we gingen namelijk afspreken aan de toiletten en dan door naar het dak- maar wat maakt het uit. Het is een warme avond en met de sterren als publiek zet ik de stereo luid aan en begin te dansen. Ik pak Julliet's handen vast en roep:
    'We zullen eens laten zien hoe dat hier moet!'

Daniël

Verveeld had ik samen met Ryan op onze kamer gezeten, aan de ene kant hadden we beide geen zin om naar het feest te gaan en aan de andere kant verveelden we ons hier ook dood. Daarom besloten we, na onze kleren te hebben aangepast in een normale spijkerbroek, een wit t-shirt en een bloes het feest op te zoeken, wat niet moeielijk was. Op het dak aangekomen bleefen we alletwee tegen een muur leunend staan, en keek ik naar de mensen die er waren, zowel de bekende als de oude.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:03 ]

Lucas Tom Jones

Lizz kwam binnen en ze was precies niet blij dat we een feestje aan het bouwen waren. En ik die dacht dat zij het feestbeest is! Maar al gauw gaan we allemaal naar het dak en gaan we daar verder feesten. Ik vind het wel beter hier. Groter en het stinkt minder. Alhoewel je het op de toiletten niet echt rook door de drank!

Hannah Olivia Robinson
    Het feestje werd verplaatst naar het dak en ik keek even over de rand heen en nam de nachtelijke omgeving in me op, het was echt prachtig dacht ik in mezelf en draai me om naar het feestje en kijk even naar Julliet en Liz die aan het dansen zijn. En ik zie opeens twee nieuwe jongens binnen lopen maarja wie was hier nou nieuw dacht ik en liep naar ze toe. "Ik ben Hannah" zeg ik en kijk ze allebij glimlachend aan.

Julliet Sky Parker
    Lizz en ik gingen dansen. We waren heel erg op elkaar ingespeeld. En dansten samen perfect. Dan zie ik Daniël en Ryan komen. En zoals gewoonlijk gaan die aan de kant staan. Ik gebaar even naar Lizz en loop dan naar ze toe.
    'Zin om dadelijk mee te doen met flesje draaien?' vraag ik glimlachend. Meestal deden ze daar wel aan mee, maar of dat nu ook weer zo was. Met die twee blijft dat altijd de vraag, maar dat is ook wel het leuke aan ze, ze doen niet zoals je verwacht dat ze zullen doen.

Daniël

'Ik ben hannah' Hoor ik een meisje zeggen, na even naar haar te hebben gekeken kom ik inderdaad tot de conclusie dat ze nieuw moet zijn, 'Ik ben Daniël' Stelde ik mezelf voor met een korte glimlach en hoorde naast me Ryan daarna 'Ryan' Zeggen. Ik richt mijn blik even op de rest van de mensen als ik Julliet en Lizz naar ons toe zie lopen, bijna direct hoor ik Julliet vragen of we dadelijk ook mee doen met flesje draaien. Ik keek even naar Ryan en besloot toen alleen maar door zijn blik die hetzelfde zij als die van mij 'Mischien, we zien wel' Andwoorde ik, ik had niet echt zo'n zin om nu met al die nieuwe mensen onbekenden te zitten zoenen.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:16 ]